< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie ook al 33 en start 1e kindje?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie ook al 33 en start 1e kindje?
09/09/2007 @ 17:38
kaat

Online Status Stuur bericht
Hoi! Zijn hier ook vrouwen ouder dan 30 jaar op het forum? Ben er binnenkort zelfs 34...

Ben in mei gestopt met de pil en eindelijk regelmatige maandstonden nu. Ik heb momenten dat ik aan niets anders kan denken... wat naar het schijnt net niet bevorderlijk is om zwanger te worden... Je hebt het gewoon niet in de hand maar je wil het zoooooo erg dat je er soms ook heel verdrietig door kan worden....

Ik ben dan ook nog een negatief type, zo van 'het zal wel nooit lukken' en 'dit is niet voor mij weggelegd'

Hoe gaan jullie daar mee om?

Veel groetjes aan alle lieve moeders in spe!
kaat
Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 14:31
sitara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi Kaat,

'k Zal 35 zijn tegen dat ik mijn eerste kleintje in m'n armen kan houden.

Ja, ik ken dat gevoel "het zal wel nooit lukken" ... En inderdaad je moet je uiterste best doen om positief te zijn.

Gezien je nu regelmatige maandstonden heb, zou ik in jouw plaats (indien je het kan doen) een reisje maken rond je volgende eisprong.

En ja hoor, zelf ben ik zwanger geworden op reis in Madeira. Mijn man en ik waren toen nog niet getrouwd. Het was in feite een voorhuwelijksreisje dat we geboekt hadden rond m'n eisprong ... En ja hoor : het heeft bij ons geholpen. 't Was daar echt "ontstressen" onder een blauwe, warme hemel ...

Ik wens je het allerbeste toe

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 20:42
kaat

Hoi Sitara,

Bedankt voor jouw opbeurend berichtje! Het kan dus toch best lukken!
Ja, inderdaad een reisje maken en ontspannen zou wel fijn zijn... Moet inderdaad beetje positiever worden!

Ik wens je het allerbeste met jouw zwangerschap toe!

Groetjes,
Kaat
Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 07:41
Nicole

Online Status

Hallo Kaat,

Ik ben 30 en we zijn al een jaar bezig voor ons eerste kindje! Het is moeilijk om positief te blijven, maar dat is toch echt het beste. Als die rotduivels er weer zijn mag ik van mijzelf 2 dagen boos zijn op de situatie en als de duivels weer weg zijn,vol goede moed naar de groene dagen.

Heb je al een je temperatuur bijgehouden om te kijken of je een eisprong hebt? Of gebruik je ovulatietesten? Als je niet (precies) weet wanneer je eisprong is, kan dat wel een goed hulpmiddel zijn.

Veel succes!

gr Nicole

Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 09:39
Ksenia

Hallo dames,
Ik ben al 38, maar nog altijd niet zwanger. We hebben eerst van alles zelf geprobeerd: temperaturen, ovulatie-testen... Vorig jaar in augustus zijn we met de behandeling begonnen. We hebben 6 IUI'' en 1 IVF achter de rug. Momenteel zit ik in de wachtfase na de terugplaatsing van 2 cryo's. We geven onze hoop niet op.

Sitara, proficiat met jullie zwangerschap! Wat een mooi romantisch verhaal met zo'n prachtig resultaat!!! Hopelijk kunnen we allemaal je snel volgen!

Groetjes,
ksenia

Link naar deze reactie
06/10/2007 @ 14:33
kaat

het is intussen gelukt! zal 34 jaar zijn bij onze eerste spruit, na de 5 de ronde

ik duim voor jullie
Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 07:45
Ksenia

dikke proficiat kaat!!!!!
Geniet van je zwangerschap!!!!!!
Hopelijk kunnen we je allemaal snel volgen!!!

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 20:19
Suze

Online Status Bekijk profiel
Hey kaat, gefeliciteerd.

het kindjes krijgen is, zodra je beseft dat je het echt wilt, opeens iets heel belangrijks. Zo was en is het hier.

Om ons heen zijn er heel wat vriendinnen en schoonzussen bij wie het helemaal niet lukt- maar ik was gauw zwanger. Meteen in ronde 1. Ik schrok er zelfs van. Ik moest ons dochtertje alleen na 20 weken afgeven omdat ze in mijn buik was overleden.

Daarna weer snel (na 5 maand) zwanger, maar een miskraam op 8 weken.

En toen, na ongeveer een half jaar (iedere maand toch een teleurstelling) opnieuw zwanger en een gezonde zoon gekregen voor wie ik iedere dag dankbaar ben.

Wat ik wil zeggen is dat kindjes krijgen in deze tijd waarin je voor de rest ontzettend veel naar je hand kunt zetten en kunt regelen iets is wat soms onverwacht heel veel verdriet kan opleveren. Zo veel vrouwen vinden het vanzelfsprekend dat ze snel zwanger zijn en dan ook gezonde kindje baren.

Maar door wat ik om me heen heb gezien en heb ervaren besef ik heel goed dat het iets heel erg bijzonders is, waar je soms op moet wachten, en wat voor sommigen helemaal niet lukt. Best moeilijk.

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk en gezonde baby'tjes toe. Liefs van Suze

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 16:18
kaat

hoi bedankt voor jullie berichten!

nu ik zwanger ben, maak ik mij geen zorgen meer om zwanger te geraken maar wel om het te blijven... de eerste echo is op 2 november, nog 3 weken dus... ik ben zooo ongeduldig en zit vol twijfels... mijn vriend zegt dat ik altijd te negatief ben en wordt dan ook zelfs een beetje kwaad... wat ik uiteraard kan missen...

tja, ik weet dat je ervan uit moet gaan dat het in de meeste gevallen allemaal wel goed verloopt maar...

sorry voor de droevige toon meiden... jullie denken waarschijnlijk dat ik mij aanstel...

in ieder geval leef ik echt met jullie mee en hoop dat we allen binnenkort gezonde baby's op de wereld mogen zetten!
[Laatst gewijzigd door kaat - 13/10/2007 @ 16:19] - Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 17:44
sanne

Hoi, mag ik er ook nog bij? Ik ben ook 33 jaar en nog (steeds) voor ons eerste kindje bezig. Heb al wel 2 vroege mk en 1 late mk moeten verwerken, maar dat probleem zou nu moeten opgelost zijn... ahum, hoop ik toch. Intussen alweer in ronde 5 en nog geen zwangerschap op komst. De laatste maanden loop ik dan ook een klein beetje mezelf te kwellen omwille van die snel doortikkende bioklok. Na het verwekken van ons laatste kindje zijn we intussen al een jaar later. Als het maar even tegenzit, ben je dus zo weer maanden verder! En dat besef maakt het zeker niet makkelijker...

Kaat, al een dikke proficiat!!! Hopelijk mag alles heel goed verlopen!

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 11:11
kaat

het loopt slecht af... vandaag of morgen een MK...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]