Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/09/2007 @ 11:17 kelly | HOI ik ben namelijk moeder van vier kinderen vijfde op komst voor tien december met keizersnede de oudste zoon is negen en de dochter achtien maand ouder dan heb ik nog een dochter van vier en dan nog een dochter van veertien maand awel ik zou ze veel korter op elkaar willen de eerste twee hangen aan elkaar maar mn dochter van vier moet niet bij die twee oudsten komen want er is dan altijd ruzie zij trekt haar nu op aan haar zusje van veertien maand dus hoe korter op elkaar hoe beter heb ik al ondervonden en alles loopt hier op wieltjes huishouden altijd inorde als school gedaan is is er dan tijd voor de kinderen je moet wel organiseren als je met een groot gezin bent en als ze dicht bij elkaar vallen maar vind dat plezant zo zou het niet meer kunnen missen en me man ook niet ![]() |
| 03/11/2007 @ 15:53 Elsi ![]() | Vic: ik was even vergeten dat jullie het geslacht niet willen weten. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

3kindjes op3jaar

) De kindjes zullen je later dankbaar zijn, daar ben ik van overtuigd. Goh, ik hoop zo dat het mij ook lukt