volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/11/2007 @ 18:58 esther | Ik kan werkelijk niet begrijpen dat anderen daar een oordeel over vellen. Nou ja, dat mogen ze wel .. maar hou het dan even lekker voor je als niemand er om vraagt!!! Zelf moet ik er niet aan denken zo'n groot gezin, maar dat is puur omdat ik denk dat ik dat zelf niet aan kan. Het lijkt me namelijk wel reuze reuze gezellig hahaha. Sima, laat je niet kisten. Geniet er van en zeg de volgende keer tegen d'r wat jij er van vindt. Je mag gerust zeggen dat je er niet van gediend bent (wel zo dat je niet in een ruzie verzeild raakt natuurlijk he, dat kun je er als zwangere niet zo goed bij hebben lijkt me). Heeeeel veel succes! |
| 03/03/2008 @ 15:08 * | moeders, schoonmoeders, stiefmoeders....het zou mij niet interesseren wie met zulke opmerkingen komt; ik had ze de deur gewezen totdat ze de moed hadden hun excuses aan te bieden! Ik zou dergelijke opmerkingen niet pikken.... Van harte gefeliciteerd en lekker genieten, ondanks deze opmerkingen!! ![]() |
| 19/03/2008 @ 16:27 | Ik heb hier hetzelfde meegemaakt. Ik was ongepland zwanger van nummer 4 en mijn ouders reageerden ronduit vervelend. Inmiddels is onze dochter geboren en vindt mijn moeder het fantastisch!! In elk geval wil ik iedereen die dit meemaakt een dikke knuffel geven. Het is GEEN leuke situatie en ondanks dat je weet dat je achter je eigen keuze staat en de mensen die zulke opmerkingen maken eigenlijk emotioneel ziek zijn...het is een heftige tijd!! Groetjes, Leontien mv 4 tubbies ![]() |
volgende pagina >

Ik voel me zo verdrietig :(:(:(

niets waard is.
.
...in ieder geval als mensen nu mijn kinderen beginnen te tellen en vragen...amaai vijf stuks...nu gaat ge toch wel stoppen hé...meestal is mijn standaard antwoord: goh, we hebben nu wel een tv gekocht

hahaha. Sima, laat je niet kisten. Geniet er van en zeg de volgende keer tegen d'r wat jij er van vindt. Je mag gerust zeggen dat je er niet van gediend bent (wel zo dat je niet in een ruzie verzeild raakt natuurlijk he, dat kun je er als zwangere niet zo goed bij hebben lijkt me).
. Ook al zou het niet makkelijk worden met 3 kleintjes van 2,1,en net geboren baby, maar ja... ik zou in iedere geval niet voor een abortus kunnen kiezen... de babytje heb me gekozen en zou komen, ook al kom die in onverwachte moment (verbouwing, 2peuters,2 pubers, weinig tijd voor mij zelf). 
, en met me zelf... toen had ze op mij buik geaaid.
zou ge niet beter abortus doen want het is meer werk en het word zwaarder zeiden ze.
goeie raad meid doe zoals mij: