< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
13/10/2007 @ 12:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
) nadia, 25, nl, 12e ronde, 1e kindje, nod 04-10
5) mootje, 25, nl 19e ronde, 1e kindje, nod 04-10
6) ilona, 27, nl, 2e ronde, 2e kindje, nod 05-10
7) stardust, 21, b, 1e ronde, 1e kindje, nod 05-10
8) lies, 20, b, 1e ronde, 2e kindje, nod 05-10
9) Kim, 22, nl, 1e ronde, 1e kindje, nod 5-10
10) nicole 26, nl, e ronde, 2e kindje, nod 09-10
11)conny,27,nl,7e serieuze ronde(van 22),1e kindje,nod 9-10
12) tam, 22, b, 2e ronde, 1e kindje, nod 10/10
14) mollie, 23, b, 1e ronde, 1ste kindje, nod 11/10
15) silmariën, 22, nl, 2e ronde, 1ste kindje, nod 12/10
16) nele, 25, b, 3e ronde, 2e kindje, nod (ongeveer) 13-10
17) sanne, 31, b, 2e ronde, 2e kindje, nod 13-10

Voor de anderen is het nog even wachten:
18)pukkel,27,nl,10e ronde,2e kindje,nod 14 okt.
19)Silke, 31, B, 1e ronde, 2e kindje nod 14-10
20) jamiemoons, 25, 4e ronde, 4e kindje, nod 18-10
21) m_amarins, 21, 6e ronde, 2e kindje, nod 18-10
22) alice, 30, nl, 5e ronde, 1e kindje, nod 18-10?
23) sandra, 26, nl, 2e ronde, 2e kindje, nod 19-10
24) kaatje, 27, be, 2e ronde, 1e kindje, nod 19-10
25) sully , 23, na (curacao), 4de ronde, nod 20-10
26)kim , 20, be, 2de ronde , 2de kindje , nod 21-10
27)heleen,37 nl 4de ronde 1e kindje, nod 21-10
28)Joke, 34, B, 3e ronde, 2e kindje, NOD 22/10
29) lizzy,30,be, 3e ronde, 3e kindje(1 engeltje), nod 23/10
30) els, 24, b, 2e ronde, nod 23-10
31) daantje, 26, nl, 3e ronde, nod 26-10
32) nicole, 30, nl, 13e ronde, 1e kindje, nod 26-10
33) Lies,27,b,2e ronde na MK,nod 27-10 (nog zoooo lang!!!!
34) nens, 26, 2e ronde, 1e kindje, nod 27/10
35) quicky, 29, b, 5e ronde, 2e kindje, nod 28/10
36) mariposa, 24, b, 2de ronde, 3de kindje, nod 29/10
37)stimpy,26, 2de ronde, 2de kindje, nod 30/10
38) mieke, 28, b, 16e ronde, 2e kindje, nod 30-10
39) hope, 23, b, 2DE ronde, 1ste kindje, nod 31/10
40) blue-bird, 26, B, 6de ronde, 1ste kindje, 31/10
41) tamsie, 20,b,3de ronde, 1ste kindje, nod ?
42) sarah, 23 ,b , 5e ronde, 3e kindje(1 engeltje), nod /10
43) Sanne, 29,nl,13e ronde, 1e kindje, nod ??3/11?

!!!!!!!!
Yes! Zwanger:
1) Musje, 24, nl, 9de ronde, 2de kindje, 1 juni 2008
2) Gordijntje1406,21,NL,2e ronde,1e kindje,10 juni 2008
3) Mariella, 25, NL, 10e ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
4) Anna, 22, nl, 6e ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
5) kaat, 33, b, 5de ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
6) lily, 26, b, 3e ronde, 1e kindje, 12 juni 2008
7) Maaike, 33, NL, 2e ronde, 2e kindje, 19 mei 2008
8) Anne, 24, B, 2de ronde, 1e kindje, ?? 20 juni 2008

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 12:37
Lily

Online Status Bekijk profiel
Moh, Heike. Je gaat nu toch niet naar een ander forum omdat je je nod niet meer in oktober hebt? Blijf hier gewoon hangen,joh!

