< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » we gaan aan de slag

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
we gaan aan de slag
04/08/2007 @ 10:32

Online Status
ok ik ben nu ong van de pil ...ik ben vorige week za gestopt dus dit is de laatste dag dat ik menstrueer,,,ik ben altijd maar een paar dgn ong,,,en daarna hup weer volop aan de slag voor een kleine..lekker hoor want we hebben nu allebei vakantie
ik wens iedereen veel succes die ook net begonnen zijn !!!
ik hoop natuurlijk dat het snel raak is ,maar goed je hebt het niet in de hand
groetjes en een fijne dag

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 13:28
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey tinkelbel

VEEEL SUCCES!!! ben vorige maand gestopt met de pil.dus wij zitten ook nog in ronde 1.voel mij soms wel een beetje raar en soms veel steken in de buik...maarja wil niks zeggen é... kan aan het ontpillen zijn ook.
hopelijk ben je snel zwanger... is het jullie eerste kindje??

groetjes
kelly

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 15:18

Online Status
hey kelly ja we zijn bezig met onze 1e
erg spannend
ik heb ook last van steken maar dat komt denk iik door het ontpillen
succes meid

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 10:10
sofie

Hallo

Ook ik ben zo'n goeie maand geleden gestopt met de pil. Jullie praten van steken in jullie buik en zo. Hebben jullie nog andere kwaaltjes (soms enorm moe, soms enorm energiek, soms (beetje) misselijk)?

En die steken, is dat aan de zijkant van je buik of overal? Ik heb sinds gisteren regelmatig zo'n steken aan de rechterkant van mijn buik. Vorige week heb ik wel twee keer enorme (algemene) buikpijn gehad, maar ik herkende de pijn niet... De pijn van mijn ongi 'ken' ik, ook gewone darmkrampen ken ik.

Herkennen jullie dit? Wat zou dit kunnen zijn? Ontpillen???
Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 12:10

Online Status
dit is idd ontpillen ik ben ok vaak misselijk en heb stemmingswisselingen... ook steken in mijn hele buik
tja je lichaamn heeft heel wat te verwerken

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 06:49
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey

ik heb ook steken aan de zijkant.soms precies omg pijnen. heb ondertussen ook heel veel last van een gezwollen buik, pijnlijke borsten en tegen de middag ben ik dood op. dus hier is het afwachten en op mss nu al een 2de zwangerschap. kga maar ni te hard van stapel lopen want het is erg vroeg dak da heb zenne, er reageerde iemand anders op een ander topic dat het mijn eisprong kan zijn...we zullen wel zien.bij mijn zoontje heb ik van niks last gehad dus het is allemaal wel een beetje nieuw.

SUCCES

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]