Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/09/2007 @ 12:52 BigBelly ![]() | Hey, Tja, mijn bevallingsverhaal komt wel hoor! Als ik eens eventjes tijd vind... ![]() Groetjes! |
| 27/09/2007 @ 00:39 sjattieke ![]() | doe maar meid er zijn belangrijkere dingen nu dan hier wat zitten chatten, geniet maar lekker van je kleine spruit! ![]() Groetjes, ANntje |
| 09/10/2007 @ 17:57 thiamberlie ![]() | hoe gaat het hier met de antwerpse meiden????? |
| 10/10/2007 @ 19:02 sjattieke ![]() | stilletjes eigenlijk Alles verloop goed, nog altijd extreem veel pijn in bekken en stilletjes aan aan het aftellen naar de geboorte ![]() Groetjes, Anntje |
| 11/10/2007 @ 08:52 Nancy | Hallo, Ik hoop dat ik mij vlug bij julli kan toevoegen. Morgen mijn NOD maar niets wijst erop dat ik zwanger zal zijn. Mijn temperatuur is ook terug gezakt dus zal het voor volgende maand zijn. Vanwaar in Antwerpen zijn jullie? Ik van Merksem. Waar gaan jullie bevallen? Iemand ervaring met dokter Swaegers in Jan Palfijn?? Groetjes en een dikke proficiat hier aan alle ![]() Hopelijk blijven mijn morgen weg, maar met mijn temp zullen ze wel komen.Groetjes ![]() |
| 11/10/2007 @ 09:29 Nancy | Hallo Thiamberlie Ik heb op 15 februarie mijn implanon (anti conceptiebuisje in arm) laten verwijderen en sindsdien zijn we al bezig. Kan zeker wel zwanger raken want heb reeds 3 kindjes. Was de vorige keren wel direct van de eerste keer zwanger, dus nu heb ik zoiets van het zal wel lukken, maar duurt wel lang, pff. ![]() Heb een vrij regelmatige cuclus, en ben deze maand begonnen met van die ovulatietesten. Het zal zijn omdat we al wat ouder worden zeker. ![]() Zijn nu alle 2 35. Oudste zoon is 16, dan een zoon van 13 en een dochter van 9. Heb jij al kindjes? Waar ga jij bevallen in Middelares? Groetjes |
| 11/10/2007 @ 09:31 Nancy | Thiamberlie Sorry, natuurlijk heb je al een , mooie naam trouwens, staat bij mij ook op mijn lijstje. hihi |
| 12/10/2007 @ 19:24 Lieve ![]() | Hallo allemaal, Dit is de eerste keer dat ik op dit forum kom. Mag ik er nog bij? Ben afkomstig van Hoboken en ga bevallen in St Augustinus. Groetjes Lieve en Xje |
| 14/10/2007 @ 10:18 Nancy | Hallo lieve en thiamberlie Welkom lieve, Bij mij zijn de gisteren doorgekomen.Voor mij dus nog geen in juni.Hopelijk is het de volgende keer wel raak. Begint wel lang te duren maar zal wel eens lukken zeker?? Aan al de zwangere van harte gefeliciteerd. Ik laat me hier af en toe wel eens horen. Groetjes, ![]() |
| 15/10/2007 @ 17:31 thiamberlie ![]() | kheb de eerste dag dat ik amber naar de onthaalmoeder deed toch ook traantjes gelaten hoor ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Antwerpen...... !!!!

zelf heb ik niet veel te melden, alles verloop goed, geen klagen, regelmatig het zuur wel en sneller moe ... that's it 

!

morgen weg, maar met mijn temp zullen ze wel komen.

, mooie naam trouwens, staat bij mij ook op mijn lijstje. hihi

Ik ga donderdagmiddag terug naar 't werk voor een gesprek met mijnen baas i.v.m. dat part-time ouderschapsverlof! Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft! Anyway... De dees gaat nog niet direct full-time werken binnen 5 weken zene! Vergeet da maar! Mijn hart ga nu al breken!