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 12:37
Kidnurse

@Heidi, wat jammer! Volgende keer beter, nog wat meer klussen

@juffie, welkom

Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend toe.

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 12:38
Kidnurse

Groot gelijk Lily!

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 12:43
stimpy

kidnurse: het wordt spannend voo rje.

Anne: wat balen dat je al thuis moet zitten.
hier in nederland is dat volgens mijn niet zo hoor.
In de zorg werk je gewoon tot 6 of 4 weken voor de uitgerekende datum.
Vandaag was er bij ons een bewoner agressief en 2 zwangere dames zouden er wel even op af gaan, dat von dik dus niet zo'n goed idee.
Uiteindelijk bleef het bij schoppen en flink in mijn hand knijpen, maar hij kan ook gericht naar je buik gaan slaan en dat wil je toch niet op je geweten hebben.

Heike gewon blijven hoor, wat maakt het uit dat je nod in november is.

vandaag vertlede een vcollega dat ze zwanger was, ik wist dat ze bezig waren voor een tweede, wij kunnen het samen heel goed vinden, en vandaag werkte we voor het eerst sinds 8 weken weer eens samen.
ze vertelde me dat ze 9 weken zwanger was, dat stak toch wel even hoor, anders waren we nu gelijk op gegaan en was ik dus ook 9 weken zwanger, op zich til ik erneiet zo zwaar aan dat het mis gegaan is, maar op zulkemomenten dan doet het soms een klein beetj epijn, maar ja we zijn hard aan het klussen en ik hoop gewoon dat het een juli kindje wordt.

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 13:22
Quicky

Online Status
Hallo dames,

Ik ben een beetje in de war. Het is nl.zo dat ik mijn temperatuur (nu 2e cyclus) bijhou en deze registreer via fertilityfriend. Nu zegt deze dat ik mijn eisprong gehad heb op dag 16 (vandaag zit ik aan dag 25) wat zou betekenen dat ik een veel kortere cyclus zou hebben nl. 30 dagen i.p.v. 41 dagen en dus ook een veel vroegere nod nl. op 18/10 i.p.v. 28/10.
Nu bij mijn vorige cyclus had ik wel een duidelijkere temeratuursverhoging nl. van 0,5°c gehad en nu een veel beperktere zo'n 0,2°c .
Qua gevoel zou dat wel kunnen aangezien ik op dag 16 inderdaad veel buikpijn gehad heb (ik heb dat hier toen ook gemeld.)
Als dit zo is dan is dat letterlijk dankzij de teunisbloemolie welke ik nu voor de eerste keer genomen heb.
We hebben gelukkig wel geklust op dag 15 , maar dan een aantal dagen niet meer omdat mijn ventje in het buitenland zat.
Ah ik zie wel ... als er niets meer veranderd misschien eind volgende week een testje.

Groeten,

Quicky

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 13:40
*anne*

Heidi,spijtig! Veel succes voor de volgende ronde!!
Quicky, wel leuk dat je misschien vroeger een testje kan wagen. Ik hoop voor je dat het raak is!
Stimpy, snap wel dat gevoelig ligt als die collega nu wel zwanger is geraakt. Maar als je de volgende ronde geluk hebt dan kunnen jullie toch nog een hele tijd samen zwanger zijn he! Wel raar dat in Nederland gewoon mag doorgewerkt worden in de zorgsector. Iedereen moet bij ons direct stoppen en dan vooral voor infectiegevaar. Dan ben je ook betaald door fonds voor beroepsziekten zodat je niet te veel loon verliest.

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 13:41
Kidnurse

@Stimpy, je hebt altijd zo'n dubbel gevoel hé als er iemand vertelt dat ze zwanger is!? Je gunt het ze wel, maar langs de andere kant denk je direct 'waarom ik niet?'! IS helemaal normaal hoor dat je je zo voelt!

