< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Wie zwanger en omgeving Waasland?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Wie zwanger en omgeving Waasland?
27/07/2007 @ 10:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik woon wel niet ver van Antwerpen, maar toch is het Waasland. Ik woon in Beveren-Waas. Iemand uit de omstreken om even bij te kletsen?

Vele groetjes Katrien

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 19:51

Online Status Bekijk profiel
Hey ik ben van melsele. Ik ben wel al bevallen op 4mei van een tweede dochtertje. Ga jij dan toevallig ook bij dr.Smet of Cathry. Ik ging bij allebei. Ik zie dat je nog maar net zwanger bent, PROFICIAT!!! Geniet er maar van zoveel je kunt want die 9 maanden zijn zo voorbij. Alé de 2e zwangerschap was niet zo schitterend maar toch mis ik ze. We hebben zelfs al besloten om voor een derde te gaan startend volgend jaar rond het groot verlof. Dan zijn de eerste 2 al naar school en dan heb ik genoeg tijd om mij te concentreren op het derde. Als je nog vragen hebt vraag ze dan maar gerust.

Groetjes

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 21:41

Hey Brientje!

Ik ben eigenlijk ook van Melsele hoor. Leuk te horen dat er nog iemand in de streek is. Het is mss al wat laat, maar toch nog proficiat met je tweede kindje! Idd, mijn zwangerschap is nog pril en ik hoop dat alles nog goed zal verlopen. Mijn huisarts is idd Dr. Smet. De gyneacoloog is Mevr. Roofthooft van hier in Melsele ook. Ze is momenteel nog in verlof tot volgende dinsdag, dus kan ik pas de woensdag bellen voor een afspraak. Ben wel al bij Dr. Smet geweest voor bevestiging van de zwangerschap. Ik heb af en toe steekjes in mijn onderbuik, wat soms enorm pijn doet en ik hoop dat dit geen slecht teken is ... het is wel niet héél de dag door. Soms is dat 's morgens, soms 's middags. Voor de rest gewoon wat misselijk en héél gemakklijk naar de wc kunnen gaan ook, (sorry daarvoor :))

Vele groetjes

Katrien

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 14:50

Waar woon je juist in melsele? ik woon in de eikenlaan. dr Smet is ook mijn huisarts. Maar ik had ook een andere Dr Smet uit Beveren als gyn. Mssn hebben we elkaar ooit al eens gezien, wie weet. Seg heb jij toevallig geen zin om eens een demo te geven bij jou thuis. Ik ben namelijk consulente van schoonheidsproducten op basis van Aloë Vera.Het zijn producten voor kop tot teen, er is ook een gamma speciaal voor kindjes, voor huisdieren, er is ook make up en er is ook een parfumlijn van ondermeer Anastacia, Christina Aguilera, Heidi Klum, Schumacher, Boris Becker en nog zoveel andere. Als je nu echt geen zin hebt in zo'n demo kan je de producten zo ook bestellen hoor. Dan kom ik gewoon even langs. Ik zoek dus dringend mensen die zo'n demo's willen geven. Het zijn echt zeer goede producten hoor. En aloe vera is goed tegen allerlei kwaaltjes. Ook voor komende zwangerschapsstriemen

Je laat het mij dan maar weten.

Groetjes Brientje

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 15:20

Als je wilt kun je anders eens naar de volgende site surfen dan heb je al een idee wat het juist allemaal is. Het merk is LR Health & Beauty.

http://www.lrworld.com

Groetjes

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 19:24

Hey!

Ik woon in de Dijkstraat. Vroeger heeft mijn vriend ook in de Eikenlaan gewoond. Ik woon hier nog maar een 2tal jaar, dus weet ik niet of ik jou al ben tegengekomen. Ik werk bij Total op de Krijgsbaan, mss heb je mij daar al gezien als je daar soms binnenkomt.
Ik heb al verschillende mensen gehad die een demo willen geven bij mij thuis, maar het probleem is dat ik niet zoveel mensen ken en dan ook niet veel mensen kan uitnodigen hé.

