[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2007 @ 22:22 | Hallo, Ben zwanger van m'n derde kindje en ook uitgerekend op 8 feb 2008. Mijn echo is pas op 10 okt en zal dan hopelijk zien wat het wordt. Volgens de chinese horoscoop wordt het een meisje. Ben benieuwd. Maakt voor mij niet uit zolang het kindje maar gezond is. gr Sandra |
| 01/10/2007 @ 12:44 lies | hoi, ik ben in theorie vlgs de gyn ook uitgerekend voor 08-02-08 (leuke datum he?). maar de website hier geeft 7 feb aan. wij weten sinds 1,5 week dat baby 2 een meisje is. de gyn heeft bij de echo wel 4 keer gekeken om zijn twijfel weg te werken en echt 99,9% zeker te zijn. dus wij waren ook overtuigd. en toch speelt er nog altijd in mijn achterhoofd een twijfel 'zou het niet toch kunnen dat we verkeerd gekeken hebben...' etc... maar dat zal wel normaal zijn. bij ons zoontje konden we op de 20wk echo ook zien dat hij een jongen was. maar de gyn was niet 100% zeker. nadien hebben we nooit meer kunnen checken want zijn poepje zat vanonderen achter mijn schaambeen (stuitligging keizersnede gehad). dus toen waren we helemaal niet zeker, hoewel ik wel duidelijk een voorgevoel had. die onzekerheid toen was wel leuk en spannend. nu ik het zeker weet dat dit een meisje wordt (ik moest er in het begin wel even inkomen, want ik had gehoopt op een broertje) spreek ik continu over 'haar' (enkel tegen mijn man en mezelf natuurlijk). ik vind het heel moeilijk om tegen anderen 'de baby' of 'het' of 'hij/de baby' te spreken. raar hoor. vanessa, veel succes bij je volgende echo in ieder geval! ik hoop dat je toch nog bevestiging krijgt! |
| 04/10/2007 @ 15:12 Bieke ![]() | Hoi, ik ben ook uitgerekend op 8-2-8 en verwacht een jongen! Dus het kan, blijven hopen is de boodschap. groetjes Bieke |
| 05/10/2007 @ 12:01 tanja ![]() | Hoi Vanessa Ik ben ook uitgerekend voor 8 februari en het zou een jongen worden. Dus het kan nog alle kanten uit voor je. ![]() |
| 13/10/2007 @ 09:40 vanessabaetens ![]() | sandra weet jij ondertussen al wat het geslacht wordt of moet je ook terug nog wachten nog 17 dagen te gaan (haha) groetjes vanessa |
[Reageer]

wie is uitgerekend op 8 februari 2008