@Quicky. Uit mijn ervaring blijkt toch dat de site fertilityfriend er toch goed opzit hoor,tenminste als je je temp neemt op de correcte manier. Ik heb deze maand een ovutest gedaan op dag 14 was die positief, dus moest mijn ei springen op dag 14,15 of 16. Blijkt nu dat het inderdaad dgesprongen is op dag 15 volgens de site! Ik vind het een bijzonder handige tool! IS toch geweldig als moest blijken dat je cyclus zoveel korter is dan 41!? Want dat lijkt me toch heeeeel lang! Ik vind 29 of 30 al zo lang.......maar ja, ik ben dan ook van het oneduldige type

Bij ons begint het inderdaad spannend te worden, ik kan eigenlijk niet meer zeggen dan dat ik mij anders voel dan de voorbije 2 rondes....maar of dat iets te betekenen heeft?! Geen flauw idee.

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 15:42
HOPE

Online Status Stuur bericht
hey allemaal

leuk dat er toch zoveel reacties waren aangezien ik een niet zo vriendelijk bericht had gepost. ik snap zeker dat je niet op iedereen kan reageren, ik doe dat zelf ook niet en dat vooral omdat ik er niets van afweet. Ik heb helemaal geen ervaring en veel van de benamingen zijn voor mij ook nieuw. Ik heb hier al zeer veel geleerd moet ik zeggen en als er dan een vraag wordt gesteld is het antwoord al meerdere keren gegeven.

Aan de nieuwe zwangeren nog een dikke proficiat.

Voor de rest klussen en plezier maken. Probeer niet te hard bezig te zijn met het uitrekenen wanneer je seks moet hebben, maar laat de natuur zijn gang doen en als je er zin voor hebt is het eens zo leuk en zal je eens zo hard beloond worden.

Toen ik naar de gyn was geweest om mijn spiraaltje te laten verwijderen vroeg mijn vriend ook aan hem wanneer we nu het beste seks konden hebben en hij antwoordde: wanneer jullie er beide er zin in hebben, je moet niks willen forceren door te tellen en te meten want dan loopt het toch mis.
dus hier mss een goede raad.

Veel plezier allemaal in dit mooie weekend

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 15:46
kaat

Online Status Stuur bericht
was eind vorige week naar het buitenland om naar de begrafenis van mijn oom te gaan... heel zware dagen achter de rug...

voor de rest kan de echo van 2 november er niet snel genoeg zijn! zijn er onder jullie ook van die ongeduldige en twijfelende types? mijn vriend zegt dat ik altijd te negatief ben en wordt dan zelfs een beetje kwaad...

sorry voor de droevige toon meiden...

voor de dames die in de groene dagen zitten: ik

groetjes,
kaat
Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 15:49
Stardust

Hier nog steeds niet, ben al een dikke 30 dagen overtijd... Ook al panikeer ik nog niet omdat dit maar mijn eerste pilvrije ronde is, maar het mag nu toch wel stilaan gaan eindigen!!

Vandaag enorm veel buikpijn en heel erg veel krampen, maar geen regels... Deze morgen wel wat bruinverlies, maar niet echt noemenswaardig...

Hoelang heeft het bij jullie geduurd de eerste ronde na de pil voor jullie je regels terugkregen?

En ja (voor de vragen komen ), ik heb deze morgen voor de 6e keer een negatieve test gehad...

[Laatst gewijzigd door Stardust - 13/10/2007 @ 15:51] - Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 15:57

@Hope: Ik ben het helemaal met je eens.
Wij houden ons ook totaal niet bezig met tellen, ovulatietesten, en temperaturen. Wij doen het vooral voor het plezier. Wat dat betreft maakt het voor mij eigenlijk niet eens uit wanneer mijn eisprong is, want wij 'klussen' gewoon de hele maand.

Ik heb besloten om nog in ieder geval anderhalve week te wachten met een volgende test, mochten de duiveltjes dan nog niet zijn gearriveerd. Als ik dan weer negatief test, weet ik in ieder geval zeker dat ik niet zwanger ben. Ik heb wel een akelig voorgevoel dat ik deze maand weer een hele maand over ga slaan. Het gaat allemaal weer precies als vorige maand. Eerst allemaal kwaaltjes, en daarna helemaal niets meer.

