Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/09/2007 @ 15:50 RARARA | ah ga je in verlof, dat is een plezant vooruitzicht ![]() |
| 26/09/2007 @ 15:57 snuitje ![]() | ja morgen tot zondag op reisje ![]() |
| 26/09/2007 @ 16:04 RARARA | da's leuk, en naar waar gaan jullie, als ik vragen mag ![]() |
| 26/09/2007 @ 16:09 snuitje ![]() | naar de Ardennen ![]() |
| 26/09/2007 @ 16:16 RARARA | oh plezant heb je geen plaats meer in je valies ?In ieder geval geniet er met volle teugen van, kzal eens aan je denken als ik hier aan mijn buro'tje zit ![]() |
| 26/09/2007 @ 16:35 snuitje ![]() | merciekes ! Tot maandag! |
| 28/09/2007 @ 10:46 RARARA | hey els, jammer dat je doorgekomen zijn, maar op naar de volgende ronde hé, en dat klussen kan ook plezant zijn ![]() wij zitten nu volop in onze vruchtbare periode, allé dat denk ik toch, want ik weet nog niet hoe mijn cyclus loopt |
| 28/09/2007 @ 11:27 RARARA | ik ben juist naar het toilet geweest en ik heb wat bloedverlies ![]() hoe kan dit nu,zou dit al een innesteling kunnen zijn dat ik mijn eisprong vroeger heb gehad? of is dit nog van het ontpillen ![]() Ik heb al van maandag wat last van mijn litteken van mijn keizersnede, wat zou dit kunnen betekenen? |
| 28/09/2007 @ 13:58 Priscilla | Hoi Hoi, Ben blij voor je Els dat je cyclus niet zo lang is,want dat wachten is inderdaad niks Ik was vorige maand 5 dagen overtijd en nu dus ook alweer 8 dagen.Ik ga morgen een test doen(mocht het dan nog nodig zijn). Al ga ik er niet echt van uit dat het raak is.Ik merk helemaal niks.(ik weet ook niet of dat ook zo moet zijn)Ik denk dat ik nog in de ontpilfase zit.Ik ben namelijk 16 jaar(vanaf mijn 12de jaar)aan de pil geweest,i.v.m onregelmatigheid toen de tijd. Iedereen succes verder. Groetjes Priscilla |
| 29/09/2007 @ 18:49 Priscilla | Hoi, Nou zoals jullie dus kunnen zien hebben we vanmorgen getest en het was positief we vinden het allemaal nog een beetje onwerkelijk omdat we niet hadden verwacht dat het al zo snel raak zou zijn. Maar zo blijkt maar dat 16 jaar aan de pil niet altijd wat wil zeggen. Heel veel succes iedereen. Groetjes |
| 29/09/2007 @ 21:55 RARARA | Hey Priscilla, een dikke proficiat hoor blijf je groetjes ikke |
| 30/09/2007 @ 20:00 Priscilla | Tuurlijk blijf ik voor jullie Groetjes |
| 30/09/2007 @ 20:58 Els296 ![]() | Hey Priscilla!!! Proficiat! Hopelijk kunnen we snel ook zo'n leuk berichtje posten! Groetjes Els ![]() |
| 01/10/2007 @ 09:55 RARARA | hey snuitje, plezant verlof gehad? groetjes |
| 02/10/2007 @ 11:45 Priscilla | Bedankt allemaal.We hebben op het moment alleen een beetje spanning omdat ik wat bloedverlies heb. ![]() Het is maar even afwachten.Vamiddag komen ze van moeders voor moeders en dan word er nog een test gedaan. Succes allemaal |
| 02/10/2007 @ 17:38 snuitje ![]() | Ik duim voor je priscilla ! Alles komt goed ! |
| 03/10/2007 @ 11:38 snuitje ![]() | en Priscilla, heb je al nieuws? mijn duimen draaien overuren ![]() |
| 03/10/2007 @ 15:25 RARARA | Hallo Priscilla, weet je al iets meer? Mijn collega zegt hier net tegen mij van je bent verstrooid deze week. En hij begint zo te tellen, ja het zou voor juni zijn zegt hij zo. Ik kijk zo van allé wat zeg jij nu. Ja zegt hij, de vorige keer dat je zwanger was had je dat ook. Allé dan weet hij meer dan ik ![]() groetjes, ikke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er ook voor?

?
binnengevallen. Geen probleem hoor
schatje'. Die zei :"das nikske schat, ik oefen graag".
Dus volgende keer meer succes!!! Volgende keer is 23/10