< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er ook voor?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/10/2007 @ 15:36
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
OOOOOOOOOOOH rarara ... stel je voor !

toffe collega heb jij, die verklaard je al zwanger voordat je het zelf weet ... hopelijk heeft hij ook nog gelijk he !

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 15:56
RARARA

Online Status
Ja stel je voor zeg.

Maar ik denk het eerlijkgezegd niet, vanmorgen had ik last van mijn buik zo het gevoel alsof mijn maandstonden zouden beginnen, en iedere keer ik naar toilet ga reken ik er ook op dat ze daar zijn.

Ik ben wel echt moe en af en toe misselijk ook.
Maar er is ook wel een plaagje op gang

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 16:27
Priscilla

Online Status
Bedankt voor het duimen draaien want het heeft geholpen.
Het bloedverlies is opgehouden.Het"rommelt" wel erg in mijn buik.Vannacht werd ik wakker om te plassen en weer terug in bed kreeg ik een verschrikkelijke kramp,niet op 1 plek maar echt mijn hele buik(geen bloedverlies meer gehad).Na 10 minuten trok het weer weg.De doktersassisente zei dat het ook mijn darmen kunnen zijn maar ik hoefde niet naar de wc.
Tuurlijk zijn we blij maar we blijven wel voorzichtig blj totdat we de 3 maanden voorbij zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 19:39
Els296

Die "gevaarlijke" periode zal wel snel voorbij zijn en dan kan je ten volle genieten van je zwangerschap!
Succes ermee!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 22:04
snuitje

oh das goed priscilla....

ik denk trouwens dat ik vandaag mijn eisprong heb... kheb heeeeeeeeel erg steken aan rechterkant ... vorige keer had ik zelfde gevoel in linkerkant (en 16 dagen later had ik toen de )

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 07:28
Els296

Ah snuitje, dan weet je wat je te doen staat!
Werk aan de winkel meid!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 08:41
snuitje

jaja gisteren geoefend voor , en 2 dagen ervoor ook... de 48u beetje proberen aan te houden !

tot nu toe doen we t nog steeds met plezier, dat vind ik wel belangrijk...maja tis ook nog maar ronde 2, ik denk als ik aan ronde 10 ofzo zit dat het ook al niet meer zo plezant is elke dag of om de dag.

Link naar deze reactie
05/10/2007 @ 10:06
Els296

Ik heb me vorige keer niet aan die 48 uur regel gehouden. Dus ik ga dat nu wel doen... We zullen zien of dat effectief helpt Laat ons hopen...
Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Makkelijk is dat uiteraard niet hè! Ik let nu veel meer op m'n vitamines, dat ik genoeg binnenkrijg enzo. Ik let nu ook beter op dat ik altijd m'n foliumzuur neem en voldoende sport. Hopelijk werpt die "gezonde" levenstijl vlug vruchten af :

Groetjes!
Els

Link naar deze reactie
08/10/2007 @ 10:50
RARARA

Online Status
Hallo

hoe is het met iedereen?

Ik moet als ik een normale cyclus heb normaalgezien morgen mijn maandstonden krijgen, als ik de cyclus heb zoals ik vorige keer had als ik gestopt was met de pil, dan is het pas voor zaterdag

ik heb al gans de tijd steken in mijn rechteronderbuik, dus ik vraag me af wat die betekenen.

Dus het wordt een spannende week voor mij

groetjes
ikke

Link naar deze reactie
08/10/2007 @ 17:59
snuitje

Hallo allemaal !
Jammer, het weekend is alweer om ...

Oh Rarara, spannend zeg !!! ik voor een baby voor u (en stiekem ook voor mij en iedereen hier)

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 07:49
Els296

Succes RARARA, hou ons op de hoogte!!!

Groetjes
Els

Voor de rest duim ik ook hoor! Succes!!!!

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 15:27
RARARA

Online Status
Hier nog altijd niets te zien

Maar ik heb toch het gevoel dat ze op komst zijn, mijn buik doet wat zeer, maar nog niet zoals anders.

dus nog een beetje afwachten.

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 08:48
Els296

Hoi!
Heb net een ovulatietest gedaan. Ik had gisteren super veel steken in m'n onderbuik. Echt pijnlijk... En nu weet ik dus dat ik m'n eisprong eindelijk eens gevoeld heb!!! Dat betekent klusjes - time!!! We hebben gisterenavond al geklust, maar ik ga vandaag toch ook klussen voor alle zekerheid. Ik heb m'n man al verwittigd en die was uiteraard superenthousiast! Ik hoop zo dat het raak is, maar weet dat het wel niks zal zijn. Ach, we zullen wel zien!
Duim voor me meisjes!
Ik heb het nodig!

Groetjes
Els!

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 09:24
RARARA

Hey Els,

we zeker voor je!!!!!

Bij mij nog altijd niets te zien
Ik zou willen wachten tot volgende week om een test te doen

groetjes
Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 11:27
Els296

oooohhh! Rarara, ik hoop het zo voor je! Ik duim er in ieder geval voor!

Groetjes!
Els

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 13:59
snuitje

Even geduld nog he rarara... tenminste als je echt wil wachten tot volgende week om een test te doen!

ik alvast !

ik denk dat je goed nieuws gaat brengen

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 14:35
RARARA

ik hoop het, snuitje, dat ik goed nieuws zal krijgen

ik heb nog niet echt het gevoel dat ik mijn ga krijgen.

Ik heb ook nog geen migraine gehad, dus dat is ook al een goed teken.

Ik heb wel last van steken in mijn rechterkant van mijn onderbuik. En telkens ik naar het toilet ga, denk ik van ja nu zijn ze begonnen, maar neen, nog steeds niet, maar ik ga toch proberen te wachten tot na het weekend.
Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 15:49
Priscilla

Online Status
Hallo allemaal,

Hier gaat nog steeds alles goed.
'snachts heb ik last van mijn rug maar verder voel ik me prima.
We kjken uit naar 31 oktober want dan moeten we voor het eerst naar de gyneacoloog.
Rarara,ik wil je geen valse hoop geven maar ie steken in mijn onderbuik had ik ook steeds.
Ik voor je succes!!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 15:56
RARARA

Ja ik hoop het ook
kheb zo'n zin om eens te testen, maar mijn ventje houdt me tegen. 2 jaar geleden had ik ook al getest en een dag erna kreeg ik mijn maandstonden, dus ik wil nu toch zeker een week wachten dus ja

ik hoop zo dat het niet van het ontpillen is.

Nu ik ga ervan uit dat mijn cyclus 32 dagen is, dat is dan pas zaterdag dus we zien wel tot dan
Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 17:49
Els296

Rarara, misschien is het best even te wachten. Dat maakt het net allemaal iets spannender!!!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >