Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/09/2007 @ 11:34 Nicole | Wat een gezellige drukte hier !! Ik hoop dat ons lijstje nog veel langer mag worden! Op naar de groene dagen gr Nicole |
| 09/09/2007 @ 18:35 Daantje ![]() | Gezelli zeg zoveel meiden! De meesten zitten ook allemaal rond dezelfde periode met hun NOD zag ik. Leuk. Succes allemaal deze maand! groetjes Diaan |
| 10/09/2007 @ 15:20 Daantje ![]() | hey nens, zou dat ff een leuk huwelijkskadootje zijn! Fijne dag alvast! |
| 10/09/2007 @ 19:05 gordijntje1406 ![]() | ja ik snap er nix van. Voel me zo raar. t ene moment ben ik ook heel vrolijk en andere moment zeer geirriteerd... |
| 10/09/2007 @ 21:30 gordijntje1406 ![]() | is het heel raar als ik een test zou doen??? |
| 10/09/2007 @ 21:32 Nens ![]() | Kan geen kwaad toch een testje? Dan weet je het maar. Niet teveel op hopen anders valt het zo tegen.... ![]() |
| 10/09/2007 @ 21:54 Nens ![]() | Veel succes gordijntje!!! |
| 10/09/2007 @ 21:55 Daantje ![]() | Ik zou ook testen maar idd meer als bevestiging dat het niet zo is! Succes morgen! |
| 11/09/2007 @ 06:50 gordijntje1406 ![]() | nou ben niet zwanger hoor, dus kunnen rustig op naar de volgende ronde liefs |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

!! Ik hoop dat ons lijstje nog veel langer mag worden! Op naar de groene dagen 
doorgekregen, het was niet veel en duurde ook niet lang.
De ene moment veel geduld en dan weer helemaal niks! De ene moment heel goed gezind en dan weer heel boos
. Maar ja... Hormonen zeker?