Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/09/2007 @ 10:46 joke hellebuyck | Hey, Ben gisteren al komen piepen maar had niet zo veel tijd om te reageren, vandaar... Een dikke proficiat met jullie dochtertje. Ik kan me heel goed voorstellen dat het terug een unieke ervaring was die echo. En die inkopen doen, dat is echte fun hé. Overal waar ik kom en schattige, typische meisjes-outfits zie; kan ik het niet laten om die te laten hangen. Ben blij dat alles goed gaat en dat ook wij ons dochtertje deze avond terug zullen zien. Groetjes Joke |
| 21/09/2007 @ 11:42 joke hellebuyck | Hey, Amaai die 3D-echo is echt wel de moeite hé (heb juist eens gekeken). Wij zijn gisterenavond terug mogen gaan op controle: alles dik in orde hoor en deze keer was het ook serieus aan het bewegen. Ons kleintje weegt ondertussen al 440gr en meet ongeveer 23cm. Het zijn echte wondertjes hé ![]() Ik zou niet weten wanneer je om de 3 weken mag aangezien wij sowieso al om de 2 weken telkens op controle gaan. Wel weet ik dat wij vanaf 7 maanden ook telkens een halfuurtje aan de monitor zullen moeten liggen (niets speciaals hoor maar blijkbaar is dit de gewoonte om harde buiken, de hartslag, enz te controleren). En shoppen: ik krijg er niet genoeg van... ben gisteren weeral op stap geweest. ![]() Groetjes Joke |
| 24/09/2007 @ 11:56 joke hellebuyck | Hey, Goed weekend achter de rug? Hier wel maar had gisteren zo'n pijn aan de zijkanten van mijn buik maar vandaag lijkt het terug iets beter. Voor de rest alles ok. En jij... aftellen tot je naar de gyn. mag?! Groetjes Joke |
| 26/09/2007 @ 10:11 joke hellebuyck | Hey, Hier ook druk bezig: ik heb het in mijn hoofd gehaald om de living te herinrichten, dus volop bezig hieraan (maar op het gemak hoor, wil zeker geen risico's nemen). Voor de rest terug ok, heb me wat zorgen gemaakt de laatste dagen want had de indruk sinds dit weekend dat ons meisje zich wat weinig liet voelen maar ze heeft gisteren terug laten merken dat er nog heel wat leven is. Ook mijn darmen laten de laatste dagen enorm van zich horen maar ja... dat nemen we er dan ook maar weer graag bij hé.Allé nog twee daagjes geduld en dan is het terug feest voor jou Groetjes Joke |
| 02/10/2007 @ 07:29 Callie-Cinnie ![]() | Hoi Joke,alles nog goed,heb allang niks meer gehoord? Groetjes Cindy |
| 04/10/2007 @ 10:52 joke hellebuyck | Hey, Inderdaad lang geleden maar het internet lag hier een tijdje uit door mijn impulsiviteit om de living te gaan herbehangen. Anders hier alles ok hoor. En deze avond terug op controle... dus dat is ook super!!! Amaai, hopelijk valt het beter mee dan bij jou want kan me voorstellen dat dergelijke consultatie niet leuk is als je niet wijzer buiten komt. En gelijk heb je om je niet langer dan nodig ongerust te maken maar dan meteen naar de kraamafdeling te gaan. Hoe gaat het ondertussen met jou??? Groetjes Joke |
| 05/10/2007 @ 11:39 joke hellebuyck | hey, Ook hier alles dik in orde hoor met ons kleintje. Het was weer een mooi moment... Wat betreft het gewicht klopte dit wel hoor de vorige keer, heb dit nog eens nagevraagd. Ondertussen zou ons meisje zo'n 636gram wegen. De voorbije week heb ik ook wel last gehad van die harde buiken op regelmatige tijdstippen. Volgens de gyn is dit een signaal van je lichaam om het toch maar iets rustiger aan te doen. En ik kan me eerlijk gezegd wel goed in vinden want met het behangen enzo was het nogal een drukke week. Maar ja... nu dit ook gedaan is, kunnen we ons terug rustig houden. Groetjes Joke |
| 19/11/2007 @ 08:20 Callie-Cinnie ![]() | Hoi Joke,alles nog goed met je?Maak me zorgen omdat ik al zolang niets meer gehoord heb? .Hopelijk ben je er snel weer, Groetjes Cindy, . |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

cerclage (bandje om baarmoedermond)

.
.
.Ben blij als ik langs de 28 weken ga,dan ben je toch alweer wat geruster he.
.
.
.
.
.
,dus dan ben ik weer wat geruster,want je de hele tijd zorgen maken,lijkt me ook niet goed voor mijn meisje.
weer te zien,
.