< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Meiden uit omg. Alkmaar

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Meiden uit omg. Alkmaar
02/07/2007 @ 18:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

Melissa wat fijn dat jullie ook een leuke ervaring bij haar hadden. En een knulletje van harte meid! Wat leuk! En hoe vond je vriend je echo.. Sinds de echo was mijn man echt helemaal verzot op zijn kleine meisje. Het werd ineens zo echt voor hem. IS het mogelijk dat je wat foto's op je profiel zet. Ben erg benieuwd naar je knulletje.

Hier gaat alles onwijs goed. Mijn buik schiet naar voren en het onwijs leuk om te horen. Wauw!! Wat draag je de kleine mooi. Afgelopen weekend hadden wij een familiefeestje. Met plezier heb ik mijn buik geshowt.

Mijn kleine heeft het echt trappelen uitgevonden SOms zie je echt een voetje uitsteken en mijn buik vervormt steeds. Geweldig om te zien. Voor het slapen gaan kan ik er uren naar liggen kijken. Ze draait echt alle kanten op. En soms heb ik echt een paar billen vast. Mijn kleine meis lijkt het ook echt geweldig te vinden als ik haar aanraak. En dat vindt ik wel iets heel speciaals.

Nu spring ik snel op de fiets, mijn yoga avondje begint zo.

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 16:17

Meiden vanavond is het mijn beurt. Hoe is het met jullie??

Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 15:20
Claudia

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden!

lang niet meer gesproken maar was heel druk met de verbouwing.
Het werd me ook allemaal een beetje te veel maar ach nog ongeveer 2 weken en dan hopen dat alles klaar is, dat hopen we dan.

Daatje hoe was jou ervaring bij haar? vertel vertel ben benieuwd.

En hoe gaat het verder met de zwangerschap?
Bij mij gaat alles wel goed, behalve dan dat de verloskundige dacht dat ik 36 weken was dus ik schok me een hoedje maar gelukkig heb ik alleen veel vruchtwater en ze ligt ook nog in een stuit..

Gr claudia

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 12:58

Hoi hoi meiden,

Claudia dat is wel ff schrikken dat de kleine in een stuit ligt. Is het een volledige stuit of draait je dame nog steeds? Ik geen idee wanneer de kleintjes gaan indalen, volgens mij heb ik soms wel al indalings pijn. ( aan de voorkant van het schaambeen) echte steken, die je even pfffff zakt ook weer snel weg? Wauw 4 weken verschil.... dat is inderdaad wel ff schrikken, als dit zo geweest was.

Vorige week hoorde ik in het ziekenhuis dat ik met 38 weken zal gaan bevallen. Heel stom maar je houdt je steeds aan de weken tot de 40 en nu gaan we tellen tot de 38. HEt gaat ineens toch een heel stuk snelller.

Nog 2 weekjes verbouwen.... wat zal jij blij zijn als je weer lekker beneden op de bank kunt zitten.

De echo was echt geweldig, we hebben weer echt genoten. En onze kleine dame is echt een prinsesje. Ze lag in een stuit dus wat lastiger voor de echo. Maar ze lag ook nog eens met haar navelstreng te spelen. Een poging om haar te draaien mislukte. Uiteindelijk probeerde ik het met eeen beetje porren. Op het grote scherm zag je tijdens het porren een hand omhoog gaan, net of ze wilde zeggen Hohohohohohohohohoho Ze hield zich echt tegen aan mijn baarmoederwand. Bizar he. De foto's staan op de site http://www.monstercody.com/ukkeltje

Hoe gaat het met jullie nesteldrang... beetje lastig met al die verbouwingen waar jullie inzitten. Hoe houden jullie het onder controle.

