[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2007 @ 11:04 mum2b | wie herkent dit of heeft wat raad, onze milo is bijna twee maand en na zijn flesje blijft hij een uurtje lekker brabbelen maar dan word hij moe en begint hij hysterisch te huilen omdat hij er tegen vecht, doe hem dan meestal in de draagdoek en dan valt hij toch inslaap maar 's avonds vanaf dat we hem in zijn bedje leggen is hij direct weer wakker, ook als we zijn bedje een beetje voorverwarmen met een kersepit kussentje, ik neem hem dan bij me in bed en als ik echt denk nu slaapt hij probeer ik hem terug te leggen maar tervergeefs ![]() zou echt eens op mijn gemak in mijn bed wille liggen met mijn kindje naast mij in eigen bed alle raad is welkom ![]() |
| 10/09/2007 @ 12:00 lisette | hoi mum2b Heb je al geprobeerd om iets van jou in zn bedje te leggen want dan ruikt hij jou toch en is het niet zo'n onveilig idee voor hem. Succes! |
| 10/09/2007 @ 14:05 | Hoihoi, we hebben hetzelfde probleem gehad. Op de arm in slaap en zodra hij het matrasje voelde weer wakker. Ik heb de tip van Ria Blom (rust en regelmaat) toegepast. Bij eerste tekenen van moeheid in bed leggen. Wij hanteren nu 2x oogjes wrijven of gapen dan in bed leggen. Vervolgens 10 minuutjes laten huilen (is moeilijk) en dan pas oppakken. Het is even doorbijten maar het helpt echt. Bij ons werkte dit vrij snel, nu slaapt hij overdag echt stukken meer dan voorheen. En ze leren dat het bedje (daar leggen wij hem in om te slapen) echt een slaapplekje is. Anders het boek eens lenen. Meerdere mensen (zie ook andere topics op dit forum) zijn er tevreden over. Vergt wel doorzettingsvermogen, maar na gemiddels 2-3 dagen zie je verbetering. Succes ermee. Virgenie |
| 11/09/2007 @ 12:43 pluk | wivine en luckey en slaapt jullie baby dan nooit in de box (park)? dat vraag ik mij af. ga boek bestelen bij de bib hebben ze hem ni en bij de boekenwinkel moet je hem bestellen. xxx |
| 11/09/2007 @ 13:01 Wivine ![]() | Hoi Pluk, nee Elly slaapt niet in haar box, teveel prikkels. Ze slaapt altijd in haar bedje met gordijnen dicht. grtjs |
| 11/09/2007 @ 13:10 R | Ik herken ook alles wat jullie schrijven. Wij zijn enorm goed geholpen door osteopatie. Volgens hem was de reden : ze heeft angst (in mijn geval doordat de bevalling heel rap gegaan is, ze is te vlug van mij weggegaan...) Of dat nu de reden is of niet, wij zijn in elk geval goed geholpen. Ze valt ook nooit vanzelf in slaap, maar altijd bij ons, maar 's nachts ligt ze dan in haar "lodger" en slaapt ze door. Overdag slaapt ze bijna niet, maar eveneens door de osteopatie, kan ze nu al een tijdje content in de relax zitten. R |
| 11/09/2007 @ 14:03 Mmam | lees de verhalen eens van andere ouders van kindjes die niet of slecht slapen op de site van puckababy |
[Reageer]

laten slapen gaat niet

.
.