[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/08/2007 @ 19:50 Sophie | Hoi hoi, Ik heb ff een vraagje. Ik heb nu anderhalf jaar een mirena spiraal en wil die laten verwijderen om voor een 2e kindje te gaan. Mijn vraag is, is dat vervelend, de mirena te laten verwijderen? Hoe gaat dat? En moet ik dan wachten om zwanger te worden of mag je meteen gaan proberen? En duurt het langer dan gemiddeld omdat ik een spiraal heb? Voel me gewoon heel onzeker erover. Bedankt alvast voor de reacties. |
| 11/08/2007 @ 11:52 Sophie | Kan niemand mij wat vertellen???? ![]() |
| 12/09/2007 @ 13:54 hope | Hey Ik ben nog nooit zwanger geweest en had ook een mirena spiraal. Ik heb het net geen jaar gehad en heb het eid augustus laten verwijderen. het was even een raar gevoel meer niet. Ik had ook enkele dagen nadien mijn menstruatie. Nu maar proberen hé en afwachten, hoop dat het zo snel gaat al bij jullie. xxx ![]() |
| 16/09/2007 @ 21:36 Dominique | Ik ga mijn spiraaltje ook deze week laten verwijderen en wil heel graag zwanger worden. Ben zo benieuwd of het al snel lukt. Ik kan er alleen niet met zoveel mensen over praten en hoop hier mij ei kwijt te kunnen! De verhalen hierboven zijn gunstig om te lezen! Groetjes |
| 17/09/2007 @ 18:46 Dominique | Hey Hope, Ik heb vandaag foliumzuur gekocht, ik hoorde dat het beter is om daar al mee te beginnen als je zwanger wilt worden (wist ik niet). Als het maar helpt! ![]() Groetjes |
| 24/09/2007 @ 16:06 Dominique | Mijn spiraal is vorige week donderdag verwijderd, het viel mij inderdaad heel erg mee. Loekie kun je me meer vertellen over hoe het bij jou ging? Na hoe lang had je het vermoeden dat je zwanger was en heb je getest? Het klinkt in ieder geval positief, hoop dat het bij mij ook zo snel gaat! |
| 27/09/2007 @ 11:07 HOPE ![]() | hey al aan het oefenen. ben eens benieuwd hoe snel het bij u gaat lukken dominque? ![]() |
| 04/10/2007 @ 09:20 Amanda | He Ukkie, Ook wij zijn na het verwijderen van de mirena lang bezig geweest, maar blijf hoop houden, bij ons is het uiteindelijk ook gelukt. (Na 10 maanden maar ik had de mirna nog maar 2,5 jaar) Mijn cyclus was een tijdje echt uit balans, cyclus tussen de 26 en 32 dagen. Succes! |
| 04/10/2007 @ 11:07 jackie | Hallo allemaal! Ik heb op mijn laatste menstruatiedag (14 september) de mirena spiraal laten verwijderen. Daarna had ik een beetje bloedverlies, maar dat was met een paar uurtje verdwenen. Ik hoor dat bij velen de menstruatie gelijk of direct daarna op gang komt. Bij mij was dit niet het geval. Ik had de dagen erna geen klachten. Nu heb ik ongeveer twee weken daarna (26 september) mijn eisprong gevoeld en hebben ik en mijn partner gemeenschap gehad. Dit is nu ruim een week geleden en ik heb sindsdien krampen/steken in mijn onderbuik en gisteren had ik witte vloed.. Een opgeblazen gevoel, alsof je elk moment ongi kan worden. Het zou kunnen, maar het gevoel is anders.... Kan ik misschien zwanger zijn? Zijn er mensen die dit ook hebben gehad? Groet, J. |
