[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/08/2007 @ 10:00 mama | hallo iedereen ik ben mama van een zoontje van 5 maand de eerste maanden waren het moeilijkste voor ons hij had verborgen reflux en is dan ook nog een slechte slaper soms slaapt hij door van 20u tot 5 u maar nu is het weer heel veranderdert al een maand slaapt hij niet meer door en word hij veel wakker voor tutje en als tutje niet meer helpt dan maar de fles het is zo vermoeiend als je bijna om de 2 u uit je bed mag en binnen 3 weken moet ik weer werken zijn er nog mama met baby dat nog steeds wakker komt ? |
| 09/08/2007 @ 10:43 Sid | Niet dat ik je wil ontmoedigen maar ons zoontje heeft ook reflux en hij slaapt nu sinds een week door, hij is 11 maand Ik voel nu pas hoe moe ik ben... |
| 10/08/2007 @ 11:06 gr | hey hier ook t zelfde verhaal! sliep door op ongeveer 10 weken is nu 4.5 maand en praktisch terug elke nacht wakker (en meerdere keren per nacht) xx |
| 10/08/2007 @ 12:40 katja | Hey Als ik zo lees, zijn er nog veel kindjes die op 12 weken niet doorslapen. Nochtans, als je zegt dat je kindje op 5 maand 's nachts nog wakker wordt, dan durven sommige mensen je bekijken van allé dat kan toch niet meer! Ik begon me al zorgen te maken dat het uit pure gewoonte was dat Nio 's nachts om een flesje vraagt. Maar zijn flesje is wel altijd leeg, dus moet het wel van honger zijn. Het lastige is dat het elke nacht weer anders is. Soms wordt hij om drie uur wakker, dan eens om vier uur of om vijf uur. Hij heeft zelfs al een paar keer doorgeslapen tot 10u 's morgens!! Waarom de ene nacht wel doorslapen en de andere niet?? Onze oudste sliep door vanaf 3 maand en is vanaf dan 's nachts nooit meer wakker geworden. Ook niet voor zijn tutje. Ik had met hierdoor te sterk gefocust bij Nio op die drie maand. Nu is hij dus al vijf maand en dat werkt een beetje frustrerend. Je er gewoon bij neerleggen dat hij 's nachts nog moet eten is misschien het beste. Maar gaat dit op den duur geen gewoonte worden? |
| 10/08/2007 @ 17:50 Eva | Mijn dochtertje slaapt sinds iets meer dan een week eindelijk door en zij is 14 maanden!Ik heb tot 8 maand borstvoeding gegeven en dit tot 6 maand ook 's nachts. Zij werd telkens wakker, ik dacht dat zal van honger zijn, en zo heeft ze mij lang liggen gehad! Wegens verbouwingen slaapt zij nog steeds op onze kamer. Soms schreeuwde ze 's nachts 1 tot wel 2 uur. Tot 2 weken terug namen we haar 's nachts als ze wakker werd ook mee in ons bed.Had de moed opgegeven om haar te laten wenen. Wonderbaarlijk slaapt ze nu al 2 weken in haar eigen bedje. Groetjes |
| 11/08/2007 @ 08:35 Eva | Het gekke is dat het wel went. Je bent moe maar dat hoort erbij. Maar de nachten dat ze wel doorslaapt wennen ook vlug hoor! Dan steekt het soms al tegen dat ze 's morgens om 7u wakker is. Want lang slapen doet ze niet. Ze is altijd wakker tussen 6 en 8. In ieder geval ga ik het bij een 2e anders aanpakken. Groetjes |
| 11/08/2007 @ 14:46 | Hier ook, Mijn oudste zoontje (nu 2) was een droom van een slapertje, nog steeds. sliep door aan 7 wk en kwam praktisch nooit meer wakker 's nachts, zelfs niet bij tandjes. Mijn dochtertje is nu bijna 5 maand, en heeft in totaal al 3 keer een nacht doorgeslapen. Ze gaat om 20u15 slapen, slaapt heel goed en ik geef ze halfslapend nog eens een borstvoeding rond 22u30 - 23u als ik zelf ga slapen. En dan begint het... wakker om 2u, 5u, 6u, ... soms komt ze maar 1 keer wakker, soms 4 keer. Best vermoeiend, maar inderdaad het went, en als je je er niet meer druk in maakt, is het veel minder erg. Ik ben ondertussen al weer 2 wk aan het werk en nu ik tegen mijzelf zeg van 'het is normaal, tgaat wel eens overgaan' ben ik er minder moe van! Maar 't doet natuurlijk altijd deugd als ik weet dat er nog mensen zijn die elke nacht x aantal keer het bed uit moeten.... ![]() sarah |
| 11/08/2007 @ 20:09 kelloke | heykes, mijn zoontje heeft nog nooit voor vijf uur wakker geweest, maar ik heb hem echt al stipt op dezelfde uren in zijn bed gelegd. hij slaapt nu van half negen tot zes uur smorgens, drinkt een fles en daarna slaapt hij tot negen uur. groetjes |
[Reageer]

wie zijn baby slaapt ook nog niet door

Ik voel nu pas hoe moe ik ben...
.