Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/10/2007 @ 12:37 Lily ![]() | Moh, Heike. Je gaat nu toch niet naar een ander forum omdat je je nod niet meer in oktober hebt? Blijf hier gewoon hangen,joh! |
| 13/10/2007 @ 12:37 Kidnurse ![]() | @Heidi, wat jammer! Volgende keer beter, nog wat meer klussen ![]() @juffie, welkom ![]() Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend toe. Groetjes Joke |
| 13/10/2007 @ 12:38 Kidnurse ![]() | Groot gelijk Lily! |
| 13/10/2007 @ 13:22 Quicky | Hallo dames, Ik ben een beetje in de war. Het is nl.zo dat ik mijn temperatuur (nu 2e cyclus) bijhou en deze registreer via fertilityfriend. Nu zegt deze dat ik mijn eisprong gehad heb op dag 16 (vandaag zit ik aan dag 25) wat zou betekenen dat ik een veel kortere cyclus zou hebben nl. 30 dagen i.p.v. 41 dagen en dus ook een veel vroegere nod nl. op 18/10 i.p.v. 28/10. Nu bij mijn vorige cyclus had ik wel een duidelijkere temeratuursverhoging nl. van 0,5°c gehad en nu een veel beperktere zo'n 0,2°c . Qua gevoel zou dat wel kunnen aangezien ik op dag 16 inderdaad veel buikpijn gehad heb (ik heb dat hier toen ook gemeld.) Als dit zo is dan is dat letterlijk dankzij de teunisbloemolie welke ik nu voor de eerste keer genomen heb. We hebben gelukkig wel geklust op dag 15 , maar dan een aantal dagen niet meer omdat mijn ventje in het buitenland zat. Ah ik zie wel ... als er niets meer veranderd misschien eind volgende week een testje. Groeten, Quicky |
| 13/10/2007 @ 19:34 Sientje ![]() | Hallo,dames mag ik met jullie meekletsen, wij gaan voor een tweede kindje. Ik ben nu al ongeveer 14 cyclussen bezig. groetjes sientje |
| 13/10/2007 @ 21:13 Quicky | Dag dames, Kidnurse: ik denk wel dat ik mijn temperatuur correct neem, ik zet er zelfs mijn wekker voor in het weekend zodat ik steeds op hetzelfde tijdstip meet. Natuurlijk ben ik blij dat mijn cyclus korter is, maar ik had het niet echt verwacht (1e cyclus met teunisbloemolie). Want tja met die lange cylussen heb je op jaarbasis gewoon minder kans om zwanger te worden. Kaat: ik snap wel dat je echt uitkijkt naar je eerste echo: dan wordt het pas ook echt werkelijkheid. Ik weet nog heel goed het moment dat ik van onze dochter mijne eerste echo kreeg (ik was dan wel al 10 weken en 5 dagen zwanger),zo'n emotioneel moment. Stardust: mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 40 dagen. Ik zie bij jou nog een heel stuk langer. Indien je negatief blijft testen en je er toch niet doorkomen dan zou ik toch even naar gyn gaan.Silmariën en Hope: natuurlijk moet vrijen leuk blijven, anderzijds ik ben gestopt van april voor onze 2e beebje en nu de laatste 2 cyclussen gaan we toch ook iets gerichter vrijen omdat we zo onze kansen willen maximaliseren.Voor we beginnen denk ik soms dat het wat geforceerd is , maar dat gevoel valt snel weg hoor .Lies: ik Sientje: van harte welkom. Je zit al aan de 14e cyclus, dat is ook al een hele tijd. Was dat ook het geval bij jouw vorige zwangerschap. Blijf je nog steeds geduldig? Els: te broeien op een beestje? Of bedoel je misschien dat er een of aan het groeien is. Ik Groeten, Quicky |
| 13/10/2007 @ 21:14 Quicky | Oh ja, ik laat alvast mijn banner nog even staan op 41 dagen , ik wacht nog even af. Groeten, Quicky |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Wel raar dat in Nederland gewoon mag doorgewerkt worden in de zorgsector. Iedereen moet bij ons direct stoppen en dan vooral voor infectiegevaar. Dan ben je ook betaald door fonds voor beroepsziekten zodat je niet te veel loon verliest.

), ik heb deze morgen voor de 6e keer een negatieve test gehad...

in m'n buikje komt... Ach tis zo'n lieverd!
Hopelijk komt die
!) maar stiekem denk ik wat anders...!
Dan steekt het inderdaad weer even. Maar hey, iedereen zijn beurt zeker?! 
er toch niet doorkomen dan zou ik toch even naar gyn gaan.