[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/04/2007 @ 10:18 Mimi | Hoi allemaal, Zijn er nog online mama's of mama's in spe die niet meer in België of Nederland wonen? Mimi |
| 07/04/2007 @ 22:32 Hilde ![]() | Ik wou dat ik er zo eentje was Mimi ![]() Woon al een jaar of 6 terug hier (België) spijtig genoeg. Maar ben wel blij dat ik de kids hier heb gekregen ![]() |
| 11/05/2007 @ 17:00 | Hoi, ik woon nu twee jaar in Engeland en ben hier drie maanden geleden van een dochter bevallen. Zwangerschap en bevalling worden hier heel anders begeleid dan in Vlaanderen, vandaar dat ik het leuk vindt om op Vlaamse forums eens alternatieven te vinden. Gretel |
| 11/05/2007 @ 17:04 | Aan de dt-fouten te zien, moet ik het niet wagen ooit nog in België te komen wonen. Ze zouden me afschieten! |
| 20/05/2007 @ 10:50 Bianca | Hey! Ik woon op Lanzarote, Canarische Eilanden, Spanje! hier behandelen ze je ook heel anders dan in Belgie, ik ben ook heel blij dat ik op deze website veel informatie vind want anders zou ik nog met heeeeeel veel vragen achterblijven!!! Groetjes! Bianca |
| 12/07/2007 @ 13:36 | Hoi Hoi, Ik woon sinds januari van dit jaar in Luxemburg (voorheen Nederland).en ben in verwachting van ons eerste kindje dat in november wordt geboren ![]() Ik vind het leuk om te lezen hoe het bij anderen gaat in het buitenland Blijkt dat het toch allemqql wel anders is dan in Nederland Hier in Lux zijn bijvoorbeeld erg weinig babykamertjes te koop; en wat er te koop is is super ouderwets. Echter de medische zorg is hier veeel beter dan in Nederland. Ik krijg bijna iedere maand een echo en alle onderzoeken die je maar kunt bedenken krijg je standaard aangeboden indien je hier gebruik van wilt maken. Zijn er nog andere mensen / zwangeren uit Luxemburg? |
| 13/07/2007 @ 00:11 mama2 | Hallo Ik woon ook in Canada. Onze eerste is ook hier geboren. De zorg is goed. Alleen moet ik er erg aan wennnen dat je geen kraamzorg hier krijgt en al heel snel uit het ziekenhuis ontslagen wordt. Ik heb ondertussen even op je profiel gekeken en we wonen niet zover van mekaar af Karin. Ik woon nl in New Brunswick. We zijn allebei NLs en wonen hier sinds 2005 |
| 16/07/2007 @ 02:15 mama2 | Ja dat klopt dat je de dag erna alweer naar huis "mag", maar ik had bij de eerste gevraagd of ik een dag langer mocht blijven omdat we geen familie etc hier hebben en dat was geen probleem. We zijn naar Canada verhuisd omdat we 5 keer op vakantie geweest zijn en zo "in love" zijn geraakt met het land dat we besloten hebben om er ons "thuisland" van te maken. |
| 14/08/2007 @ 22:14 Liz ![]() | Hoi! Niet zo heel erg spectaculair als de rest, maar ik woon in Duitsland en heb zoals je kunt zien een dochtertje van 4 maanden! Groetjes Liz ![]() |
| 03/12/2007 @ 14:22 Mimi | Wij wonen nu Italie. Onze tweelingjongens zijn daar ook vorige week geboren. We waren eerst wat wantrouwig en hebben er zelfs aan gedacht om naar Belgie te gaan voor de bevalling. Uiteindelijk hebben we toch beslist om in Italie te blijven en is hier alles vlot verlopen. Nog Italiaantjes? Mimi |
[Reageer]

Mama's in het buitenland