Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2007 @ 15:36 snuitje ![]() | OOOOOOOOOOOH rarara ... stel je voor ! ![]() toffe collega heb jij, die verklaard je al zwanger voordat je het zelf weet ... hopelijk heeft hij ook nog gelijk he ! |
| 03/10/2007 @ 15:56 RARARA | Ja stel je voor zeg. Maar ik denk het eerlijkgezegd niet, vanmorgen had ik last van mijn buik zo het gevoel alsof mijn maandstonden zouden beginnen, en iedere keer ik naar toilet ga reken ik er ook op dat ze daar zijn. Ik ben wel echt moe en af en toe misselijk ook. ![]() Maar er is ook wel een plaagje op gang ![]() |
| 03/10/2007 @ 16:27 Priscilla | Bedankt voor het duimen draaien want het heeft geholpen. Het bloedverlies is opgehouden.Het"rommelt" wel erg in mijn buik.Vannacht werd ik wakker om te plassen en weer terug in bed kreeg ik een verschrikkelijke kramp,niet op 1 plek maar echt mijn hele buik(geen bloedverlies meer gehad).Na 10 minuten trok het weer weg.De doktersassisente zei dat het ook mijn darmen kunnen zijn maar ik hoefde niet naar de wc. Tuurlijk zijn we blij maar we blijven wel voorzichtig blj totdat we de 3 maanden voorbij zijn. Groetjes |
| 03/10/2007 @ 19:39 Els296 ![]() | Die "gevaarlijke" periode zal wel snel voorbij zijn en dan kan je ten volle genieten van je zwangerschap! Succes ermee! Groetjes Els ![]() |
| 04/10/2007 @ 07:28 Els296 ![]() | Ah snuitje, dan weet je wat je te doen staat! Werk aan de winkel meid! ![]() Groetjes Els ![]() |
| 08/10/2007 @ 10:50 RARARA | Hallo hoe is het met iedereen? Ik moet als ik een normale cyclus heb normaalgezien morgen mijn maandstonden krijgen, als ik de cyclus heb zoals ik vorige keer had als ik gestopt was met de pil, dan is het pas voor zaterdag ik heb al gans de tijd steken in mijn rechteronderbuik, dus ik vraag me af wat die betekenen. Dus het wordt een spannende week voor mij groetjes ikke |
| 08/10/2007 @ 17:59 snuitje ![]() | Hallo allemaal !Jammer, het weekend is alweer om ...Oh Rarara, spannend zeg !!! ik |
| 09/10/2007 @ 07:49 Els296 ![]() | Succes RARARA, hou ons op de hoogte!!! Groetjes Els ![]() Voor de rest duim ik ook hoor! Succes!!!! |
| 09/10/2007 @ 15:27 RARARA | Hier nog altijd niets te zien ![]() Maar ik heb toch het gevoel dat ze op komst zijn, mijn buik doet wat zeer, maar nog niet zoals anders. dus nog een beetje afwachten. ![]() |
| 10/10/2007 @ 09:24 RARARA | Hey Els, we Bij mij nog altijd niets te zien ![]() Ik zou willen wachten tot volgende week om een test te doen groetjes |
| 10/10/2007 @ 11:27 Els296 ![]() | oooohhh! Rarara, ik hoop het zo voor je! Ik duim er in ieder geval voor! Groetjes! Els ![]() |
| 10/10/2007 @ 13:59 snuitje ![]() | Even geduld nog he rarara... tenminste als je echt wil wachten tot volgende week om een test te doen! ik ik denk dat je goed nieuws gaat brengen ![]() |
| 10/10/2007 @ 14:35 RARARA | ik hoop het, snuitje, dat ik goed nieuws zal krijgen ik heb nog niet echt het gevoel dat ik mijn ga krijgen.Ik heb ook nog geen migraine gehad, dus dat is ook al een goed teken. Ik heb wel last van steken in mijn rechterkant van mijn onderbuik. En telkens ik naar het toilet ga, denk ik van ja nu zijn ze begonnen, maar neen, nog steeds niet, maar ik ga toch proberen te wachten tot na het weekend. |
| 10/10/2007 @ 15:49 Priscilla | Hallo allemaal, Hier gaat nog steeds alles goed. ![]() 'snachts heb ik last van mijn rug maar verder voel ik me prima. We kjken uit naar 31 oktober want dan moeten we voor het eerst naar de gyneacoloog. Rarara,ik wil je geen valse hoop geven maar ie steken in mijn onderbuik had ik ook steeds. Ik Groetjes |
| 10/10/2007 @ 15:56 RARARA | Ja ik hoop het ook kheb zo'n zin om eens te testen, maar mijn ventje houdt me tegen. 2 jaar geleden had ik ook al getest en een dag erna kreeg ik mijn maandstonden, dus ik wil nu toch zeker een week wachten dus ja ik hoop zo dat het niet van het ontpillen is. Nu ik ga ervan uit dat mijn cyclus 32 dagen is, dat is dan pas zaterdag dus we zien wel tot dan |
| 10/10/2007 @ 17:49 Els296 ![]() | Rarara, misschien is het best even te wachten. Dat maakt het net allemaal iets spannender!!! ![]() Groetjes Els ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er ook voor?

)
, en 2 dagen ervoor ook... de 48u beetje proberen aan te houden ! 
!
...