Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2007 @ 16:22 mimi ![]() | p.s. ben niet zo goed met computers, zou iemand mij aub in het lijstje willen zetten, bvd!!! Mimi, NL, 30 jr, 2e kindje, nod 5 okt |
| 04/10/2007 @ 13:10 wendy ![]() | dromertje,ilona en ksenia ik denk dat ik me binnenkort bij jullie kan voegen. alle anderen succes. |
| 05/10/2007 @ 09:18 dromertje ![]() | hey, Lies, Mimi, Kim, Sarah... En? of niet? ![]() |
| 05/10/2007 @ 11:54 ilona ![]() | Hier ook nog niks. Heb toch het gevoel niet zwanger te zijn. Test was gisteren ook negatief Dus dan mag het van mij wel komen. ![]() Groetjes Ilona |
05/10/2007 @ 21:50![]() | Vandaag geen , voel wel vanalles maar heb nog niet getest ...denk da da voor na het weekend zal zijn, amai kan al ni wachten hehe xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
| 07/10/2007 @ 10:15 ilona ![]() | Zoals ik al had verwacht vannacht ongi geworden. Volgende ronde beter. VAndaag geen tijd om te treuren. Meinou wordt 1 jaar. Groetjes Ilona |
09/10/2007 @ 08:53![]() | Negatief getest en ng geen ![]() Kan het zijn omdat ik veel water drink dat dit een verkeerd beeld geeft ? of ist mss ng gewoon te vroeg? tjah wie weet is er helemaal niets.. xxxxxxx |
| 10/10/2007 @ 07:43 Ksenia ![]() | Hoi Lies, Natuurlijk kan dat!!! Probeer 's avonds niet te veel drinken en dan de volgende morgen nog een testje te doen. Spannend |
14/10/2007 @ 21:07![]() | Ng geen ... Vorige maandag neg getest.. heb gn testje in huis dus kan niet testen :(xxxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD 5 oktober... Samen aftellen?

, hopelijk is het een goed teken...
Ksenia
zijn 2 dagen te vroeg gekomen... pffff naar de volgende ronde toe...