volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/10/2007 @ 18:58 | Waarom kiezen weinig mensen nog voor een groot gezin? De mensen hadden het vroeger ook niet breed met een groot gezin. dus dat mag de reden toch niet zijn... Zijn de mensen dan de essentie van het leven kwijt en kiezen ze enkel nog voor de luxe en het matrieele? Ik leef met het vermoeden dat het nergens warmer is dan in een groot gezin. Ik ken veel mensen met een groot gezin en die zijn met minder gelukkig. Ik ken ook veel mensen die heel veel hebben en een pak minder gelukkig zijn. ![]() ![]() |
| 21/10/2007 @ 09:28 Nancy | Hallo, Ook wij zijn bezig voor nr 4. En idd wij hebben ook mensen die reageren van , jullie zijn gek. Ook wij antwoorden dan telkens van : moeten jullie er voor zorgen of wij. En idd je bent met 2 om in het huishouden te werken en kids op te voeden, anders moet je er niet voor kiezen. Ik werk ook fulltime, en alles verloopt hier goed. Er is altijd iemand om de kids nr school te brengen en iemand om ze af te halen, en dan bedoel ik mama of papa. Alleen woensdag middag moet de kleinste 9 j naar bomma om de 14 dagen. wij hadden de luxe om onze uren zo te kiezen. Vroeger sliepen ze ook met 3 of meer zelfs op d ekamer. Bij ons slapen de jongens 16 en 13 samen en het meisje alleen. Er is dus nog plaats om eentje. Groetjes, |
21/10/2007 @ 10:19 ![]() | hoi ik heb ook vier kindjes en ik werk ook niet maar mijn man wel en ze krijgen hier ook bijna alles wat ze vragen |
| 04/02/2008 @ 16:56 ChoCho ![]() | Awel proficiat Nicole, jij bewijst dat het kan |
| 07/03/2008 @ 11:21 | mama van 5 mooie kids hoi ik ben 27 jaar en ben pas moeder weer geworden van ons 5 de kindje ik was 17 kreeg ik me 1ste en nog steeds van dezelfde man me laatste wij zijn idd ook erg gelukkig met ons gezin en wij zijn veroordeeld wij zijn dan asosialen omdat wij 5 kids hebben nou vind ik niet de 1 kiest niet voor kids en de ander gaat er wel voor ik wil zeggen kan niet echt zonder me kids ze zijn alles voor me en vind een ander hoeft ze niet op te voeden en wij wel dus als mensen klagen of zeuren zeg ik betaal jij mij boodschappen of kleding voor me kids en geef jij hun jouw aandacht of opvoeding anwoord is nee dus bemoei met je eigen leven ik ben blij met me 5 kids en ben trots op hun mijn kids zijn 9 8 6 3 en bijna 12 weken p.s hoe maakt je zo een leeftijdsbanner onder je naam groetjes en dikke knuffels jessica ![]() ![]() |
volgende pagina >

waarom geen groot gezin?

)