[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/09/2007 @ 12:43 Nancy | Hello, Zijn er vrouwen in Merksem die net als ik zwanger willen worden of zijn? Wie heeft er ervaring met Dokter Swaegers? Groetjes en tot gauw. |
| 29/09/2007 @ 17:37 wendy | hey nancy, ik ben van schoten (bijna merksem, achter bouckenborgpark). Ik weet niet zelf of dr. Swaegers goed is. ze zit in het Jan Palfijn. Bij haar zit ook Dr Lammens (mijn eerste gynecoloog, maar zelf reeds zwanger). Een kennis van mij heeft dr. swaegers en is er heel tevreden over. Uiteindelijk ben ik doorverwezen naar Dr. Slangen. Ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben. eerst wilde ik geen mannen aan mijn lijf, maar toch ik wil niemand anders meer. hij is ook de hoofd van de gynecologen. dat zegt natuurlijk ook wel wat. Dankzij hem zijn mijn voorweeën gestopt. ik was 27 weken zwanger Hij kwam elke dag langs op de kamer in het ziekenhuis, zelfs al was het nog na 22.00u. veel succes wendy |
| 11/10/2007 @ 08:47 Nancy | Hallo, Hier nog steeds niet zwanger denk ik. Heb morgen mijn NOD maar niets wijst in de richting dat ik zwanger zou zijn. Geen kwaaltjes + mijn temperatuur is terug gezakt, dus... hop naar de volgende maand. Hoop dat het dan echt wel lukt, zou graag volgende zomermaanden thuis zijn. Wat leuk dat er zijn die bijna op bevallen staan? Bevallen jullie allemaal in Jan Palfijn, en welke gyn? Tof dat jullie suikerbonen klaar staan, wij zouden die van ons ook zelf willen maken, hebben dat vorige keer ook gedaan, en het is echt stukken goedkoper. Groetjes, |
| 11/10/2007 @ 12:38 Nancy | Bedankt Wendy voor je reactie. Ik ken dr Slangen ook wel. Ben van mijn dochtertje bevallen bij hem en ik vond hem idd ook super toen. Maar nu had ik zoiets van (ben ondertussen ook al 35) liever een vrouw. Maar misschien moet ik die gedachte wel opzij zetten en idd terug naar Dr Slangen gaan. Ik ga straks bellen om een afspraak te maken, gewoon voor onderzoek om te zien of er misschien iets anders is waardoor het niet lukt. De vorige keren was ik immers direct zwanger en zijn nu toch al bezig van februari. Ik laat je nog iets weten wanneer ik kan komen. Groetjes |
12/08/2008 @ 08:01 ![]() | Ik woon ook in Merksem.. Ik ben niet bevallen in Merksem maar in Brasschaat en ben ondertussen zwanger van een tweede.. |
[Reageer]

Hallo Merksem !!!!!!!!!!!!!!!!

en heb al vanaf 27 weken opening. neem op het moment nog weeën remmers in. en dan die stomme nierinfectie er nog bij. maar met het kindje verloopt alles prima. dat is het voornaamste he. we zijn nu 29 weken ver en het weegt 1.160 en meet 37 cm. dus ruim boven het gemiddelde.