[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/06/2007 @ 22:13 | hallo , ik ben ook van nieuwerkerken afkomstig en ben 24 jaar , ik heb altijd in nieuwerjerken gewoond in de driesstraat , maar ben onder tussen verhuisd naar meerhout maar ben nog heel dikwijls in nieuwerkerken groetjes lientje |
| 02/07/2007 @ 15:40 Kaatje ![]() | Silke maakt het heel goed. Alleen een klein beetje last van een hardnekkige verstopte neus. Dus vaak wakker worden 's nachts... |
| 22/07/2007 @ 13:50 Arienh | Ben zopas verhuisd naar de Verlaerstraat in Nieuwerkerken.. Echt, vind het hier super, alle mensen zo vriendelijk en beleefd ![]() |
| 16/08/2007 @ 17:22 sabientje76 | Dag lieve mama's... Hebben jullie geen zin om naar een Janbibejan home party te komen in september?? Of willen jullie er misschien zelf eentje organiseren? Ik start er namelijk mee in september en ben naarstig op zoek naar gastvrouwen. Het speelgoed is voor baby's, peuters, kleuters tot... ![]() Deze party's zijn echt superleuk, zeker voor zo'n bende jonge mam's...plezier verzekerd en een heleboel geklets onder mekaar over koetjes en kalfjes, maar vooral kinderen natuurlijk ![]() Ikzelf ben van Sint-Truiden dus das aardig in de buurt he...mijn broer en schoonzus wonen trouwens in Kozen, bij Nieuwerkerken!! Hopelijk tot binnenkort P.S.: Ben nog niet zelf mama, wel "stiefmama" van Thomas en meter van 2 ukkies, Annigje en Merel!! |
| 22/08/2007 @ 10:16 sabientje76 | Hey Chantal, Das inderdaad heel dicht in de buurt, ik woon ook in 't centrum...zullen mekaar dus al wel eens zijn tegengekomen!! :o) Dit weekend kermis, leuk voor je kids he, niet? X Bien ![]() |
[Reageer]

Mama's Nieuwerkerken-Limburg-België