< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Halle en omgeving

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/08/2007 @ 09:40
KV

Online Status
Hey,

Even kort voorstellen.

Ik ben een jonge mama in wording, 21 jaar en ben nu 21 weken ver. De bevalling is voorzien voor 7/12/2007.
Zou normaal bevallen in het AZ in Halle. Tot nu toe verloopt alles ok... 17/08 mag ik terug op controle en dan weet ik misschien het geslacht.

Zijn er hier nog jonge mama's in wording van de omgeving van Halle (1500).
Ik woon zelf in Halle en werk te Brussel...

Iedereen welkom !

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 23:34
mimi

Hey,
Ik ben ook bevallen in Halle en het is daar goed,een zeer goede bevalling. Ons kindje wordt er binnenkort 3.
Ben ondertussen verhuist en woon nu in oost-vlaanderen,maar werk nog aan de kanten van Halle.

Groetjes,
Mimi
Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 13:41
Leen

Online Status Bekijk profiel
hoi,
ik woon ook in Halle.
Ik ga niet bevallen in Halle, maar wel in Ukkel.
Bij welke gyne ga jij?
veel succes nog he!
doeitjes!
Leen en

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 14:30
KV

Online Status
Hey,

Ik ben dus van halle en ga bij dokter Lauwers ....

Link naar deze reactie
02/12/2007 @ 17:47
Leen

Ik ging in het begin ook bij Lauwers, maar ben dan gewisseld omdat ik me bij haar niet helemaal op m'n gemak voelde.
Ze is nogal rechtoe-rechtaan en ik heb toch liever iemand die wat meer uitleg geeft zodat ik beter weet waar ik aan toe ben.
+ Lauwers voert nogal veel keizersnedes uit en dat is iets wat voor mij echt slechts een allerlaatste redmiddel is.
Ik ga nu in Ukkel. Heel toffe gynae, maar in tegenstelling tot bij Lauwers, kan je daar niet zeker zijn dat je je gynae bij je bevalling hebt.
Zij hebben systeem van wacht voor bevallingen. Wie consultaties doet, is op dat moment vrijgesteld van bevallingen. In Halle wordt je gynae (in jou geval Lauwers dan) meteen verwittigd als je moet bevallen,en dan komt ze ook wel.

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 08:24
KV

Online Status
Ho, dat is het eerste wat ik er van hoor... Ken al een paar mensen die bevallen zijn met haar hulp en alles is steeds goed en op natuurlijke wijze verlopen ... wij zijn er ook zeer tevreden van, tis een vlotte en neemt voor ons vrij vaak tijd, dat we 30 min tot 45 binnen zitten en zo ....
Ben eens benieuwd hoe het bij ons zal afopen :) woensdag moet ik nog eens bij de dokter en vrijdag is het mijn uitgerekende dag :)
Nog even geduld... heb de laatste dagen wel vrij veel last in de buik en harde buiken en zo.... we zien wel wanneer het komt :)
en van waar ben je ergens in Halle?
Wij zijn van langs de kant van de ninoofsesteenweg... ben 21 en heb altijd op de Heilig Hart gezeten ...

Groetjes , in ieder geval zal als ik niet meer direct antw is het een teken dat ik binnen ben :) kom na de bevalling dan zeker nog eens kijken ...

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 17:01
Leen

laat de spannende tijden beginnen zou ik zo zeggen :-)

Wij wonen op St-Rochus, ik heb nooit in Halle op school gezeten (ben een inwijkeling ).
Maar mijn vriend heeft altijd opt atheneum gezeten. Hij is nu 27 en ik 24.
Veel succes! Ik duim voor je!
Groetjes
en

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 09:14
KV

Online Status
Ook nog een jonge mama dus :) Fijn !
En hoe voel je je tot nu toe ?
Ik loop of waggel hier nog steeds rond, straks mag ik bij de dokter, ben eens benieuwd !

Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 21:22
Leen

En? Is er al schot in de zaak gekomen bij u?
Hier gaat de tijd rustig voorbij..
Ben nu thuisgezet tot mijn bevalling vanwege bekkeninstabiliteit.
Nog drie maanden...pfff

Link naar deze reactie
22/12/2007 @ 14:12
Leen

vermits we toch al even over je uitgerekende datum zijn, neem ik aan dat je je spruitje al in je armen hebt
Dikke proficiat! en hopelijk is alles heel vlot gegaan.

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 15:01
KV

Online Status
Hey Hey,

Ben er eindelijk nog eens geraakt, onze kleine spruit is geboren, een meisje, 3kg660 en 50cm5.

Ik was dus uitgerekend voor 7 dec... en werd normaal op 12 dec ingeleid, maar de weeen zijn zelf spontaan begonnen op 11 dec s morgens. Ik ben met 4 cm binnengegaan... Dan hebben ze ook direct mijn vliezen gebroken en nog iets opgezet voor de weeen wat te stimuleren. Maar toen ging het wat minder.. de kleine mie reageerde dar niet zo goed op dus is het een spoedkeizersnede geworden. Zonder de papa want ze hebben mij volledig in slaap gedaan, omdat dat sneller ging. Het was mmet dokter Verleyen en De Brucker... was wel tevreden. Ik heb ons klein wondertje wel pas de woensdag kunnen zien, want ze moest een nachtje in observatie.. maar alles was gelukkig in orde !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]