[Laatst gewijzigd door Daantje - 17/07/2007 @ 12:59] - Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 09:22
melissa

Online Status
Hoi meiden,
Daar was ik weer!
Ik was ook lekker druk met de verbouwing lekker wezen schilderen knutselen en prutselen in de nieuwe slaapkamer,
het schiet al lekker op!
Daantje wat een mooie foto's zeg leuk he kan je wel uren naar kijken.
Jullie kan nu aftellen he nog een paar weekjes en dan heb je haar in je armen.
Nog een paar dagen en dan begint de bouwvak dan is mijn kerel lekker thuis en kunnen we een flinke ruk eraan geven, want ik wil snel aan de baby kamer beginnen.
Ik ben laatst geweest bij Twinkelster echt in 1 woord SUPER ik raad het iedereen aan echt zo mooi en we weten nu ook wat het wordt.... een JONGEN!!!!
We zagen het direct het kon niet missen maar tijdens de echo was het wel een beetje een boef want hij draaide iedere keer om hahaha.
Als je dan voor je standaard controle echo moet dan merk je echt het verschil je bent daar echt een nummertje zo van ga maar liggen effe kijken alles goed en ga maar weer!!
Dus ben erg blij met onze mooie dvd van de kleine man.
Heel veel succes met het klussen!
Gr. Melissa

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 21:28
Claudia

Hey meiden.

Hoe gaat het met de zwangerschap??

Hier gaat alles wel oke. Onze kleine ligt nog steeds in een stuit dus nu moet ik naar het ziekenhuis voor een echo( kan ik wel weer onze kleine zien)
en daarna moet ik naar de gynaecoloog Dr Brouwer.

Wat een schatje blijft altijd leuk een 3D echo het ziet er echt leuk uit, je kan al heel goed zien hoe de kleine er uit gaat zien.

Een jongen leuk zeg!! had je het al verwacht een jongen?? onze draaide ook de hele tijd tijdens alle echo's ik moest zelfs dansen in de echo kamer

Voor ons is het zeker aftellen vooral als het blijkt dat ze niet gedraaid kan worden dan word het een keizersnee en dan ben ik al over 1 maand moeder. Toch wel eng want het is al bijna..

Zijn jullie al bezig met het geboortekaartje??
Ik moet alleen nog de adressenlijst afmaken en dan zijn we er helemaal klaar voor! naja we zitten nog in een bouwput.

Gr clau

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 11:08
melissa

Online Status
Hoi,
Gaat lekker hier!
We hebben nu vakantie maar ja het weer wil niet echt!
Het is wel weer goed klusweer .
We hebben van de week de kinderwagen opgehaald (Quinny Buzz)wat een lekkere en mooie wagen!
Ook hebben we een box en babyphone gekocht dus de grote dingen die hebben we al.
Wat vervelend dat ze nog in stuit ligt maar wel leuk dat je haar waarschijnlijk over 1 maandje in je armen hebt ik kan nu al niet echt meer wachten hihi.
Gaat het een beetje met de verbouwing beneden kunnen jullie al op de bank zitten??
Ik heb wel al wat zitten snuffelen op internet voor kaartjes maar ik vindt het zo moeilijk, ik wil iets aparts wat anders als normaal.(maar ja ik heb nog effe!)
Ga weer effe klussen!
Groetjes Melissa

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 16:43
melissa

Online Status
Hoi,
Hellp!!
Ik zie het niet meer zitten begin nu een beetje last van mijn hormoontjes te krijgen wil alles onder controle houden maar helaas ga ik het niet langer meer redden!!!
Wel vervelend hoor wil zo graag effe dit en effe dat (klussen thuis) maar moet nu toch even gaan rusten want ik trek het niet meer.!!!
Wat een geklaag he maar moest het eventjes kwijt!
We gaan volgende week naar Center Parcs met een stel dus gaan we even lekker lummelen gaan verfkwasten meer haha.
Verder gaat alles goed en met jullie ??

Groetjes Melissa

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 23:11
Claudia

Hey

Een bekend verhaal! ik kan er ook niet meer tegen de verbouwing schiet ook niet op PFFF en ik heb niet lang meer te gaan..

