< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Zwanger tijdens pilgebruik?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Zwanger tijdens pilgebruik?
17/09/2007 @ 14:31
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik neem de pil, maar sinds een paar dagen heb ik precies zwangerschapssymptomen. Ik heb diezelfde vage misselijkheid als bij de zwangerschap van mijn zoontje, heb menstruatie-achtige krampen terwijl ik mijn maandstonden pas volgend weekend moet krijgen, veel hoofdpijn de laatste dagen en deze morgen bloedde mijn tandvlees bij het tandenpoetsen.

Het kan natuurlijk ook op iets anders wijzen, maar ik zou graag willen weten of er nog vrouwen zwanger zijn geraakt tijdens het nemen van de pil.

Het zou straf zijn, want dit is één van de weinige maanden waarin ik geen pil ben vergeten te nemen, maar ik vind het zo raar. Ergens zou ik het heel graag willen, maar van de andere kant zou ik het toch op een andere manier willen. Mijn man wil nog enkele maanden wachten en ik heb nog alcohol enz. gedronken deze maand. Ik zou het erg vinden, moest er iets mis gaan op deze manier.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 22:43
sima

Hallo Cindy
Ik ben dus zwanger geraakt door de pil heen. Had totaal geen kwaaltjes behalve dat het menstruatie was bijna weg, maar toen ik bij apotheek vroeg of het normaal was, zeiden ze dat mijn lichaam moest wenen aan de pil.. Ja ja de resultaat van die wennen kan ik nu bewonderen bij 20 weken echo .
Ik slikte mijn pil sinds 27.12.06 tot ong juli, toen kwam ik erachter dat ik zwanger was- toen was ik al 15 w in verwachting .Heb nooit een pil vergeten,( paar keer per dag gecontroleerd en bijna een tik - ik had al 4 kinderen ,dus was ik niet van plan om nog eentje te nemen).In die periode ben ik ook niet ziek geweest, geen diaree, geen overgeven.... daar kon het niet liggen... Waar het fout is gegaan weet ik nog steeds niets .
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 08:04
cindy

Hey Sima,

Bedankt voor je reactie. Heb je de 20 weken-echo al gehad? Is alles in orde met je kindje, want daar heb ik het meeste schrik voor. Het zou zeker welkom zijn, maar ben zo bang dat er iets mis zou zijn. Mijn man zou het dan absoluut niet willen houden.

Wel een verrassing na 4 kinderen ineens ongepland zwanger Hoe reageerde je man toen hij het hoorde?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 09:25
kiemenie

hallo,
ik ben ook nog steeds aan de pil en heb al een maand menstruatiepijn,sinds een week is het wel erg...
moet zondag m'n krijgen.
Ben vorige maand wel ongesteld geworden,maar met de pil is dat normaal,niet?

groetjes

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 10:02
Swinta

Online Status
Ben ook zwanger geworden door de pil heen van de vierde!

Grote schrik hier hoor, mijn jongste is net 7 maanden.
En dat zou de laatste moeten zijn!

waarschijnlijk is het bij mij gekomen doordat ik diaree heb gehad, maar ik ben daarna wel ongesteld geworden. Heb dus ook weer de pil geslikt, maar toen werd ik niet ongesteld. Dus de dokter denkt dat ik nu ruim 9 weken zwanger ben.

Volgende week krijg ik een echo, dan weten we het zeker!

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 11:09
cindy

Hey Swinta,

hopelijk krijg je goed nieuws volgende week bij de echo. Ik ben ondertussen ook ongesteld geworden. Ik voelde mij nochtans nog altijd zwanger, dus heb ik begin deze week maar een test gedaan. Deze was negatief, ik ben niet zwanger. Ik ben nu gestopt met de pil en misschien daarom dat ik die lichte zwangerschapssymptomen blijf voelen.

Laat je iets weten als je de echo hebt gehad?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]