Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2007 @ 09:03 Anna ![]() | Ook nog een knuffel van mij Linnie! Ik Anna |
| 17/07/2007 @ 09:17 cindy ![]() | Linnie...spijtig van je MK. Héél veel sterkte aan jou en je gezin. |
| 17/07/2007 @ 09:43 tamara ![]() | hallo allemaal, Marleentje ik zal voor je duimen Katje ik duim ook voor jou! Groetjes Tamara |
| 17/07/2007 @ 10:42 Luna | hallo dames, Was ik weer even, moest flink wat bij lezen.. En jeetje wat een zwangeren joh! Allemaal heel erg gefeliciteerd. Linnie...wat erg.en ja liever nu dan later in de zwangerschap, maar ook nu doet het pijn (weet ik uit ervaring) Héél veel sterkte aan jou en je gezin. Ik zit nu in de laatste dag van mijn groene dagen. Maar heb gisteren mijn ei gevoeld (denk ik). van 's middags tot 's avonds had ik last van mijn buik linksonder. Rond 20.00 uur voelde in een erge steek en toen was de buikpijn weg. 's avonds meteen geklust Ik hoop zo dat het deze keer lukt. nu weer die vervelende 2 weken wachten. |
| 17/07/2007 @ 10:43 cindy ![]() | Volgens mij hoef jij je niks ongerust te maken Tattoo! Maar zoals Tirza zegt,je kan natuurlijk altijd raad vragen aan de dokter, zo ben je misschien meer gerustgesteld. |
17/07/2007 @ 11:17 ![]() | linda, ik geloof dat je wel eventjes moet wachten, mijn schoonzus moest dat toen toch. |
| 17/07/2007 @ 11:43 Obelix | Linnie, ik had ook een miskraam rond de 6 weken. Omdat ik was gaan bloeden (ook slijm, net als bij jou) en ik op 6 weken zat gingen ze ervan uit dat ik helemaal schoon was van binnen. En dat was ik ook. Je kan het voor de zekerheid checken door je bloed te laten testen op het zwangerschapshormoon. Als dat er helemaal uit is ben je ook weer 'schoon' van binnen. Naar wat ik weet kan je dan weer gewoon beginnen. Het maandje rust wat je vaak hoort schijnt voornamelijk te zijn om je gedachten wat rust te gunnen. Dus ik zou zeggen ga ervoor! |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod in juli 2007 wie doet er mee?

.
.