[Laatst gewijzigd door Silmariën - 13/10/2007 @ 15:58] - Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 17:17
Els296

Ja tis niet makkelijk om er niet te veel mee bezig te zijn, maar ja, ze zeggen toch altijd dat het niet helpt!We zijn net terug van de Babyboom beurs. Was wel leuk! Heb van Steven zo'n leuk Bola - belletje gekregen. Hij zei dat het was voor wanneer een in m'n buikje komt... Ach tis zo'n lieverd! Hopelijk komt die daar snel wonen! Ik kan er niet op wachten!
Geduld is een schone zaak, maar een o zo moeilijke zaak!
Succes!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 18:37
Lies

Hoihoi!

@ JOke: 't is inderdaad heel vreemd, maar ik herken het wel, dat 'ik ben zwanger' gevoel... . In juli had ik het ook al vanaf dag 1, en nu begint het hier ook weer te 'groeien'. Heb al een paar dagen een erg 'warm' gevoel in mijn buik. Misschien is het gewoon hoop (of heel veel zaadcellen !) maar stiekem denk ik wat anders...!

@ Heike: jammer voor je, maar je klinkt nog erg positief, dus dat zit wel goed denk ik?! Maar inderdaad, blijf maar lekker hier plakken!

@ Stimpy: onlangs vertelde een van mijn collega's ook dat ze 9 weken ver was... Dan steekt het inderdaad weer even. Maar hey, iedereen zijn beurt zeker?!

@ Quicky: niet treuren over je kortere cyclus! Al is het wel een beetje verwarrend, maar nu moet je tenminste niet meer zo lang wachten!!

@ hope: je hebt helemaal gelijk! Maar is niet altijd makkelijk hè, om er niet mee bezig te zijn. Nu ja, zolang je allebei nog geniet van wat je doet vind ik het ook goed, en is dat dan voor sommigen met testjes en dergelijke, dan lijkt me dat niet zo erg. Pas als je je erin gaat frustreren enzo, wordt het tijd om het wat los te laten denk ik.

@ Kaat, wat jammer van je oom... En ik snap het wel, dat je ongerust bent en zo snel mogelijk een echo wilt. Zou ik ook doen hoor! Wij hebben nu ergens het 'geluk' dat, als we zwanger zijn, we al heel snel een echo mogen laten nemen, omdat we in aug een miskraam hebben gehad. Op die manier weten we sneller of alles in orde is. Ben ik best wel blij om, ik zou geen 11 weken ofzo kunnen wachten!

@ Stardust: is normaal hoor, dat het even duurt voor je cyclus terug een normaal ritme heeft. Ik ben het even gaan opzoeken op mijn cycluskaarten en bij was de 1e cyclus 47 dagen, daarna 45, 37, 32, terug 46, 37 en vanaf dan altijd ongeveer 30 dagen. Niet zo heel regelmatig dus, maar met de tempmethode kan ik het allemaal wel goed volgen. (Dit was dus onze anticonceptiemethode de voorbije 2 jaar, vandaar de gegevens )

@ Els, wat grappig, naar de babybeurs gaan zonder zwanger te zijn... Ik zou er veel te veel 'goesting' in krijgen dan, denk ik!

Hier alles in orde, morgen laatste groene dag, maar ik weet niet of we nog gaan klussen. (weinig tijd) Maar is niet zo erg denk ik, we hebben de voorbije dagen en deze morgen al fijn genoten... En zoals ik hierboven bij '@ Joke' al schreef: er zit hier ergens een warm gevoel...

