[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 14:20 ikke031974 | Hallo iedereen. Ben onverwacht zwanger van kindje nr 8... Wij zijn een nieuw samengesteld gezin sinds 2004. Mijn man had al 3 bengels en ik ook. Toch wilden we een kindje van ons 2, en zo kwam nr 7 op de wereld. Nu die nr 7 hadden we zo iets van : tis genoeg nu. En nu geheel onverwacht is nr 8 op komst... Ben net 40 kg afgevallen en onregelmatig in mijn cyclus. Dus ja... We krijgen dit boeleke ook wel groot he |
| 02/07/2007 @ 17:10 IllyTje ![]() | Veel succes met je kinderen. As je er al 7 grootbrengt, zal nummertje 8 er nog wel bijkunnen zeker? *Kus* |
| 18/07/2007 @ 10:46 ikke031974 | Hey Sima, Weet je vriend er al van ? Want dat is toch wl belangrijk... Hij heeft er tenslotte ook mee voor gezorgd voor deze zwangerschap al was ze niet gepland... Mijn man zei me zelf om een test te doen omdat ik me niet lekker voelde, moe was... Ik dacht eerder aan een griepje. ![]() Uiteindelijk de test gedaan en positief. De andere kids waren buiten aant spelen als we samen aan het praten waren over hoe losse we alles op. Dus aan hem heb ik grote steun en hij wou zeker niet dat ik een abortus deed, wat ikzelf ook niet wil. Onze grootste dochter had echter zonder ons medeweten staan luistervinken en in de school al rond gestrooid dat mama zwanger was. Dus ja, ik kreeg positieve reacties van de leraressen, maar ook negatieve hoor. Familie is nu ook allemaal op de hoogte gebracht door sms en mail. Mijn grootmoeder aan mijn moeders kant doet heel vervelend, maar het is onze keuze van hoe we dat kind zullen groot krijgen. Niemand maar dan ook niemand hoeft zich hiermee te moeien. Zijn er mensen in de familie die willen breken hierdoor, mij goed... Een meter hadden we nu ook dadelijk, maar een peter heb ik aan 3 verschillende mensen gevraagt en ze vonden het maar niks om peter te worden van een ongelukje... Och ja, zo zullen we nog moeilijke mensen tegen komen en negatieve reacies, maar ik trek me er echt niks van aan... Niet meer, vroeger wel, maar nu echt niet meer... Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen met mijn verhaal, maar voor ONS was het ook niet makkelijk... Groetjes, Katia ![]() |
| 18/07/2007 @ 11:30 Anoniem | heel raar dat familie zo geageerd! kan me niet voorstellen dat ze dat hier doen maar goed. wij hebben dat niet zo als bij jullie een meter en peter, maar vind het zeer asociaal dat ze zeggen dat ze het niet willen omdat het een ongelukje was! alsof dit kind niet welkom is en aslof jullie er niet blij mij zijn, deze komt ook wel groot zeker als je ervoor al zoveel kinderen hebt,je bent immers al wat gewent! jongens het gaat hier om een mensen leven, en nieuw wonder, geen een of ander maaksel ..... heel brutaal van mensen als ze zo rageren... ![]() |
| 18/07/2007 @ 14:52 ikke031974 | Hey, Ik ben maandag voor een echo geweest en alles was prima... Ben uitgeteld voor 22 februari. Dus nog een eindje te gaan |
| 18/07/2007 @ 19:45 Anoniem | ik vind het echt erg voor jullie dat je je nu al duk om moet maken om wat je moet zeggen tegen de mensen die botte antwoorden geven, pfff zou toch niet zo moeten zijn,niet? ik zou me er echt niet druk om maken meiden! laat ze zien dat je super trots ben en verder laat je ze lekker lullen, mensen hebben toch altijd wat! als ze wat zeggen zeg je gewoon : JA WAT EEN RIJKDOM HE, 8 KINDEREN!!!! ![]() |
[Reageer]

nr 8 onderweg

. ik kan nog niet wennen... 

. Ik wil niet dat ze zich zorgen gaan makkenm dus zou ik nog even wachten.