[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/08/2007 @ 16:47 ac | baby is 1 maand : wat doen jullie de baby aan om te slapen ? baby slaapt onder een dekbedovertrek met een Vellux dekentje erin |
| 23/08/2007 @ 17:28 janne | dit is idd afhankelijk van temperatuur in de kamer en de koude gevoeligheid van je kindje! mijn dochtertje heeft het altijd erg warm. Ik laat en liet haar slapen in een bodietje met lange mouwen en een heel dun katoenen slaapzakje! Meer heeft ze echt niet nodig want anders is ze nat van het zweet! ik vind een slaapzakje echt wel een aanrader hoor! en inbakeren is idd een supertip voor als je kindje moeilijk in slaap valt! groetjes janne ![]() |
| 24/08/2007 @ 12:10 Anoniem | inderdaa lastig, zit een beetje met dezelfde vraag,maar mijn zoontje is nu 9mnd. ligt ook hee erg per kind, die van mij is echt een zweetkontje,en toch heb ik nachten gehad dat hij heel koel aanvoelde,vind het dus ook moeilijk. ik doe nu de afgelopen dagen alleen een pyama met langemouwen en een slaapzakje,geen romper dus. als het iets frisser is wel een romper eronder. |
| 24/08/2007 @ 12:17 lisa | zover ik nog weet, sliep mijn meisje gewoon in haar kleertjes de eerste 2 maand sowieso. Omdat ze nog geen vaste tijden had van slapen, vond ik dat echt heel moeilijk. Ze had wel een katoenen dekentje over haar heen, maar ik wilde haar niet elke keer weer verkleden. En de kraamzorg vond dat prima. Op het moment van meer vaste tijden ben ik wel begonnen om savonds pyama aan te doen, maar ook met trappelzakje. baby's hebben het meestal te warm, dus als je daarmee rekening houdt. en mocht het snachts echt afkoelen kun je er altijd wat over heen leggen. Heb ook nog wel de eerste weken een kruikje gebruikt. maar mijn dochter is dat oko van november, dus dat is niet zo raar. succes. groetjes lisa |
| 24/08/2007 @ 13:32 ac | hebben jullie het ook over pyama met voetjes of zonder ? anders lijken ze zo snel koude voetjes te hebben ? |
| 24/08/2007 @ 14:32 janne | als ze een slaapzakje aan heeft, hoef je geen pyama met voetjes aan te doen hoor! Zonder slaapzakje zou ik het wel doen (of kousjes) groetjes Janne |
| 26/08/2007 @ 17:10 | dus als ik het goed begrijp, een pasgeboren kindje,slaapt gewoon in een pijamatje... geen trappelzak of slaapzakje, en eventueel juist een lakentje erover...Of mag je ook al vanaf de geboorte een trappelzakje gebruiken om ze te slapen in te leggen? Ik vroeg me dat ook al af... Wij verwachten ons kindje in januari, (dus volop winter). |
| 10/09/2007 @ 13:58 | hoi, Mag een baby wel met een deken in een dekbedhoes slapen? Onze dochter is nu 8 weken oud. Ik dacht dat dit te warm is en dat de baby er onder kan komen (wiegendood) Wie weet dit? groetjes Heleen ![]() ![]() |
[Reageer]

baby 1 maand : wat aandoen om te slapen