< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » zo vroeg wakker. wie ook?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
zo vroeg wakker. wie ook?
18/08/2007 @ 10:38
Anoniem

onze zoon is 9mnd jong.
en eigenlijks vannaf het begin werd hij vroeg wakker. maar nu de laatste weken maakt hij er een potje van,ik mag blij zijn als hij 6 uur red, maar met een beetje peg word het 5.00/ 5.30.
ik kan hier niet tegen hoor, ben mega chagerijnig dan.
ik heb alles al geprobeerd, een fles geven en terug leggen werkt echt niet.
toch heb ik het idee dat hij nog wel moe is maar toch de slaap niet meer kan vatten. want een uur later kan ik hem zo weer in bed leggen ,zo moe is hij dan.
op de dag doet hij nog 3 slaapjes, heb al geprobeerd om die in te korten,helpt ook niet. later op bed leggen helpt niks, wil soms nog wel eens dan juist zijn dat hij nog eerder komt,vreemd toch?
de kamer donkerder maken helpt niks.
nou het enigste wat mij dus nog helpt is het troosten om te lezen dat er nog meer zijn die net als ik om 5.30 beneden zitten
Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 14:36
maaike22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Hier nog iemand hoor haha.
Mijn dochter ook meestel half 6 ofzo.
Kan je niks aan doen denk ik.
Is gewoon hun tijd.

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 18:06
Susie

Joshua sliep altijd netjes tot 7.30 uur, maar nu is het al weken 6.00 uur. Zoooooooo vermoeiend....

Ik heb de hoop dat het nog gaat beteren.
Later naar bed helpt hier ook niet. Slaapjes inkorten al helemaal niet.

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 18:59

hoi hoi!
Onze dochter had dat ook,totdat ik probeerde het badje wat later te geven, en dus de voeding ook, normaal helpt dat wel om ze wat langer te laten slapen..daarna kan je proberen het badje en voeding telkens een half uurtje te vervroegen als je spruit terug mooi uitslaapt..
Ik geloof erin dat het beste voor je kindje regelmaat is..soms heel vermoeiend als je nog een werkende mama bent
liefs, Kel

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 09:14
valentijntje

Anoniem troost je meid, ik heb 2 vroege vogels.
Hebben we geluk trekken ze het tot 6 uur soms half 7. Maar meestal begint het geluid hier rond 5 uur 5.30

Heb hier ook al vanalles geprobeerd later in bed steken maar dat helpt echt niet. Onze jongste was gisteren tot kwart voor 9 naar beneden aant komen en was om 6 uur al wakker.

Meestal passen ze zich in een vakantie vrij goed aan en slapen ze iets langer 7.30 is gewoon hemels Maar deze vakantie geen sprake van.

Dus ik zou heel erg blij zijn met tips om van die vroege vogels af te raken.

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 09:39
coyote

hier ook zon vroege.het rare is dat hij altijd tot 9 ŕ 10u geslapen heeft en de laatste weken is het ook tss 5 en 6u dat hij wakker is hij slaapt daarna wel direct verder maar ik ben dan al echt wakker en kan niet meer slapen.. heb ook al geprobeerd om hem nog een fles te geven voor wij gaan slapen maar dat helpt ook niet.
groetjes

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 17:25
katje

Hallo, wij hebben dat hier ook. Wij hebben ook alles geprobeerd. 2 maanden lang later gaan slapen, nachtvoeding geven, donkere ruimte, ... Niets hielp.
Na een jaar, is ze beginnen doorslapen tot 6.00 (zonder aanwijsbare reden)
Toen ze 2 werd, hebben we een klokje gekocht met een konijn dat slaapt en een konijn dat wakker is.
Daardoor kunnen wij het nu (met de oudste) rekken tot
7.15

De jongste slaapt vaak tot 6.30 en dan moeten we toch opstaan om te gaan werken.Dus dat vind ik wel o.k.

Ik vrees dus dat je ook met een ochtendvogeltje zit.
Troost je, tegen dat ze tiener zijn zal je ze uit hun bed moeten sleuren.

Grtjs,

Katje

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 08:43
Anoniem

gelukkig zijn er meer.
soms ben ik het zo zat zeg! en het gekke is dat als hij overdag weinig of slecht geslapen heeft hij alleen maar vroeger komt,raar toch.
ik zal er ff mee moet leven, hoop dat het snel voorbij is...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]