Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/07/2007 @ 16:17 ![]() | Meiden vanavond is het mijn beurt. Hoe is het met jullie?? |
17/07/2007 @ 12:58 ![]() | Hoi hoi meiden, ![]() Claudia dat is wel ff schrikken dat de kleine in een stuit ligt. Is het een volledige stuit of draait je dame nog steeds? Ik geen idee wanneer de kleintjes gaan indalen, volgens mij heb ik soms wel al indalings pijn. ( aan de voorkant van het schaambeen) echte steken, die je even pfffff zakt ook weer snel weg? Wauw 4 weken verschil.... dat is inderdaad wel ff schrikken, als dit zo geweest was. Vorige week hoorde ik in het ziekenhuis dat ik met 38 weken zal gaan bevallen. Heel stom maar je houdt je steeds aan de weken tot de 40 en nu gaan we tellen tot de 38. HEt gaat ineens toch een heel stuk snelller. Nog 2 weekjes verbouwen.... wat zal jij blij zijn als je weer lekker beneden op de bank kunt zitten. De echo was echt geweldig, we hebben weer echt genoten. En onze kleine dame is echt een prinsesje. Ze lag in een stuit dus wat lastiger voor de echo. Maar ze lag ook nog eens met haar navelstreng te spelen. Een poging om haar te draaien mislukte. Uiteindelijk probeerde ik het met eeen beetje porren. Op het grote scherm zag je tijdens het porren een hand omhoog gaan, net of ze wilde zeggen Hohohohohohohohohoho Ze hield zich echt tegen aan mijn baarmoederwand. Bizar he. De foto's staan op de site http://www.monstercody.com/ukkeltje Hoe gaat het met jullie nesteldrang... beetje lastig met al die verbouwingen waar jullie inzitten. Hoe houden jullie het onder controle. |
| 18/07/2007 @ 09:22 melissa | Hoi meiden, Daar was ik weer! Ik was ook lekker druk met de verbouwing lekker wezen schilderen knutselen en prutselen in de nieuwe slaapkamer, het schiet al lekker op! Daantje wat een mooie foto's zeg leuk he kan je wel uren naar kijken. Jullie kan nu aftellen he nog een paar weekjes en dan heb je haar in je armen. ![]() Nog een paar dagen en dan begint de bouwvak dan is mijn kerel lekker thuis en kunnen we een flinke ruk eraan geven, want ik wil snel aan de baby kamer beginnen. Ik ben laatst geweest bij Twinkelster echt in 1 woord SUPER ik raad het iedereen aan echt zo mooi en we weten nu ook wat het wordt.... een JONGEN!!!! ![]() ![]() We zagen het direct het kon niet missen maar tijdens de echo was het wel een beetje een boef want hij draaide iedere keer om hahaha. Als je dan voor je standaard controle echo moet dan merk je echt het verschil je bent daar echt een nummertje zo van ga maar liggen effe kijken alles goed en ga maar weer !!Dus ben erg blij met onze mooie dvd van de kleine man. Heel veel succes met het klussen! Gr. Melissa |
| 27/07/2007 @ 11:08 melissa | Hoi, Gaat lekker hier! We hebben nu vakantie maar ja het weer wil niet echt! Het is wel weer goed klusweer .We hebben van de week de kinderwagen opgehaald (Quinny Buzz)wat een lekkere en mooie wagen! Ook hebben we een box en babyphone gekocht dus de grote dingen die hebben we al. Wat vervelend dat ze nog in stuit ligt maar wel leuk dat je haar waarschijnlijk over 1 maandje in je armen hebt ik kan nu al niet echt meer wachten hihi.Gaat het een beetje met de verbouwing beneden kunnen jullie al op de bank zitten?? Ik heb wel al wat zitten snuffelen op internet voor kaartjes maar ik vindt het zo moeilijk, ik wil iets aparts wat anders als normaal.(maar ja ik heb nog effe!) Ga weer effe klussen! Groetjes Melissa |
| 31/07/2007 @ 16:43 melissa | Hoi, Hellp!! Ik zie het niet meer zitten begin nu een beetje last van mijn hormoontjes te krijgen wil alles onder controle houden maar helaas ga ik het niet langer meer redden!!! Wel vervelend hoor wil zo graag effe dit en effe dat (klussen thuis) maar moet nu toch even gaan rusten want ik trek het niet meer.!!! ![]() Wat een geklaag he maar moest het eventjes kwijt! We gaan volgende week naar Center Parcs met een stel dus gaan we even lekker lummelen gaan verfkwasten meer haha .Verder gaat alles goed en met jullie ?? Groetjes Melissa |
| 01/08/2007 @ 09:46 melissa | Hoi, O jee rustig aan hoor niet te druk maken komt allemaal wel goed! (over 1 jaar lachen we hier over hoop ik) Vandaag begint al lekker stralend , en we gaan vanavond naar Bergen naar lichtjesavond dus een beetje ontspanning!Dat is echt heel erg leuk het hele dorp is versierd met lichtjes/ kaarsjes en lampionnen. Geniet lekker van deze mooie dagen en succes donderdag. Ik ga straks weer voor controle naar de vk.(lekker even hartje horen) Groetjes Melissa |
| 01/08/2007 @ 14:10 Shiwa ![]() | Hoi, Zag jullie onderwerp en ja ik kom ook uit de buurt van Alkmaar (De Rijp, Purmerend). Mijn dochtertje lag ook in een stuit maar is toen handmatig gedraaod bij 37 weken. En daarna is ze meteen ingedaald, 4 weken daarna een 'normale' bevalling! Veel succes met jullie zwangerschappen en daarna met jullie baby's! http://www.dieneke-leukste-kleuter.nl http://www.niek.mooiste-baby.nl ![]() |
04/08/2007 @ 00:10 ![]() | Claudia wat zal het een opluchting voor je zijn. Geweldig nieuws! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Meiden uit omg. Alkmaar

SOms zie je echt een voetje uitsteken en mijn buik vervormt steeds. Geweldig om te zien. Voor het slapen gaan kan ik er uren naar liggen kijken. Ze draait echt alle kanten op. En soms heb ik echt een paar billen vast. Mijn kleine meis lijkt het ook echt geweldig te vinden als ik haar aanraak. En dat vindt ik wel iets heel speciaals.
dus ik schok me een hoedje maar gelukkig heb ik alleen veel vruchtwater en ze ligt ook nog in een stuit..

!!

dan kunnen we weer beneden wonen!!!