< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » 3,5 mnd hoeveel slaap?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
3,5 mnd hoeveel slaap?
17/09/2007 @ 08:42
knorretje

Dag meiden,

Ik heb een zoontje van 3,5 mnd. Hij slaapt de klok al rond, kan dit kwaad ivm het suikerspiegel? Hij krijgt 3 flesjes van 200cc en 1 flesje van 230cc

Graag jullie reactie's
Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 09:45
lisette

Hoi knorretje!
Als je zoontje niet suf is bij het wakker worden dan gewoon laten doorslapen hoor! Mijn dochter deed dit ook al heel snel en daar gaf het geen problemen bij!
Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 09:51

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

zolang hij goed groeit en idd niet suffig is als hij wakker wordt: Geniet lekker van je nachtrust!!!

Groetjes Riekje

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 11:35
lente

hoi,

onze dochter is 3 maand en slaapt al vanaf haar 5 weken oud 12 uurs aan één stuk, nooit last mee gehad dus denk niet dat het kwaad kan. het is toch zonde dat je baby zo goed slaapt om hem dan wakker te maken voor een flesje. je baby zal het wel aangeven als hij zich niet goed voelt zou ik denken. ik geniet gewoon van mijn lange nachten.

vele groetjes!!!

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 12:21
knorretje

Maar ik ben te bang dat hij nu te weinig voeding krijt. hij is 6,5kilo en krijgt 4 keer 200cc.

Maar drinkt hem niet altijd leeg.
Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 13:13
lente

hoi knorretje,

ik weet niet hou oud jou babytje juist is maar onze dochter is net 13 weken en zij drinkt 5 flesjes van 150ml waar ze toch 3 van de 5 flesjes altijd 30ml laat staan, soms zelfs 60ml dus eigenlijk drinkt zij in verhouding met jou baby weinig vind je niet? zelfs s'morgens haar eerste flesje laat ze soms nog 30ml staan ook al heeft ze dan 12 uurs niets meer gegeten. onze dochter is altijd wel een kleine eter geweest en ze heeft dan nog is last van reflux maar toch groeit ze goed en komt ze goed bij. (weet niet hoeveel ze nu weegt, is alweer 3 weken geleden dat ze gewogen is, toen woog ze 4,990kg) dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

groetjes.

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 14:00
Parthoens Liesbeth

Die van mij weegt ongeveer evenveel en is ongeveer even schat ik.

Wout drinkt 5x180cc maar op dit moment laat hij in elke fles 40cc staan terwijl hij dit een paar weken geleden bijna volledig opdrinkt.

Dit is door het 4-maanden sprongetje. Dan eten ze wat moeilijker.

Niet aantrekken hoeveel ze drinken/eten, ze bepalen dat zelf wel. Niet iedereen heeft evenveel nodig hé.

Groetjes

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 14:13
barbara

Online Status
mijn kleine slaapt ook zo lang door hoor, lekker laten slapen en geniet van de rust!

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 14:22
knorretje

Dag Lente,

Hij is nu 15 week oud en weegt 6,5kilo.

Hallo iedereen,

Ik heb gebelt met het concultatie bureau en die zeiden mij tot 5maanden aan 5 voedingen te komen van 200cc.

Ik heb nu het volgende schema.

20:00 230cc
7:00 200cc
11:00 200cc
15:00 200cc
en dan de voeding om 20:00 weer.
Ik kom dus op 4 voedingen uit dit is volgens het concultatiebureau te weinig ik zal niet weten hoe ik veranderen moet.

Wat denken jullie???
Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 11:13
Evelyne

Ik vraag het mij ook af. Mijn kleine meid is nu 2,5 maand. Ze zit aan 5 flesjes per dag van 180. Deze drinkt ze vrijwel altijd leeg.
Schema:
07:00: opstaan + fles
11:00: 2de flesje
15:00: 3de fles
19:00: 4de fles
23:00: 5de fles

Ik moet zelf bijna terug gaan werken en zou die laatste fles liever een uur vroeger geven aangezien het na de fles toch nog een half uur duurt eer ze in bed ligt. En ik wil ook fris en monter op mijn werk verschijnen.
Kan ik die laatste fles gewoon om 22u geven of moet ik alles dan opschuiven? Graag jullie reacties.

Bedankt en vele groetjes.
Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 12:40
lente

hoi allemaal,

doordat onze dochter zo goed als 12 uurs aan één stuk doorslaapt en nog steeds 5 flesjes krijgt eet zij om de 3 uurs een flesje. niet echt ideaal maar volgens de kinderarts beter zo dan dat ik haar probeer 4 keer 180ml te geven want dit zou haar maagje door haar reflux niet aankunnen. dus als je het mij vraagt kan het niet echt kwaad dat je de laatse fles vroeger geeft. natuurlijk heb je dn wel kans dat je baby ze niet helemaal uit drinkt omdat de tijd ertussen korter is. maar onze kleine meid is 13 weken en gaat sinds een paar dagen al om 21u slapen. ik heb dit ook stilletjes opgeschoven, elke dag een 10 minuutjes eraf s'avonds en nu zit ik dus op 21u, toch slaapt ze s'morgens nog heel vast (ik maak ze om half 9 wakker) want heb 1 keer geprobeerd om haar te laten slapen en toen sliep ze tot 9u45 dus toen heel mijn schema overhoop. ik zou ze dus graag om 20u30 in haar bedje krijgen dat ze s'morgens vanzelf wakker word want vind het erg om haar wakker te maken. tis allemaal niet simpel he...

groetjes aan iedereen

Link naar deze reactie
19/09/2007 @ 17:16
Els

Evelyne, de laatste fles kun je gewoon geven als je naar bed wil hoor. Soms zit er bij mijn zoontjes laatste 2 flessen maar 2,5 uur tussen, geen probleem. dat hou ik trouwens wel als absolute maximum aan hoor. Andere flesjes gaan om de 3-4 uur.

Groetjes Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]