[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/10/2007 @ 14:36 k25 | Mijn man hoort heel graag de naam Yentl voor een jongetje. Ik vond dit ook een heel mooie naam, maar heb ondertussen gemerkt dat dit vooral als meisjesnaam gebruikt wordt. Ik zou niet willen dat mijn zoontje later gepest wordt omdat hij een meisjesnaam heeft. We hebben al een zoontje Jarno. Past dit bij zijn naam? |
| 19/10/2007 @ 15:42 jess ![]() | hey, ik ken er 2, de ene yentl en de andere yentel maar het zijn allebei jongetjes. Voor mij duidelijk een jongensnaam dus. Ken wel een meisje met de naam yenthe. groetjes |
| 19/10/2007 @ 15:47 falke ![]() | Hoi, Voor mij is Yentl overduidelijk een jongensnaam. Als ik die naam zag dacht ik toch meteen aan een jongentje. groetjes |
| 19/10/2007 @ 15:56 | Hey, Ik ken ook een Yentl, maar dit is dan een meisje. Ik vind het persoonlijk een meisjesnaam. De naam zal misschien voor beide geslachten goed zijn (zoals Dominique bvb.). Kus, Nathalie |
| 19/10/2007 @ 16:40 Veerle ![]() | Ik vind het een meisjesnaam, maar blijkbaar kan het voor allebei... |
21/10/2007 @ 10:18 ![]() | Doet me altijd aan een jongen denken. Jente ook. Maar ik vind wel dat het voor beiden kan. |
| 22/10/2007 @ 18:57 Iselha | Wij hebben een Yentl op school, maar dat is een echt meisje:) Persoonlijk zou ik voor een jongen dan Jente kiezen en dat past ook net iets beter bij Jarno vind ik. |
| 22/10/2007 @ 20:27 ik | Ik vind het meer een meisjesnaam. Is Jenten/Yenten niet een leukere schrijfwijze voor een jongen?? |
| 23/10/2007 @ 09:47 mamama | Hallo, Mijn zoontje van 7 jaar noemt Yente en ik merk dat dit ook veel voor een meisje gebruikt werd, af en toe hoor ik het ook voor een jongen. Misschien vind je die kleine nuance in de naam wel mooi? Veel succes met het kiezen... |
[Reageer]

Yentl = jongensnaam?

)