[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2007 @ 10:32 | ok ik ben nu ong van de pil ...ik ben vorige week za gestopt dus dit is de laatste dag dat ik menstrueer,,,ik ben altijd maar een paar dgn ong,,,en daarna hup weer volop aan de slag voor een kleine..lekker hoor want we hebben nu allebei vakantie ![]() ik wens iedereen veel succes die ook net begonnen zijn !!! ik hoop natuurlijk dat het snel raak is ,maar goed je hebt het niet in de hand groetjes en een fijne dag ![]() |
| 08/08/2007 @ 15:18 | hey kelly ja we zijn bezig met onze 1e erg spannend ik heb ook last van steken maar dat komt denk iik door het ontpillen succes meid |
| 09/08/2007 @ 10:10 sofie | Hallo Ook ik ben zo'n goeie maand geleden gestopt met de pil. Jullie praten van steken in jullie buik en zo. Hebben jullie nog andere kwaaltjes (soms enorm moe, soms enorm energiek, soms (beetje) misselijk)? En die steken, is dat aan de zijkant van je buik of overal? Ik heb sinds gisteren regelmatig zo'n steken aan de rechterkant van mijn buik. Vorige week heb ik wel twee keer enorme (algemene) buikpijn gehad, maar ik herkende de pijn niet... De pijn van mijn ongi 'ken' ik, ook gewone darmkrampen ken ik. Herkennen jullie dit? Wat zou dit kunnen zijn? Ontpillen??? |
| 09/08/2007 @ 12:10 | dit is idd ontpillen ik ben ok vaak misselijk en heb stemmingswisselingen... ook steken in mijn hele buik tja je lichaamn heeft heel wat te verwerken ![]() |
[Reageer]

we gaan aan de slag