[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2007 @ 13:10 vlinder ![]() | We hebben gisteren beslist dat een tweede schatje mag komen!!! yes yes yes moet wel nog twee pilstrips nemen, kan bijna niet wachten? Wie telt mee af? |
| 31/05/2007 @ 13:22 | Hey Vlinder Ik zie dat onze kindjes ongeveer even oud zijn! Mijn zoontje is van 20/03/2006! Wij beginnen ook aan een tweede te denken. Ten vroegste vanaf september beginnen we eraan. Soms heb ik wel een beetje schrik voor de korte nachten en de drukte, maar al bij al hebben we een braaf zoontje, dus het zou moeten lukken zeker... Hoe snel was je van je dochter zwanger? Wij hadden geluk, van de tweede ronde raak, maar dat wil niks zeggen voor een volgende he... |
| 12/07/2007 @ 16:02 | Hey Vlinder Is het ondertussen zo ver? Ben je gestopt met de pil??? Ik was even dit topic kwijt, maar nu ben ik wel benieuwd of jullie ervoor gaan... |
| 20/07/2007 @ 22:25 verooke | hallo mag ik erbij? ons dochter lore is nu 17 maand oud en sinds eergisteren zijn we ook begonnen met oefenen voor een tweede kindje... ![]() Van mijn eerste zwangerschap heeft het tien maand geduurd voor ik zwanger was maar heb toen een miskraam gekregen, en op ons lore hebben we ook acht maanden moeten wachten dus ik ga ervan uit dat het wel weer een tijd zal duren al hoop ik nu al van niet... groetjes verooke |
[Reageer]

2de boeleke mag komen!!!