< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Meiden uit omg. Alkmaar

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Meiden uit omg. Alkmaar
03/09/2007 @ 22:44
Claudia

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden

Wilde even via deze weg zeggen dat onze beeldschone wondertje geboren is..

Dus ik zweef tussen de roze wolken. Kan niet beschrijven hoe blij ik ben dat zij nu in onze leven is, echt super.

Ze is nu 3 dagen oud en ze drinkt super en functioneert heel goed, zo apart dat ze 9 maanden in mijn buik heeft gezeten en nu in 1 keer in je handen ligt ECHT SUPER!!

Het kaartje komt er snel aan hoop ik...

Owja en haar naam is: Sophie Elise Bottenheft

Gr Claudia en nu dus ook Sophie

Link naar deze reactie
03/09/2007 @ 23:04

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wauw Claudia gefeliciteerd meid. Is alles goed gegaan? Hoe voel jij je? Ben erg benieuwd of alles goed gegaan is met je. Ik kijk uit naar het kaartje.

Tot snel!

Link naar deze reactie
08/09/2007 @ 20:35
Claudia

Hey Hey!!

Vandaag is onze wonder al een week en 1 dag oud! echt ongelofelijk en snel ook.
Ze doet het heel goed met alles vooral haar luiers.
Het is ongelofelijk hoe veel je van zo'n kleine meid kan houden terwijl ze er net pas is! Ze is echt een kleine wonder ik kan er wel uren naar kijken, wil haar ook niet zo snel in bedje stoppen. Terwijl ik dat wel moet doen anders wil ze alleen maar bij mama slapen.

De bevalling was: Tja hoe kan ik dat verwoorden.. Zwaar en lang en pijnlijk, maar je vergeet alles als de kleine op je buik ligt dat is alles weer goed..
Dat ze op je buik ligt is echt super. Het gene dat 9 maanden in je buik heeft geleefd ligt dan op je buik. Je kan dan zien hoe ze er uit ziet en het beweegt en ze kan ook huilen je wordt er gewoon emotioneel van.. ook als ik er weer over nadenk..
Wat ik nu wel merk is, dat ik mijn zwangere buik mis. Iedereen zegt ook dat je moet genieten van je buik zo lang het nog kan. Ik had altijd zo iets van, dat het lekker zal zijn zonder buik geen dikke voeten en weer alles eten, weer op mijn buik liggen. Maar toen ze nog in mijn buik zat was ze helemaal van mij en nu is ze van de wereld. Dus bij andere woorden geniet nog even van je mooi buik.... Het is wel erg leuk om voor onze dochter te zorgen.

Vandaag de eerste dag zonder kraanhulp en dat gaat tot nu toe goed.
Wel eng dat je dan alles zonder hulp moet doen ook onze kleine meid in badje doen.

Ik voel me weer goed genoeg om weer vrij te bewegen, nu vooral omdat de hechtingen er uit zijn.
Mag vandaag weer naar buiten maar dat heb ik nog niet gedaan.
Misschien maandag.

Hoe gaat het verder met jullie? Daantje voor jou is het ook nog maar even hou je het nog vol??

En met jou Melissa ik heb je een tijdje niet meer gezien op de forum..

Gr Claudia

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 22:37
Claudia

Hey daantje..

Hoe gaat ie?? en hoe bevalt de ouderschap?

Hier gaat alles ook wel goed ben alleen heel moe, want sophie slaap de laatste dagen erg slecht ze wil niet in haar eigen bedje

Gr Clau

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 18:45

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi Claudia,

Hey wat leuk om wat van je te horen. Ik was al benieuwd hoe het met jullie gaat. Met ons meisje gaat alles goed, maar ook wij zijn gebroken. Ze slaapt wel in haar eigen bedje, maar ze gooit haar hele ritme in de war. Ze wilde afgelopen week elk 3/4 aan de borst en dan duurde het ruim 2 uur voordat ze weer sliep.

Geef jij ook bv??

Lijkt het je leuk als ik je mij pv mail geef, misschien kunnen we elkaar per mail helpen

gr. Daan

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 22:43
Claudia

Hey Daantje.

Ik geef ook bv en bij mij komt ze ook om de 3/4 uur en dan duurt het ook 2 uur voor dat ze weer gaat slapen

Maar is goed geef je pv mail maar lijkt me leuk.

Ik stuur je ook mijne heb je ook msn?

Gr Clau

[Laatst gewijzigd door Claudia - 10/10/2007 @ 22:44] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]