[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/10/2007 @ 18:39 | Hoi iederen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.Ik ben in deze pilmaand extra ongesteld geweest,zeg maar ca.12dagen na de stopweek nog een keer.Op de 13de dag van de pilstreep(2e week dus)was ik vergeten in te nemen maar heb het binnen 12uur alsnog genommen.Heel stom maar op de 15e dag had ik erge diarree binnen het uur na inname van de pil.nu ben ik in de stopweek laat en ook bijna niet(nog geen halve dag)ongesteld geweest.gisteren had ik met de nieuwe strip moeten beginnen maar niet gedaan.Ik heb buikkrampen alsof ik ongesteld word en was gisteren s'ochtend even misselijk. Ik heb vier kinderen maar allemal zonder pil en geplant....ik weet wel dat die rare buikkrampen er toen ook waren.Ik twijfel nu waneer ik een test zou doen,ook omdat ik bij mijn dochter al langer asl twee weken overtijd was en al die tests maar negatiev bleven.... Ik word hier wel erg onzeker van,gisteren ook nog flink gedronken op een feestje(niet bij stil getsaan..) Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen aub? Hoe groot is de kans om met de pil zwanger te worden?Ik heb anders ook weleens diaree gehad maar nooit iets gebeurd. Ik hoop op spoedige reacties van jullie,het maakt me gek en ik zit nog in het buitenland ook....kan de taal niet eens goed geen vriendin om mee te praten. ![]() groetjes Jini |
| 28/10/2007 @ 11:31 | Bedankt voor jullie reactie. Ik heb gisteren een beetje bloedverlies gehad oud,bruin bloed. Ik neem s'ochtends mijn temperatuur op want ik durfde idd niet met de volgende strip beginnen. Mijn temperatuur is volgens mijn te laag om zwanger te zijn ( rond de 36.5 elke ochtend).De pil die ik gebruikte is trouwens een een-phasen pil,Microgynon.Ik heb een test liggen maar denk dat ik hem niet nodig heb doordat mijn temperatuur zo laag is.Wel heb ik konstant hoofdpijn maar dat kan natuurlijk ook van het nadenken komen..... Groetjes Janina |
| 28/10/2007 @ 11:38 | Hoi Sima, als ik zo naar de daten van je kids kijk denk ik dat jij het vast en zeker erg druk hebt...Ik wou je vragen of je lichaamelijke klachten hebt bij nr 5? Ik had na de laatste last van bekkeninstabiliteit en ben best bang dat het bij een volgende terug zou komen. Ik hoop voor jou dat alles in orde is en jij je prima voelt natuurlijk. Heel veel plezier met de laatste trimester van je zwangerschap. Door het twijfelen of ik wel of niet zwanger ben krijg ik er zin in om het wel te zijn. Ik hou van kinderen en heb het zwanger zijn genoten,iedere keer. Groetjes Jini |
| 04/11/2007 @ 12:07 | Hoi Sima, ik heb geen test gedaan want ik was begonnen met mijn temperatuur op te nemen en die was zeker weten te laag om zwanger te zijn.Heb ook ondertussen een lichte bloeding gehad . Dat je moeite hebt met de opmerkingen van anderen dat kan ik begrijpen.Ik krijg ook altijd zo,n stomme kommentaar als ze horen dat ik vier kids heb.Zoiets van: heb je ook nog wat anders gedaan? Ik zal zeggen,laat ze maar lekker en geniet van je kiddies. Straks heb je er drie die lekker dicht bij elkaar liggen met de leeftijd...dat is nu druk maar ik denk dat het over een tijdje juist heel makkelijk wordt erdoor.Kijk hun zullen alllemaal een beetje hetzelfde leuk vinden op zondagmiddag,liggen ze ver uit elkaar dan wil de een naar de bios en de ander naar de speeltuin....en ook met kleding is het makkelijk zo.Nee joh geniet jij maar,voor zover dat gaat met de pijn en de drukte.Heel veel sterkte met de laatste loodjes.Het is k...t als je je niet meer kunt bewegen zoals je zou willen.Ik heb de laatsten weken liggend op de bank moeten eten(zie je het al voor je met een bord soep....)Ik kon gewoon niet meer 5 minuten zitten met de pijn.... Groetjes, Jini ![]() |
[Reageer]

zwanger ondanks pil?

gaat krijgen, geeft natuurlijk niet alleen aan dat je zwanger bent !! Ik had zelfs niks toen ik al zwanger was, allez ja om maar een vb te geven !! Ik zou zeggen, wacht gewoon af, probeer zo veel mogelijk er rekening mee te houden dat het kan, maar pin je er niet aan vast !! Het kan evengoed zijn dat je ze vandaag krijgt..... !!!

, ontzettend veel last van de rug en zwangerschap ischias
daar door ben ik iets minder mobiel dan voor heen. Ook heb ik meer last van emoties ... heb nog steeds moeite met opmerkingen over mij zwangerschap