Vele groetjes Katrien

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 20:12

Jamaar het aantal doet er niet toe hoor. Als ik da maar 4man. Den Total daar heeft de Manpower interim mijne c.v.naar gestuurd omdat ze iemand zouden zoeken voor partime maar ik heb er niets meer van gehoord. Normaal zou ik half augustus terug bij Gamma in Beveren kunnen beginnen. Maandag weet ik het zeker. Ik heb daar al gewerkt tot november vorig jaar. Dan ben ik ermee gestopt omdat ik zwanger was en toch moest stoppen met werken.

Als ge wel geïnteresseerd zou zijn in die producten kan ik altijd eens langskomen en dan hoeft ge niemand uit te nodigen.

Ik ga mijn huilertje wat troosten want ze heeft het weer zwaar te pakken.
Tot schrijfs

Brientje

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 14:23

Ja,idd, manpower heeft eens gebeld naar ons. Diegene die haar met die dingen bezighoud bij ons, die heb ik al een maand niet meer gezien, dus het zou best kunnen dat ze nog iemand zoeken.

Ik zal eens kijken naar die site met die producten gelijk je zei en als het mij interesseert zal ik het je vragen.

En anders? Alles goed met het huilertje van jou?

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 18:56

Ja ja alles goed met het huilertje. 's avonds heeft ze het altijd vlaggen. Ik heb vandaag mijn eerste demo gehad en ik moet zeggen, ik heb goe verkocht. De mensen (die het product niet kende) boften ongelooflijk en hebben heel erg veel gekocht. Het ruikt ook allemaal zo fris. Ik zou het toch eens doen als ik van jou was. De parfums zijn ook heerlijk. Ik heb geen volgende datum in het vooruitzicht dus alle datums zijn nog vrij.
Laat maar iets weten. Elke maand zijn er ook altijd actie's op een groot aantal producten.

Groetjes

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 19:33

Hey!

Ik zal er zeker eens over nadenken!

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 20:25

En hoe vlot de zwangerschap? Niet teveel klachten? Geniet er zoveel mogelijk van want het is voorbij voor je het zelf beseft. En wil je weten wat het gaat worden? Dat zal zo rond de 20weken zijn dus je zal nog effe geduld moeten hebben.

Het is definitief, ik begin terug te werken in den Gamma in Beveren. Vandaag de papieren gaan invullen. En ofwel begin ik den 15e augustus ofwel den 1e september ten laatste.

Effe ter info: deze maand zijn er tal van parfums met korting.

Dada Sabrina

Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 11:24

Hey!

De zwangerschap vlot goed. We zijn vorige donderdag naar de gyneacoloog geweest en alles was dik in orde. We hebben zelfs het hartje horen kloppen! Mega gewoon!

Allé, doet wel raar zeker na al die tijd terug aan het werk?

En anders met jou? Alles in orde? En met de kindjes?

Groetjes Katrien.

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 22:06

Het gaat, het gaat. Wij hebben nogal vrij luiddruchtige buren en ze hangen het de laatste tijd enorm uit. Ik ben gewoon een wrak aan het worden van de vermoeidheid. Den 1e september begin ik terug te werken bij Gamma in Beveren en ik ben nog niet eens uitgerust. Da gaat wat worden.
Verder met de kindjes gaat het super. Ons Femke (bijna 18maanden) is een echte superster en ons Amber (bijna 4maanden) daar begint het meer en meer bij te verbeteren. Haar hoofdje was asymetrisch en door naar de osteopaat te gaan (in de schoolstraat, dus niet ver van u)is dit al enorm verbeterd. Ze heeft nog steeds een beetje reflux maar het is al veel vermindert.
Gisterenavond ben ik met een vriendin eens goed uitgeweest naar de fuif van de beverse feesten. Het was enorm goed het optreden van Milk inc. Maar heb natuurlijk niet veel kunnen slapen door de burenruzie. Hopelijk mag ik morgen een beetje langer slapen.

En heb je er al eens over nagedacht over die verzorgingsproducten? Ik heb nu mensen die over 2weken terug voor de 1e keer hebben besteld en die ondertussen alweer een bijbestelling hebben gedaan, zo content zijn ze ervan. De Aloë Vera werkt prima

En wil je weten wat het word over een paar maanden? Ik was altijd te nieuwsgierig dat ik het altijd wilde weten.

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]