[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/10/2007 @ 09:54 Machteld | hallo, dit is de eerste keer dat ik op dit forum kom. Maar toch wil ik een vraag stellen. Ik ben nog een vrij jonge moeder (23) en ik heb een zoontje van 4,5 en een dochtertje van 16 maand. Maar mijn hart zegt heel duidelijk dat ik nog een derde kindje wil. Mijn man die weet het nog niet goed. Maar iedere keer dat ik er mij bij neerleg dat er geen derde komt, zegt hij zelf zoiets van een derede, dus volgens mij lukt dat wel. ![]() Maar dan komt er het financiele ik werk fulltime en verdien maar een goede 1150 euro en mijn man 1250 euro. Bovenop beide wel nog een 150 euro aan maaltijdcheques. Maar ons huis kost ons iedere maand 610 euro. En we hebben maar 2 kinderkamers. Dus verbouwen zullen we zeker moeten doen als er een derde komt, maar dat is dan financieel niet haalbaar denken wij. Of heeft iemand hier ervaring mee die mij een beetje meer duidelijkheid kan geven over hoeveel dat extra kleintje meer zou kosten (zonder verbouwing natuurlijk) eigenlijk kunnen er 2 samen slapen ook denk ik. Wat ik wel weet is als er nog een derde komt dan moeten we er wel nu aan beginnen anders is de kloof tussen de oudste en het nieuwe kleintje denk ik veel te groot, bij de 2 nu zit er al drie jaar en half tussen en dat vind ik ruim veel. Kan iemand mij met zoveel mogelijk vragen helpen?? (Ben een beetje bang van de reactie van de omgeving als ik ga zeggen dat ik toch nog een wil.) ![]() |
| 16/11/2007 @ 10:38 claudia | Heeeeeee, Je hebt een vetpot tegen over ons hoor wij moeten het doen met nog geen 1400 euro per maand en heb 3 kids,wonen in een huurhuis hebben toch een auto en kids de sporten dussss kan best hoor het gaat allemaal vanzelf beetje indimmen in sommige dingen kan best toch dus doen meis .claudje en wij redden ons aardig kids komen niks tekort |
[Reageer]

wil een derde, maar weet niet hoe het financieel zit

,