< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » uitgeteld januari-februari en Limburger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
uitgeteld januari-februari en Limburger?
31/08/2007 @ 13:01
Dotty

Online Status Stuur bericht
Fijn dat alles goed is met jullie uk. En natuurlijk geweldig dat t allemaal zo goed te zien was!! Nu nog trouwen en dan is t bijna compleet, toch!!??

Ennuh Kel hoe is t op uw zetel? Alles onder controle? Lijkt me echt vreselijk, denk aan je!

Link naar deze reactie
01/09/2007 @ 12:46

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey hey dames!

Watervrouw: al een beetje bekomen??

Gucci'ke: vrijgezellenfeestje: VERTEL!! Ik ben vorig jaar september getrouwd, en heb dus ook een vrijgezellenfeestje gehad, was ook super! daarmee datk benieuwd ben!Jeetje, idd, je trouw komt heel dichtbij! wanneer vertrekken jullie precies?We mogen toch wat fotookes zien hè!

Dotty: cavatjes daar?Nu zie ik net dat ge mij nog hebt voorbijgestoken qua zwangerschap hè!

Hier ist ok, behalve dat die van t werk e beetje moeilijk doen..
en mijne suiker lijkt onregelbaar de laatste dagen..zal wel van de stress zijn denk ik..
Voor de rest is alles redelijk ok..
liefs, Kell

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 15:32
watervrouw

Kellyke,

Ik ben helemaal bekomen maar heeft wel even geduurd want ik had een muggenbeet opgelopen bij de BBQ op mijn arm en die is beginnen zwellen. Die zondagavond nog naar dokter van wacht geweest want heel mijn arm vanaf mijn elleboog tot aan mijn hand was helemaal rood, hard en opgezwollen. Heb dan pillen gehad en na 3 dagen was alles weg maar ik ben nu wel als de dood voor muggen...

Ik ben ondertussen aan het aftellen voor de 3D-echo, nog 21 dagen... Ik heb soms ook al het gevoel dat ik het kindje voel bewegen... wel leuk ze...precies zo van die bellekes die springen.

Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 09:52

Hoi hoi!
tis hier redelijk stilgevallen hè!
Hoe gaat het met jullie hier?
oesje watervrouw, muggenbeet gehad? lijkt me meer een beet van een krokodil als ik dat zo hoor ..
alles is toch okeetje nu hoop ik..
echo'tje al gehad?weten jullie al wat het wordt?

allee dames, laat eens van u horen hè!
Groetekes, Kell

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 19:11
Dotty

Online Status Stuur bericht
hey hey

Jazeker alles goed hier, zit alleen niet meer zoveel achter de pc! Vorige week de 20 weken echo gehad, we willen alleen nog niet weten wat t gaat worden. Maar zij had t wel al heel snel gezien! Moet toch n beetje n verrassing blijven, wel moeilijk hoor.

Bij jullie al iets bekend??
@ kel: Al van uw rust verlost??

Kus Dotty

Link naar deze reactie
23/10/2007 @ 15:35
Guccike

Hallo allemaal,

Tis weer effe geleden, da ik mij hier laten horen heb. Ondertussen al een dikke anderhalve maand getrouwd!! Hebben het heel druk met de verbouwingen, allerlei aanvragen, notarissen en dan nog de lening.
Om zot van te worden en t moet allemaal klaar zijn binnen 12 weken want dan is ons beebje er al. Nu begint t af te korten zenne!

Hebben vorige week een 3D echo gehad in Lommel en we zijn helemaal verliefd op ons prutske. Op 27 weken was het 33 cm en nen dikke kilo. Wat aan de kleine kant volgens sommigen, maar niet te klein.
Zal eens een 3D foto op profiel zetten.

Las hier net ergens anders op t forum dat t met watervrouw niet zo goed gaat. Zij ligt in Leuven, haar beebje was veel te klein en vertoont afwijkingen. Ze gaan medicijnen geven om t hartje te laten stoppen en om het te laten komen. Vind het vreselijk om zoiets te moeten lezen, dan denk je dat alles goed gaat en dan zoiets, en sommigen maar klagen over kwaaltjes...

Morgen mijn lijstje leggen, joepie!

Ale slukes

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 10:35
watervrouw

Guccike, idd. dat heb je goed gelezen.

Op mijn structurele echo op 21w heeft men een groeiachterstand gemerkt. Men dacht toen dat het enkel lag aan het slecht werken van mijn placenta. Na 2 weken thuis rusten ben ik dan opgenomen in Diest. 10 dagen later ben ik dan naar Leuven verhuisd. Ik was toen 24w3d. Men heeft toen daar 3 dagen achter elkaar echo's gemaakt van zeker 2u. De prof. zegde al redelijk snel dat groeiachterstand niet alleen komt ... dat er dikwijls meer aan de hand is. En na 3d echo heeft dan toch verschillende dingen opgemerkt die naar een bepaald syndroom zouden lijden. Vermits er al veel vocht rond het hartje van het kindje zat zegde men al dat het heel ziek is en waarschijnlijk in mijn buik zou overlijden. Ook met dit syndroom zou het niet levensvatbaar zijn. Wij hebben dan, in samenspraak met de prof, besloten om het te laten gaan. Op dinsdag 23/10 heeft men dan nog vruchtwater en bloed uit de navelstreng gehaald om onderzoeken op te doen. Men heeft dan pijnstillers gegeven aan het kindje zodat het hartje zou stoppen met kloppen en dat het zodoende niet verder hoefde te lijden. 12 uren later is het dan via de natuurlijke geboren...onze kleine Tibo*.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]