Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2007 @ 14:29 Dromelijntje | Helaba dames! Ik ben nieuw hier.... . Ik ben 24 jaar en heb al enige tijd erge kriebels om mama te worden. Mijn vriend en ik zijn al een hele tijd samen. Momenteel zitten we volop in de verhuisperikelen, maar rond januari volgend jaar wil ik net als jullie graag stoppen met de pil. Ik zou het ook leuk vinden om samen met jullie af te tellen en wie weet, samen zwanger te zijn. Ik kom hier regelmatig een kijkje nemen. Lieve groetjes van mij xxx. |
| 28/08/2007 @ 14:53 Dromelijntje | Nou ikke hier nog even.... wat fijn dat jullie ook allemaal 20-ers blijken te zijn. Jullie lijken me leuke meiden! En diegene die al kindjes hebben, jullie kleintjes lijken me echt dotjes. Kwijl kwijl whaha. Mag ik van iemand ééntje lenen ofzo, tot januari? haha . Nou ik wacht in spanning op jullie reacties. Groetjes van mij xxx |
| 28/08/2007 @ 16:05 marian ![]() | Haha, Dromelijntje, ik zal die twee van ons eens een weekje langsbrengen! Ach, ze zijn echt wel erg lief, maar soms hè... |
| 29/08/2007 @ 19:04 Els296 ![]() | Een pilstop feestje, dat zal wel leuk zijn! Jaja, ik hou jullie op de hoogte! Groetjes! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

. Nou ik wacht in spanning op jullie reacties. Groetjes van mij xxx
Ik koop wel regelmatig bladen zoals Kinderen en Ouders van Nu. Dan voel ik me toch een klein beetje zwanger
De artikelen die ik graag wil bewaren omdat er nuttige tips in staan bewaar ik in een speciaal mapje. Daarin heb ik ook een schrift met een soort dagboekje dat ik bijhoud en een lijstje van namen die we leuk vinden en meer van dat soort dingen. En ik heb in een heel schattig trommeltje van Hema een luiertruitje, kleine sokjes en slofjes en een speentje
Ik vind dat wel helpen bij het wachten.
spannend! Blij om te zien dat er nog jonge mama's zijn die voor hun eerste wondertje gaan klussen! Ik moet nog een maandje wachten, en dan, eind september starten we. Ik heb eerst gewacht op m'n contract van onbepaalde duur. Ik heb al erg lang een kinderwens, maar nu wordt het toch bijna werkelijkheid! 

Ik mag er ni aan denken. Gisteren heeft de electricien m'n lampje in onze kinderkamer komen hangen. Morgen alléén nog parket leggen en dan is het helemaal klaar
. Maar ik doe de maand september nog door met de pil aangezien ik dan pas m'n contract van onbepaalde duur krijg. Leuk hè om zo wat zielsverwanten te vinden
en die willen we er wel uit. Vertellen jullie thuis al van jullie plannen? Ik niet. Wij willen eerst zelf nog wat genieten van het idee. Héérlijk, ik loop op wolkjes nu.
maar niet doorkomen en was de zwangerschapstest negatief. Mijn lichaam heeft waarschijnlijk wat tijd nodig. Als de