[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2007 @ 14:19 Tam | De titel zegt het al. Ik moest op 24 Augustus mijn pil weer nemen en ben dat toen vergeten en heb die dus de avond erna ingenomen. Twee pillen tegelijk dus... Diezelfde week ben ik het nogmaals vergeten, maar ondertussen het ik wel op de 24e en 25e sex gehad. Hoe groot is de kans dat ik zwanger kan zijn? Is er hier trouwens iemand die dat ooit heeft meegemaakt? Zwanger worden door pil vergeten bedoel ik ![]() |
| 12/09/2007 @ 15:52 Tam | Ik heb net een test gedaan en volgens mij ben ik niet . In ieder geval zie ik geen duidelijke paarse streep. Ik zie wel een hele lichte paarsachtige streep maar het lijkt meer op een achtergrond streept, dus ik denk dat de test voorbedrukt is of zo Ik heb de Romed Midstream test van deze site gebruikt, advies iemand ??? |
| 12/09/2007 @ 15:53 Tam | Van een andere baby site bedoel ik ![]() |
| 12/09/2007 @ 16:19 Tam | Tja ik denk in principe ook streep is een streep, maar ik hoor veel negatieve verhalen over deze test dus vandaar. Ik test over een paar dagen gewoon nogmaals En de baby is meer dan welkom hoor, ookal ongepland ![]() |
| 12/09/2007 @ 18:27 Tam | Ik heb weer nieuwe testen besteld, dit keer andere. Krijg ze vrijdag als het goed is binnen en dan kan direct gaan testen In de tussentijd slaan mijn hormonen op hol, wellicht zit het tussen mijn oren maar lijk ineens allemaal zwangerschapskwaaltjes te krijgen ![]() |
| 12/09/2007 @ 19:54 Tam | Hier een foto van mijn helaas gevlekte test. Graag jullie mening hierover ![]() http://i45.photobucket....jntje/Afbeelding589.jpg |
| 13/09/2007 @ 22:34 daniëlle ![]() | Mijn vals positieve testen van Romed zagen precies hetzelfde uit... ![]() Morgen misschien meer duidleijkheid, maar ik zou er niet teveel van uit gaan. xx |
| 14/09/2007 @ 13:43 Daantjeh ![]() | en tam weet je inmiddels al meer??? of heb je de testen nog niet gehad? succes!! xx |
| 14/09/2007 @ 14:09 Tam | Ik heb net de test gedaan en ik ben niet zwanger.Was duidelijke test en niks van een 2e streepje of iets dus helaas |
| 14/09/2007 @ 14:32 Daantjeh ![]() | jammer meid, maar ook wel een opluchting denk ik?? wens je veel sterkte en succes verder!!! xx |
[Reageer]

pil vergeten in 1e week en sex gehad

???