[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/08/2007 @ 16:57 ![]() | Wie heeft er ook de beslissing genomen om bij 1 kindje te blijven, maar hoopt stiekem op een 2de.....?????????????????? Verhalen en tips zijn welkom. Liefst geen veroordelingen. |
| 30/08/2007 @ 12:10 ano | Wij hebben 2 kids en hebben ook besloten dat er geen eentje meer bij komt. Mijn man is gesteriliseerd en ik heb PCO, dus de kans dat ik zwanger raak is nihil. Nu hoorde ik pas van iemand die ondanks sterilisatie toch zwanger is geraakt en soms hoop ik ook dat dat ons ook gebeurd! Jullie hebben aardig wat meegemaakt zeg! |
| 30/08/2007 @ 13:37 ano | Klopt,ieder huisje zijn kruisje... We hebben best lang moeten wachten tot we zwanger waren en we zijn heel blij met onze kids maar er zijn veel problemen/probleemtjes..... Mijn oudste heeft neurologische aandoeningen en van onze tweede weten we het nog niet. Daarbij heeft onze relatie flink te lijden gehad voor en tijdens de zwangerschappen en tijdens de vele slapeloze nachten door onze huilende tweede. Met beide kids zijn we vaste klant bij GGZ, huisarts, KNO arts, kinderartsen enzo dus onze handen hebben we er aan vol. Ons huis is niet groot, financieel redden we het net, dus allerlei redenen om het hierbij te laten en te genieten dat alles nu op de rails is. Ik kan met recht zeggen nu ,dat alles nu helemaal lekker loopt en we de medische problemen samen goed aan kunnen. We hebben het echt leuk in ons gezin, de kids doen het goed ondanks hun problemen. Mijn man wil nu een andere baan omdat daar ook wat wringt en ik wil weer gaan werken, denk dat we ons dan helemaal weer top gaan voelen. We gaan er ook vanuit dat het bij 2 kids blijft. Maar nu iemand in onze direkte omgeving zwanger is geraakt na de sterilisatie van haar man heeft dat ons ook even geraakt, dat zou ons ook kunnen overkomen! En ik moet zeggen dat ik dat niet erg zou vinden! Dan heeft het lot bepaald dat het zo moet zijn en ik zou er dan samen met mijn man volledig voor gaan maar uit ons zelf weten we dat het zo goed is.....je moet soms gewoon tevreden zijn en blij zijn met hetgene wat je hebt en niet altijd kijken naar wat je niet hebt....... Beetje herkenbaar voor jou?? |
31/08/2007 @ 18:07 ![]() | Hey Els, Leuk je hier ook te lezen. Ja idd. Hopen doen we allemaal he meid? Jij ook he? En ik hoop samen met jou. Dat weet je. |
31/08/2007 @ 18:10 ![]() | thx meid en inderdaad "Hoop doet leven" ![]() |
| 07/09/2007 @ 08:03 K'tje ![]() | Een gelukkige verjaardag voor Sky! Maak er een fijne dag van met heel veel cadeautjes! Drie dikke kussen van K'tje en Wout |
[Reageer]

** 1kindje en stiekem hopen? **

.

),... en ook het feit dat als ons volgend kindje niet zo'n gemakkelijk kindje zou zijn, wat dan??? Heb echt mijn nachtrust nodig, ook af en toe eens een paar uurtjes voor mij, of een avondje uit met ons 2...