< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
17/07/2007 @ 08:55

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
linnie: meisje, sterkte voor jou en je ventje en je zoontje natuurlijk! Ik vind het zo super jammer... Ik weet niet wat zeggen.

Ik ben een beetje bang voor vanavond.... echo-tijd. Hopelijk is alles ok. Duimen jullie rond 17.30 voor mij?

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 09:03
Anna

Online Status Stuur bericht
Ook nog een knuffel van mij Linnie!
Ik voor je hoor Marleentje!
Anna

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 09:17
cindy

Linnie...spijtig van je MK. Héél veel sterkte aan jou en je gezin.

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 09:43
tamara

hallo allemaal,

Marleentje ik zal voor je duimenmaar zal wel allemaal goed zijn!
Katje ik duim ook voor jou!

Groetjes
Tamara

[Laatst gewijzigd door tamara - 17/07/2007 @ 09:44] - Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 10:06

ik zit vandaag niet helemaal lekker in mijn vel. Ik heb steeds zo'n problemen met mijn stoelgang. De hele dag heb ik het gevoel dat ik naar het toilet moet en er komt niks. Herkennen jullie dat ook? Ook heb ik af en toe steekjes aan de rechter kant. Maar dus niet aan de linkerkant. Gadsie ik voel me er helemaal niet prettig onder. Straks heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze zeggen dat vrouwen die een spiraal hebben gehad hier meer kans op hebben. Zucht wat denken jullie?

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 10:32
cindy

Hey Tattoo...ik geloof niet dat je na een spiraal meer kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!
En je spreekt van steekjes....bedoel je echt heel pijnlijke steken of gewoon lichte steekjes??
Waarschijnlijk voel jij gewoon het vruchtje dat zich dieper innestelt in je baarmoeder!
Geen paniek meisje,niet goed voor je kleine garnaaltje
En mijn schoonzus heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad...deed enorm veel pijn,ze kon bijna niet meer rechtop lopen!

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 10:32
Tirza

Online Status Bekijk profiel
Linnie, heeel veel sterkte en dikke cyberknuffel van hier...!

Marleentje, hier zullen de duimen draaien voor je! Maar alles zal heus in orde zijn!

Tattoo, hier ook al stoelgang-problemen hoor. Zag het bij me schoonzus ook, precies zelfde probleem. Heel vervelend, ze zeggen dat je wat meer moet drinken en zorgen voor genoeg vezels dan komt het wel weer goed.
En van dat vrouwen die een spiraaltje hebben gehad meer kans hebben op bbm zs, dat weet ik niet. Misschien verloskundige bellen, voor je gemoedsrust?!

Groetjes!

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 10:34

nou het zijn af toe steekjes alsof je een spiertje verrekt, verder voel ik steeds een soort tinteling en als ik op de plek druk doet het wel een beetje pijn. Maar ik voel geen constante pijn of wat dan ook.

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 10:42
Luna

hallo dames,

Was ik weer even, moest flink wat bij lezen.. En jeetje wat een zwangeren joh! Allemaal heel erg gefeliciteerd.
Linnie...wat erg.en ja liever nu dan later in de zwangerschap, maar ook nu doet het pijn (weet ik uit ervaring) Héél veel sterkte aan jou en je gezin.

Ik zit nu in de laatste dag van mijn groene dagen. Maar heb gisteren mijn ei gevoeld (denk ik). van 's middags tot 's avonds had ik last van mijn buik linksonder. Rond 20.00 uur voelde in een erge steek en toen was de buikpijn weg. 's avonds meteen geklust Ik hoop zo dat het deze keer lukt. nu weer die vervelende 2 weken wachten.
Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 10:43
cindy

Volgens mij hoef jij je niks ongerust te maken Tattoo!
Maar zoals Tirza zegt,je kan natuurlijk altijd raad vragen aan de dokter, zo ben je misschien meer gerustgesteld.

[Laatst gewijzigd door cindy - 17/07/2007 @ 10:47] - Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:01

Hallo dames!

Mag ik me bij deze even voorstellen?

Ik ben Marije, 25 jaar en wij zijn inmiddels 'bezig' sinds oktober 2006.

Sinds afgelopen maand druk in de weer met ovulatietesten. En volgens alle gegevens en feiten hebben mijn vriend en ik er ALLES aan gedaan om het juiste moment te prikken. Je zou bijna zeggen dat het nu niet anders kan, dat het raak moet zijn!

Maar ja, nog een paar dagen te gaan. Ik heb wel last van mega pijnlijke borsten, maar dat kan ook komen omdat mn NOD ook al zicht is. Ik ga niet teveel hopen; dat valt altijd tegen!