Donderdag naar de gynaecoloog dus ben behoorlijk aan het stressen

Maar mijn tip doe het rustig aan en geniet van je vakantie

Gr Claudia

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 09:46
melissa

Online Status
Hoi,
O jee rustig aan hoor niet te druk maken komt allemaal wel goed! (over 1 jaar lachen we hier over hoop ik)
Vandaag begint al lekker stralend , en we gaan vanavond naar Bergen naar lichtjesavond dus een beetje ontspanning!
Dat is echt heel erg leuk het hele dorp is versierd met lichtjes/ kaarsjes en lampionnen.
Geniet lekker van deze mooie dagen en succes donderdag.
Ik ga straks weer voor controle naar de vk.(lekker even hartje horen)

Groetjes Melissa

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 12:02

hoi hoi meiden,

Ik heb echt met jullie te doen. Zelf ik krijg de kriebels dat mijn huis nog niet aan kant is. Maar dat is nog niks vergeleken waarmee jullie kampen. Gelukkig wordt het weer wat beter weer, zal ook meewerken aan het humeur.

Claudia hoe gaat het met je? Weet je al iets meer over de ligging van de kleine? Door jou en de verhalen om mijn heen ben ik me er iets ingaan verdiepen. Ik las overal 30 weken kindje al ingedaalt. Die van mij doet mooi niet mee, ze staat nog rechtop te trappelen op mijn blaas. Vanmorgen overleg gehad met de gyn. Zeker tot na 36 weken kan er nog van alles gebeuren. Wel krijg ik over 2 weken een echo waar ze de hoeveelheid vruchtwater checken, ligging en groei van de kleine.

Hoe voelen jullie je verder. Ook zoveel last van de muggen. Vanmorgen vroeg werd ik er zelfs wakker van 3.30 en heb er zeker 10 dood gemept. Mijn lichaam zit vol bulten en wondjes en het flesje afterbite is mijn beste vriend geworden.

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 14:10
Shiwa

Hoi,

Zag jullie onderwerp en ja ik kom ook uit de buurt van Alkmaar (De Rijp, Purmerend).
Mijn dochtertje lag ook in een stuit maar is toen handmatig gedraaod bij 37 weken.
En daarna is ze meteen ingedaald, 4 weken daarna een 'normale' bevalling!

Veel succes met jullie zwangerschappen en daarna met jullie baby's!
http://www.dieneke-leukste-kleuter.nl
http://www.niek.mooiste-baby.nl

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 21:15
Claudia

Hey meiden..

vanochtend was het een kort bezoekje! ze ligt weer goed Gekke kleine meid, Dus we zijn blij.

Verder gaat het wel oke.
ik merk wel dat het de laatste lootjes zijn, mijn benen doen echt veel pijn vooral als ik even heb gelopen dan kan ik bijna niet meer bewegen {cry}}

gr claudia

Link naar deze reactie
04/08/2007 @ 00:10

Claudia wat zal het een opluchting voor je zijn. Geweldig nieuws!

Link naar deze reactie
12/08/2007 @ 23:41
Claudia

Hey meiden..

Alles goed met de zwangerschap en natuurlijk jullie zelf?

Wij zijn zeker opgelucht toch nog een normale bevalling, maar een keizersnee klonk ook wel goed
verder gaat hier alles goed merk wel dat het de laatste lootjes zijn Vooral mijn voeten doen pijn...

Ik was bezig met de geboortekaartjes en ik dacht misschien vinden jullie het ook wel leuk om er 1 te krijgen! Zoja kan je me een prive bericht sturen met je adress..

Gr claudia

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 10:04

Hoi hoi meiden,

Leuk om weer ff bij te kunnen kletsen. De laatste loodjes zijn inderdaad best zwaar. Sinds van de week merk ik het ook. Ik voel me niet fijn en mijn hormonen vliegen door mijn lichaam met het gevolg, dat ik mezelf goed zat ben Vorige week ben ik getapet door mijn fysio en kan nu weer een kant op gelukkig. Of in elkgeval wandelen. Morgen moet ik weer naar het zkh voor controle, dan gaan ze het vruchtwater, ligging en de groei van onze kleine meid checken. Hopelijk is alles goed, maak me er vreselijk veel zorgen om.

