< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's Nieuwerkerken-Limburg-België

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's Nieuwerkerken-Limburg-België
29/06/2007 @ 14:48
Kaatje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik ben een mama van 31 jaar, met een dochtertje van 10 maanden. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mama-groep bij ons in de buurt. Maar blijkbaar is dat hier nergens, althans heb ik nog niets gevonden!
Ik zou toch graag af en toe eens afspreken met mama's uit de buurt, gewoon om eens gezellig te kletsen over de kindjes enzo. Lijkt me leuk.
Is hier iemand in geïnteresseerd en uit de buurt van het Limburgs Nieuwerkerken?
Laat iets horen!

Groetjes,
Erika

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 15:50
*LONE*

Online Status Stuur bericht
Hoi!

Ik ben dan wel niet van Nieuwerkerken, maar wel van Schakkebroek!
Dan woon jij aan het gezellige Nieuwenhove? Daar gaan we nogal eens wandelen met ons hondje. Ook Yorrit vindt de speeltuin daar méér dan leuk.
Verder ben ik 29 jaar en onze Yorrit is nu 2.5 jaar.
In september gaat ie voor het eerst naar school, na lang twijfelen gaan we hem in Stevoort laten gaan.
Zelf ben ik afkomstig van Hasselt, wij wonen nu 7 jaar in Schakkebroek. We kennen er ook niet heel veel mensen, al wonen we in een erg gezellige straat.

Groetjes!
Evi

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 21:20
Kaatje

Hoi Evi!

Wij wonen dicht bij het rusthuis in Nieuwerkerken, dus toch nog een eindje van Nieuwenhove.
Mijne man heeft tot ie een jaar of 13 was in Schakkebroek gewoond. Ikzelf heb altijd in Wijer gewoond. Nu wonen we al 3 jaar in Nieuwerkerken. Hiervoor hebben we 3 jaar in Kiewit gewoond.

Weet jij of er hier in de buurt zoiets is als een moedergroep?

Groetjes

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 22:13

Online Status
hallo ,
ik ben ook van nieuwerkerken afkomstig en ben 24 jaar , ik heb altijd in nieuwerjerken gewoond in de driesstraat , maar ben onder tussen verhuisd naar meerhout maar ben nog heel dikwijls in nieuwerkerken

groetjes lientje

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 13:25
Eli

Online Status Stuur bericht
Hey hey,

Heb zelf niets met Nieuwekerken te maken maar werk wel in een buurgemeente. Kids gaan daar ook naar de kribbe.

Evi, hier is't net andersom. Ben afkomstig van Hds en woon nu in Hasselt.

Erika, ik zie dat jouw dochtertje net geen maand jonger is dan mijn jongste.
Hoe maakt je kleine meid het?

Groetjes
Eli

[Laatst gewijzigd door Eli - 02/07/2007 @ 13:27] - Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 15:40
Kaatje

Silke maakt het heel goed. Alleen een klein beetje last van een hardnekkige verstopte neus. Dus vaak wakker worden 's nachts...

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 11:32

hey meiden

mijn vriend is afkomstig van spalbeek en zijn oma woont in schakkebroek !! wij zijn nu wel gaan samen wonen in tongeren !!!
anders moeten jullie is komen kijken op het topic limburg belgie daar zitte nog meiden van hasselt enzo daar doen we ook meetings de volgende meeting is geplant voor volgende maand !!!! jullie zijn van harte welkom daar !!!!

groetjes melissa

Link naar deze reactie
22/07/2007 @ 13:50
Arienh

Online Status
Ben zopas verhuisd naar de Verlaerstraat in Nieuwerkerken..
Echt, vind het hier super, alle mensen zo vriendelijk en beleefd
Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 17:22
sabientje76

Online Status
Dag lieve mama's...

Hebben jullie geen zin om naar een Janbibejan home party te komen in september??

Of willen jullie er misschien zelf eentje organiseren? Ik start er namelijk mee in september en ben naarstig op zoek naar gastvrouwen.

Het speelgoed is voor baby's, peuters, kleuters tot...

Deze party's zijn echt superleuk, zeker voor zo'n bende jonge mam's...plezier verzekerd en een heleboel geklets onder mekaar over koetjes en kalfjes, maar vooral kinderen natuurlijk

Ikzelf ben van Sint-Truiden dus das aardig in de buurt he...mijn broer en schoonzus wonen trouwens in Kozen, bij Nieuwerkerken!!

Hopelijk tot binnenkort

P.S.: Ben nog niet zelf mama, wel "stiefmama" van Thomas en meter van 2 ukkies, Annigje en Merel!!
Link naar deze reactie
21/08/2007 @ 12:09
Chantal

Hier nog een jonge mama uit hartje Sint Truiden!
Ik woon dichtbij de grote markt, dus dat is echt in 't stad zelf hé!

Ik kom zeer graag met andere mama's in contact hoor!
En dat is zeer zeker plezant voor de kindjes, dan komen zij ook meer met andere kindjes in contact!

Ik ben Chantal,
Mama van Lara (in sept 3 jaar)
Mama van Carolien (in dec 1 jaar)
Mama van Luna (in juni Engeltje geworden)

xxx

Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 10:16
sabientje76

Online Status
Hey Chantal,

Das inderdaad heel dicht in de buurt, ik woon ook in 't centrum...zullen mekaar dus al wel eens zijn tegengekomen!! :o)

Dit weekend kermis, leuk voor je kids he, niet?

X Bien
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]