[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/07/2007 @ 10:21 ![]() | Ik woon wel niet ver van Antwerpen, maar toch is het Waasland. Ik woon in Beveren-Waas. Iemand uit de omstreken om even bij te kletsen? Vele groetjes Katrien ![]() |
28/07/2007 @ 15:20![]() | Als je wilt kun je anders eens naar de volgende site surfen dan heb je al een idee wat het juist allemaal is. Het merk is LR Health & Beauty. http://www.lrworld.com Groetjes |
30/07/2007 @ 19:33 ![]() | Hey! Ik zal er zeker eens over nadenken! ![]() |
| 18/08/2007 @ 22:06 | Het gaat, het gaat. Wij hebben nogal vrij luiddruchtige buren en ze hangen het de laatste tijd enorm uit. Ik ben gewoon een wrak aan het worden van de vermoeidheid. Den 1e september begin ik terug te werken bij Gamma in Beveren en ik ben nog niet eens uitgerust. Da gaat wat worden. Verder met de kindjes gaat het super. Ons Femke (bijna 18maanden) is een echte superster en ons Amber (bijna 4maanden) daar begint het meer en meer bij te verbeteren. Haar hoofdje was asymetrisch en door naar de osteopaat te gaan (in de schoolstraat, dus niet ver van u)is dit al enorm verbeterd. Ze heeft nog steeds een beetje reflux maar het is al veel vermindert. Gisterenavond ben ik met een vriendin eens goed uitgeweest naar de fuif van de beverse feesten. Het was enorm goed het optreden van Milk inc. Maar heb natuurlijk niet veel kunnen slapen door de burenruzie. Hopelijk mag ik morgen een beetje langer slapen. En heb je er al eens over nagedacht over die verzorgingsproducten? Ik heb nu mensen die over 2weken terug voor de 1e keer hebben besteld en die ondertussen alweer een bijbestelling hebben gedaan, zo content zijn ze ervan. De Aloë Vera werkt prima ![]() En wil je weten wat het word over een paar maanden? Ik was altijd te nieuwsgierig dat ik het altijd wilde weten. Groetjes |
[Reageer]

Wie zwanger en omgeving Waasland?