KAn me met een naderende bevalling ook bedenken dat een keizersnede een goede oplossing zou zijn. Ik heb gisteren alles over een ruggeprik zitten lezen, waar ik zelf zo zeker over was dat dit het beste is. Maar ...... er zijn toch best nog wel wat vervelende complicaties waarvan ik hoop dat ze niet blijven of waar wij geen last van krijgen. Maar stel dat ik ze krijg wat dan ...... ik heb al zoveel pech gehad in het zkh stel, dat ik ook deze complicatie krijg of mijn kindje......

Aan mijn schede te voelen is ons kleintej volgens mij aan het indalen. Het is een drukkende pijnlijk gevoel, zal er wel heel blij mee zijn ivm haar hoge ligging nu.

Claudia het lijkt me onwijs leuk om een geboortekaartje te krijgen en om er een terug te sturen. Ik zal je een pvbericht sturen met mijn adres, maar het lijkt me leuk om julli adres terug te krijgen.

Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 11:51
Claudia

Hey meiden!

Nog drie weken voor mij.
Het gaat echt heel snel voor je het weet is de kleine er al.
Hopelijk is de verbouwing ook klaar dan, we hebben gisteren onze keuken binnen gekregen en vandaag de tegels voor de keuken en maandag komt de houten vloer dan kunnen we weer beneden wonen!!!

Ben nu wel eindelijk begonnen met de babykamer kan niet wachten om alles er in te zetten.

Daantje hoe is de controle gegaan waren je zorgen terecht of juist niet?

Gr Claudia

Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 12:28

Hoi hoi,

Claudia wat fijn dat je met de kinderkamer kan gaan beginnen. Nog heel ff en dan heb je weer een gewoon huisje. En het schiet inderdaad al goed op bij je.

De controle in het zkh is goed gegaan. Ze ligt al naar beneden en het vruchtwater en de groei was ook goed. Ze is geen groot grietje, maar volgens haar groei wel goed genoeg.

Maar meis hoe doe jij het?? Hoe kom je aan zoveel energie?? Ik ben de laatste dagen zo ongelofelijk moe, dat ik alleen maar wil slapen, slapen en slapen. Als ik teveel doe, dan krijg ik harde buiken en voel ik me niet prettig. Ik zou graag wat meer energie willen hebben. Mijn nachten zijn weer goed, duzz daar ligt het ook niet aan.

Link naar deze reactie
25/08/2007 @ 18:46
Claudia

Hey meiden!

Wilde even zeggen dat het hier nog rustig is!
naja rustig de verbouwing is nog niet af, erg vermoeiend allemaal maar veel energie heb ik niet echt ben juist kapot maar er is nog zo veel te doen

Wel 1 positief ding de babykamer is zo goed als af

Hoe gaat het verder met jullie??

Gr Clau

Link naar deze reactie
27/08/2007 @ 10:23

Hoi hoi Claudia,

Ja voor jou zijn het echt de laatste loodjes... Pfff meis, ben je het nog niet spuug zat???
Hopelijk komt er een beetje schot in je verbouwing deze week, zodat je de laatste weken lekker kunt zwangeren.

Wat een heerlijkheid dat het kamertje klaar is, zal je wel wat rust hebben gegeven.

Hoe voel je verder? Zie je op tegen de laatste weken??

Ik merk dat ik op een andere manier emotioneel aan het worden ben. En me echt aan het realiseren ben, dat we straks een gezinnetje zijn. Elk een deel van ons in ons kindje. Blabla ik zal maar stoppen met mijn emotioneel geklets, straks zit je nog jankend achter je pc.

Doeiii

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >