[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/08/2007 @ 09:57 Daantjeh ![]() | hoi, ja wij willen ook nog een 2e maar dan pas over een paar jaartjes. je kunt zo een spiraal toch gewoon laten verwijderen na een paar jaar??? ![]() xxxsuz |
| 07/01/2008 @ 15:09 | voorbehoedsmiddel Ik ben 38 jaar, heb een zoon van 12, een dochter van 8, en nog een dochtertje van 3 maanden. Tussen onze zoon en dochter een spiraaltje laten zetten, doet absoluut geen pijn (iets gevoelig) Wel makkelijk, je hoeft nergens op te letten, en geen condooms te zoeken. ![]() En na de geboorte van onze dochter weer een spiraal laten zetten, deze is na 5 jaar wederom vervangen door een nieuw spiraal. Alles goed zul je zeggen, maar............... toch zwanger........en wel met spiraal en al.......... ![]() Een enorme schrik natuurlijk een zoon van elf en een dochter van 8, en dan nog weer een baby. ![]() Nu ons dochtertje er is, zijn we hartstikke blij met haar, maar wij moeten allemaal heel veel inleveren. Dus geen spiraal meer voor ons, ons gezin is nu echt compleet. Nu op naar een sterelisatie. |
| 12/01/2008 @ 10:27 elisa | Ook ik ben nu al een tijdje aan het piekeren wat het wordt na de bevalling. De pil, zie ik niet zitten, al die hormonen. De nuvaring werkt niet vind ik, ik heb nogal een korte bmh, en gebruik tampons, dus dat ding floepte er regelmatig uit... De spiraal ook geen optie, heb een Mirena gehad, die is er ook uitgekomen (gelukkig had ik het gemerkt, ....) Dat staafje in de arm heb ik ook gehad, tot ik me na 2 jaar vreselijk slecht begon te voelen. Resultaat : staafje gebroken in mijn arm en helemaal vergroeid dus pffff... Tja, ik weet het ook zo goed nog niet. Ik ben wel voorstander van natuurlijke middelen, dus ik denk dat het goed luisteren naar mijn lichaam zal worden en condooms. (Maar hopelijk lukt dat jaaaaaaaren aan een stuk, want na deze baby is ons gezinnetje echt wel compleet). Als iemand DE oplossing heeft, hoor ik het graag. |
[Reageer]

antoconceptie na bevalling?

of misschien wel een spiraaltje?

Tis dan wel niet zo romantisch maar alles beter dan dat ik weer aan de pil ga! Ik moet die hormonen niet meer in mijn lijf. Spiraal... niet voor mij
Ik had er al eens eerder proberen een te laten zetten, maar dit lukte dus totaal niet. Ik heb helse pijnen moeten doorstaan, het was nog erger als bevallen!!!

Waarom ik zo blij ben......? Hihi, anders was het een vasectomie geweest!

Yep bij ons komt er sowieso nog een vierde, maar we willen deze keer voor de grap
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, ik wil het alleen graag weten!