< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwangere mama's uit Arnhem (e.o.)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwangere mama's uit Arnhem (e.o.)
28/08/2007 @ 10:44
Rosanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik ben heel benieuwd of er hier ook mama's zijn die zwanger zijn van de 2e (of 3e etc.) en in Arnhem e.o. wonen.

Ik ben nu zwanger van de 2e. Ik heb al een zoontje van bijna 3 en ik woon in Arnhem (Zuid). Ik ben 36 jaar en getrouwd.

Het lijkt me leuk om te kletsen met andere zwangeren uit de buurt.

Groetjes,
Rosanne

Link naar deze reactie
29/08/2007 @ 08:46
Esther en K3

Hey Rosanne!

Hebben wij destijds op een ander topic niet ook zitten kletsen.....?? Hihi ik wist niet dat jij uit Arnhem kwam joh! Ik woon in Laag Soeren! Is dus een kilometer of 15/20..! Gefeliciteerd met het zusje voor Quentin! Gaat alles goed?? Hier alweer de laatste loodjes, binnen 5 weken breien we er een eind aan..! Ga jij ook naar Rijnstate of wil je thuis bevallen?

Liefs Esther en de meidenbende
Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 15:22
Rosanne

Hé Esther,

Joh, ik was onderhand dit topic al weer vergeten, erg hè? Nu zie ik dat jij gereageerd hebt! Ik kom je regelmatig tegen op dit forum en volgens mij ook wel eens op het Jongegezinnen forum. Klopt dat??

Ik ga in het Rijnstate bevallen. Moet ook wel ivm mijn vorige (zware) bevalling en operatie en omdat Quentin in de couveuse terecht kwam. Vinden we ook niet erg want dat wilden we sowieso al.

Quentin had het vanaf het begin al over zijn zusje hihi dus dat werd makkelijk toen we hoorden wat het wordt!! Ik vind het echt heel gaaf. Heb al veel roze aangeschaft .

En voor jou de laatste loodjes. Natuurlijk altijd weer spannend maar jij hebt onderhand al redelijk wat ervaring met bevallen hè? Of zie je er toch tegenop??

Ik ken Laag Soeren; inderdaad niet ver van Arnhem. Jij gaat dus ook naar het Rijnstate? Is dat voor jullie het meest dichtbij?

Liefs,
Rosanne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]