| 29/10/2007 @ 12:54 | Hallo, Ik heb net hetzelfde als jij!!! 26/9 spiraal laten verwijderen. 1/10 2 druppels bloed gezien, wel gepaard met de symptomen van regels. Rekening gehouden met 28 dagen cyclus en gemeenschap gehad halverwege de maand. Daarna constant lichte en soms hevige buikkrampen. Sinds vorige woensdag bruine afscheiding, maar niet echt heldere bloedverlies. Wel nog altijd die krampen. Was dit nu mijn menstruatie? Heeft iemand dit ook ervaren? Dank! Groetjes |
| 06/11/2007 @ 17:51 sabrina | Hallo ik heb de mirena er gisteren uit laten halen en het viel reuze mee.Dit is de 2de keer dat ik een spiraal had en dat is me mee gevallen.Erin laten zetten duurt langer en vindt ik pijnlijker.Wij hopen ook snel zwanger te mogen worden vanonze 2de kindje.Iedereen heel veel succes. Groetjes Sabrina |
| 31/12/2007 @ 15:21 | 1 week overtijd hallo, ik heb op26 nov. mirena laten verwijderen op 28 nov.ong.3 dg ongesteld. normaal ongesteld op 8 dec.heb toen 1 keer nog wat bloed verloren op 8 dec. .eisprong ong. rond 12 dec. had toen die periode veel witverlies.5 dg later s'morgens misselijk en begon 1 week later pijnlijke borsten te krijgen en tepels begonnen te steken (ni te doen soms)buik begon te zwellen moest dus ongesteld worden op 25 dec.,op 26 dec. test gedaan negatief.Ben nu wat minder misselijk maar borsten zijn nog even pijnlijk en wat groter en ook vlug moe . Heb vandaag 31 dec. dus 6 dg overtijd nieuwe test gedaan bij dokter nog negatief (teleurgesteld) .Dokter zei kan door hormonen van spiraal zijn dat er nog niet genoeg zwangerschapshormoon is. moet nu nog een week wachten regels kunnen toch nog doorkomen zei ze.raar heb andere symptonen als bij ongesteldheid. heb reeds 2 meisjes. bij het 2de had ik koper spiraal ,liet het verwijderen en was de mnd erna zwanger.Dus blijven hopen.grtjs aan iedereen en een gelukkig 2008. |
| 12/02/2008 @ 16:59 | mirena hoi hoi Ik heb dus nu al 2 weken verschrikkelike last van rugpijn en heb all1 bloedverlies als ik naar de wc ga.en heb mijn mirena spiraal al 3 1/2 jaar. vanmorgen de dokter gebelt,en moet donderdag komen en dan halen ze hem eruit... En hopen dat ik snel zwanger raak...!!! |
| 18/03/2008 @ 14:45 | mirena eruit, kindje erin Hoi, Ik heb rond 1, 2 maart mijn spiraal eruit gehaalt. Ik had hier op internet gelezen dat iemand het zelf had gedaan en het deed geen pijn dus ik dacht laat ik dat ook doen. Ik had me spiraal in voor ongeveer 10 maanden. Sinds dat mijn spiraal eruit is ben ik tot de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld geworden. maar dat werd ik ook niet toen ik een spiraal in had. Ik kreeg geen bloedverlies alleen bruinachtig afscheiding voor 1 dag en dat was ook weinig. Ik heb wel onveilig sex gehad. Soms heb ik een opgeblazen gevoel in me onderbuik. Ik heb een test gedaan en dat geeft aan dat ik negatief ben. Hoe lang duurt het voordat je kan zien of ik nou wel of niet zwanger ben. Is dit normaal. Vind het maar raar. Groetjes...soraya |
[Reageer]

Mirena uit, kindje erin

.Dokter zei kan door hormonen van spiraal zijn dat er nog niet genoeg zwangerschapshormoon is. moet nu nog een week wachten regels kunnen toch nog doorkomen zei ze.raar heb andere symptonen als bij ongesteldheid. heb reeds 2 meisjes. bij het 2de had ik koper spiraal ,liet het verwijderen en was de mnd erna zwanger.Dus blijven hopen.grtjs aan iedereen en een gelukkig 2008.