< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » hysterisch huilen tijdens slapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
hysterisch huilen tijdens slapen
04/09/2007 @ 21:41

Online Status Stuur bericht
mijn dochtertje van bijna 10 maanden slaapt de laatste dagen erg onrustig gisteren lag ze om half 8 in haar bedje en om half 9 hoor ik hartverschurend huilen kom ik bij haar heeft ze nog de oogjes dicht en woelt alle kanten op en is niet rustig te krijgen, ik heb haar toen toch maar even mee genomen en na een 10 minuten was ze weer rustig en heb ik haar weer naar bedje gebracht waar ze weer verder sliep .....sachts om 2 uur herhaalde zich dit nog eens...

vanavond heb ik haar weer om half 8 op bedje gebracht en om 10 over 8 weer hysterisch huilen en weer met de oogjes dicht en heel erg woelen, weer niet rustig te krijgen mee genomen naar de kamer en daar heeft ze nog een uur bij mij liggen woelen en huilen voor ze rustig werdt om kwart over 9 weer in bedje gestopt en nou maar hopen dat het vanacht goed gaat.

wie herkend dit en wat deed je dan, pakte je ze ook bij je of liet je ze in hun bedje liggen.

groetjes wieke

Link naar deze reactie
04/09/2007 @ 21:54
pat26

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi mijn dochtertje van 14 maanden heeft dat ook gehad dat als je haar in bed legde hysterisch ging huilen.En de huisarts zei dat ze last van verlatingsangst heeft maar mij kleine meissie huilde soms zo erg dat ze haar eten er uitgooide.Je moet gewoon proberen om er in een spelletje van gaat maken als ze naar bed gaat bevoorbeeld kiekeboe spelen.En het gaat nu veel beter met slapen bij ons ik sta wel als ze in bed gaat met me rug naar de bedje toe en kijken dan af en toe om en als ze wil gaan staan dan leg ik haar gewoon weer neer.En dat doet me moeder ook zo want daar slaapt ze erg veel.Nou sterkte er mee groetjes Patricia en Lindsey

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 08:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey!

Wij hebben dit een tijdje geleden ook gehad! En hier had ze haar oogjes ook nog toe. ik dacht toen meer in de richting van een nachtmerrie.
Ik denk zeker niet dat dat bij jou te maken heeft met verlatingsangst (denkik he, ben geen dokter ) want als je ze kalmeerd dan slaapt ze weer verder.
Ik vermoed dat het echt gaat om een nachtmerrie ofzo en ik denk niet zolang ze daarna weer zonder probs gaat slapen dat het kwaad kan dat je troost door ze bij je te nemen...
Bij ons heeft dat een week geduurd en nu huikt ze nog soms in haar slaap maar niet zo erg meer en dan laat ik ze wel liggen! Als ze echt hysterisch doet en ik hoor dat ze niet in haar normale doen is dan neem ik ze ook bij mij zene!
Ik kruip ook graag bij t'ventje als ik een nachtmerrie gehad heb

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 10:03

hey carmen,

ik dacht zelf ook aan zoiets als een nachtmerrie, of zoiets als de dag verwerken, het is zo zielig om die kleine hummeltjes ( ookal worden ze al aardig groot) zo overstuur te zien.
vanacht is het trouwens rustig gebleven, ik heb haar niet weer horen huilen.
ik ga vandaag de dag zo rustig mogelijk houden geen bezoekjes doen en ook geen boodschapjes. lekker samen met mamma thuis.en dan hoop ik dat ze vanavond wel rustig kan slapen

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 10:13

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Mattis heeft daar de laatste weken ook last van. Meestal duurt dit een dag of 2 bij hem en is daarna gedaan. Ik merk wel dat hij dan een paar dagen later iets nieuw kan. De laatste keer dat hij dat gehad heeft kon hij zichzelf dan rechttrekken in zijn park. Ik denk dat het dus ook te maken kan hebben mee een sprongetje da ze maken.

Groetjes

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 15:34
Inge911

Hey,

Wij hebben hier hetzelfde probleem gehad. Alleen is dat bij Thor begonnen als hij 5 weken was. Rustig liggen slapen en dan plots enorm hard beginnen te huilen en inderdaad al woelend en met zijn ogen dicht. Het was enorm vervelend want hij viel nadien enorm moeilijk terug in slaap. Als ik iets te laat was om hem te sussen kreeg ik hem zelfs niet meer in slaap. Het enige wat hielp was ritmisch tikken op zijn poepje, daar werd hij rustig van.
Mijn huisarts en osteopate zeiden dat ik hem in het oog moest houden, als hij precies schrikte voor hij begon te huilen dan was dat inderdaad van zijn dromen en zou dat verholpen kunnen worden met homeopathie.

Nu is Thor 16 weken en zijn die huilbuien enorm veminderd, bij ons is het er vanzelf aan het uit groeien.

Veel sterkte er nog mee!

Groetjes,
Inge

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 19:30
Tine

Hier ook soms van datte!!
Huilen in zijn slaap en echt hysterisch..
Echt zielig om te zien..
En idd een paar dagen achtereen en dan stopt het weer.
Zo herhaalt zeneige dat soms..
Raar allemaal he!

Link naar deze reactie
06/09/2007 @ 20:27

Hallo, mijn dochtertje van bijna 10 maanden heeft ook last van onrustig slapen. Gisteren presteerde ze het om van 19.30 tot 02.00 uur te liggen spoken. Bij ons lijken het doorkomende tandjes te zijn, waarschijnlijk 4 tegelijk. Daarnaast ish et ook weer tijd voor een zgn sprongetje.
Anders zou ik het ook niet meer weten...
Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 12:21

nou dat zou het best eens kunnen zijn want oook bij mijn dochtertje waren er 6 tandjes tegelijk aan het doorkomen 4 daarvan zijn er nu door de andere 2 bijna, teminste in zoverre ik mag kijken natuurlijk

de laatste dagen is het aardig goed gegaan met het slapen, moet ik wel zeggen dat we de laatste dagen verder niks hebben ondernomen, alleen een wandelingetjes in de buurt.
vanmiddag gaan we naar de rommelmarkt dus hoop dat het vananavond niet weer mis is

gr wieke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]