Kan wel wat steun gebruiken de komende dagen, vandaar mijn aanmelding hier

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:09
Anna

Tattoo, ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Je lichaam is zich gewoon aan het aanpassen aan je groeiende baarmoeder cq zwangerschap, al snap ik je onzekerheid wel hoor.
Ik ben nu ook heel onzeker, na een aantal dagen heel licht bruin/roodverlies en af en toe ongi krampen is dit sinds vannacht/vanochtend helemaal gestopt. Verder was mijn temp. de afgelopen 2 dagen voor mijn doen hoog, nl boven de 37gr, al zegt dat in mijn geval niet heel veel. Ik heb wel eens eerder zo'n hoge temp. gehad en werd toch ongesteld. Vreselijk die onzekerheid, ik was er zo van overtuigd dat ik ongi ging worden en nu twijfel ik toch weer. Ik wil echter niet weer zo hevig teleurgesteld worden, dus ik hou mezelf maar voor dat ik morgen of overmorgen gewoon ongi ga worden.
Anna

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:12

Tattoo, ik had ook een spiraaltje en ben terwlij zwanger geworden van Nicky. of je dan meer kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zs zou ik niet weten maar bij mij was iig alles normaal.

last met de stoelgang had ik tijdens mijn eerste zs, ik at gewoon iedere dag zon ontbijtkoeken, daar zitten veel vezels in en dan ging dat terug goed.

die steekjes ken ik ook, ik heb ze nu ook maar langs de linkerkant.

hoi Marije, welkom

ik heb ook pijnlmjke borsten nu maar ik heb dat ook altijd als ik ongi moet worden. nu lijken ze wel pijnlijker maar dat kan ook in mijn hoofd zitten.

ik merk wel dat mijn hoofdhuid niet meer vet is en dat is normaal wel vet behalve als ik zwanger ben dus wie weet he? maar toch zou ik het nogal snel vinden om na een hersteloperatie bij de man al zwanger te worden. ach ja, ik heb al zs-testen overgekocht van iemand van een ander forum, hopelijk heb ik ze hier zeker tegen maandag.

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:13
Anna

PS: Welkom Marije, klinkt veelbelovend! Al moet ik je wel zeggen dat ook al zijn de omstandigheden ideaal en je klust op het juiste moment de kans dat je zwanger bent 10-25% is. Sorrie, ik wil je niet deprimeren. Ik gebruik al maanden ovutesten, helaas tot nu toe nog niet zwanger.. Dit kan in jou geval natuurlijk toaal anders zijn!

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:15
linnie1982

Dames:

Heel erg bedankt voor al die lieve berichtjes.
Kreeg meteen weer tranen in mijn ogen.

Het lijkt wel of het me verder niks doet, maar dat is niet zo hoor.
Voel me best k.t, maar ja that's life.

Je moet wel positief blijven, als je nog graag een kindje wilt.

Daarom geef ik de hoop niet op.
Er zal vast een moment komen dat het me wel gegund is.
Tot die tijd maar weer lekker klussen.

Dames: Geniet van de zwangerschap.
Klussers: Laat ze niet voorbij zwemmen he?
Wachtenden: Ik duim super hard voor jullie.

En als ik iemand vergeten ben: Zeg het dan maar even.

Ik blijf hier natuurlijk wel plakken.
We zouden doorgaan, totdat iedereen zwanger was, dus dat doen we ook!!!

Groetjes linnie

Ow ja, vraagje. Wie heeft nog meer een mk gehad rond 6 weken??
Moet je nu een maand afwachten of mag je meteen weer doorgaan?????
Ik had voor volgende week een echo staan, moet ik die nog doorlaten gaan om te kijken of er niks is achter gebleven, of maar aan nemen dat alles eruit is.
Ik wil geen kansen meer laten schieten.

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:17

linda, ik geloof dat je wel eventjes moet wachten, mijn schoonzus moest dat toen toch.

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:25
saartje79

linnie, ik zou even naar de gyne bellen en uitleggen en dan die dag toch nog op controle gaan. Kunnen ze inderdaad zien of alles terug op zijn pootjes terecht komt. Bij mijn schoonzus sleepte het nogal lang aan, en dan moet je natuurlijk weer een hele periode wachten he... Best eens bellen dus. Veel knuffels en sterkte.

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:26
Anna

Linnie, daar hoor ik wisselende verhalen over, de ene gyn adviseert een maandje af te wachten (al is me niet duidelijk waarom) de andere gyn. adviseert er juist voor te gaan. Je schijnt meer vruchtbaar te zijn na een miskraam.
Anna
ps: ik zou ook even de gyn. dan wel verloskundige bellen voor advies

[Laatst gewijzigd door Anna - 17/07/2007 @ 11:27] - Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:27

Anna, ik weet inderdaad dat het niet veel zegt allemaal..

We hebben al eens eerder een jaar geprobeerd in 2005, maar toen kreeg ik in 2005 een miskraam na 7 weken.
Toen besloten om even een jaar rust te houden en sinds oktober 2006 dus weer volop bezig!

Ondertussen ga ik een beetje lezen hier..

Sterkte voor iedereen En zwangeren gefeliciteerd!

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:43
Obelix

Online Status
Linnie, ik had ook een miskraam rond de 6 weken. Omdat ik was gaan bloeden (ook slijm, net als bij jou) en ik op 6 weken zat gingen ze ervan uit dat ik helemaal schoon was van binnen. En dat was ik ook. Je kan het voor de zekerheid checken door je bloed te laten testen op het zwangerschapshormoon. Als dat er helemaal uit is ben je ook weer 'schoon' van binnen. Naar wat ik weet kan je dan weer gewoon beginnen. Het maandje rust wat je vaak hoort schijnt voornamelijk te zijn om je gedachten wat rust te gunnen. Dus ik zou zeggen ga ervoor!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >