[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/08/2007 @ 10:38 Anoniem | onze zoon is 9mnd jong. en eigenlijks vannaf het begin werd hij vroeg wakker. maar nu de laatste weken maakt hij er een potje van,ik mag blij zijn als hij 6 uur red, maar met een beetje peg word het 5.00/ 5.30. ik kan hier niet tegen hoor, ben mega chagerijnig dan. ik heb alles al geprobeerd, een fles geven en terug leggen werkt echt niet. toch heb ik het idee dat hij nog wel moe is maar toch de slaap niet meer kan vatten. want een uur later kan ik hem zo weer in bed leggen ,zo moe is hij dan. op de dag doet hij nog 3 slaapjes, heb al geprobeerd om die in te korten,helpt ook niet. later op bed leggen helpt niks, wil soms nog wel eens dan juist zijn dat hij nog eerder komt,vreemd toch? de kamer donkerder maken helpt niks. nou het enigste wat mij dus nog helpt is het troosten om te lezen dat er nog meer zijn die net als ik om 5.30 beneden zitten ![]() |
| 18/08/2007 @ 14:36 maaike22 ![]() | Hey, Hier nog iemand hoor haha. Mijn dochter ook meestel half 6 ofzo. Kan je niks aan doen denk ik. Is gewoon hun tijd. |
| 20/08/2007 @ 08:43 Anoniem | gelukkig zijn er meer. soms ben ik het zo zat zeg! en het gekke is dat als hij overdag weinig of slecht geslapen heeft hij alleen maar vroeger komt,raar toch. ik zal er ff mee moet leven, hoop dat het snel voorbij is... |
[Reageer]

zo vroeg wakker. wie ook?

Maar deze vakantie geen sprake van.
hij slaapt daarna wel direct verder maar ik ben dan al echt wakker en kan niet meer slapen..
heb ook al geprobeerd om hem nog een fles te geven voor wij gaan slapen maar dat helpt ook niet.