Veel liefs!
Lies*

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 19:34
Sientje

Hallo,dames

mag ik met jullie meekletsen, wij gaan voor een tweede kindje. Ik ben nu al ongeveer 14 cyclussen bezig.

groetjes

sientje

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 20:49
Els296

Hoi Lies (en alle anderen)

Ja, was idd wel grappig, ma toen ik ginder aankwam, bleken daar zo wel meer mensen rond te lopen. Ik ging ook een beetje kijken voor m'n werk. Daar wordt echt wel veel nieuw speelgoed voorgesteld. En aangezien we tegen december nieuw speelgoed mogen bestellen voor de crèche was da weeral een super (betaalde!) uitstap
In ieder geval, ik ga seffes in m'n bedje kruipen. M'n temperatuur is een beetje de hoogte ingegaan na m'n eisprong en dat begint stillekes aan te wegen. Een beetje meer hoofdpijn, wat buikpijn,....
Ik denk dat ik op een beestje aan het broeien ben...
Ik ben echt supermoe vandaag... Slaap zacht iedereen!!!

Groetjes en succes!
Els

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 21:13
Quicky

Online Status
Dag dames,

Kidnurse: ik denk wel dat ik mijn temperatuur correct neem, ik zet er zelfs mijn wekker voor in het weekend zodat ik steeds op hetzelfde tijdstip meet. Natuurlijk ben ik blij dat mijn cyclus korter is, maar ik had het niet echt verwacht (1e cyclus met teunisbloemolie). Want tja met die lange cylussen heb je op jaarbasis gewoon minder kans om zwanger te worden.

Kaat: ik snap wel dat je echt uitkijkt naar je eerste echo: dan wordt het pas ook echt werkelijkheid. Ik weet nog heel goed het moment dat ik van onze dochter mijne eerste echo kreeg (ik was dan wel al 10 weken en 5 dagen zwanger),zo'n emotioneel moment.

Stardust: mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 40 dagen. Ik zie bij jou nog een heel stuk langer. Indien je negatief blijft testen en je er toch niet doorkomen dan zou ik toch even naar gyn gaan.

Silmariën en Hope: natuurlijk moet vrijen leuk blijven, anderzijds ik ben gestopt van april voor onze 2e beebje en nu de laatste 2 cyclussen gaan we toch ook iets gerichter vrijen omdat we zo onze kansen willen maximaliseren.Voor we beginnen denk ik soms dat het wat geforceerd is , maar dat gevoel valt snel weg hoor .

Lies: ik voor jou. En ik durfnauwelijks vroeger te testen, ik zie wel hoe ik mij volgende week voel.

Sientje: van harte welkom. Je zit al aan de 14e cyclus, dat is ook al een hele tijd. Was dat ook het geval bij jouw vorige zwangerschap. Blijf je nog steeds geduldig?

Els: te broeien op een beestje? Of bedoel je misschien dat er een of aan het groeien is. Ik ook voor jou.

Groeten,

Quicky

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 21:14
Quicky

Online Status

Oh ja, ik laat alvast mijn banner nog even staan op 41 dagen , ik wacht nog even af.

Groeten,

Quicky

[Laatst gewijzigd door Quicky - 13/10/2007 @ 21:17] - Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 22:09
Blue-bird

Gelukkig zijn er hier sinds mijn vorige bezoek nog een rij zwangeren bijgekomen.

Succes met jullie zwangerschap. Ik ben ondertussen naar het november forum.
Ik ga nu voor een juli-kindje

dikke kussen aan iedereen!
BB

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 22:14
Kaatje

Hoi!

Weet er iemand raad? Mijn banner klopt totaal niet. Gisteren kreeg ik ovutestjes met de post toegestuurd en ik dacht kom op we gaan dat eens uitproberen. Wat bleek, ik was vruchtbaar. 2 dikke streepjes dus. Maar volgens mijn banner was ik dat vorige week al. Snap het niet, was laatst ongi op 11/09 dus ben ik pas een maand daarna vruchtbaar?? Hoe lang zal deze cyclus dan wel niet duren...
1 pluspuntje, heb deze kans natuurlijk wel benut en ben er gisteren voor gegaan.
Helaas is mijn vriend er vandaag niet maar ik hoop toch dat ik morgen nog een kansje heb.

xxx
Kaatje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >