[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/11/2007 @ 15:28 Marijke ![]() | Ik heb mijn doopboekje ook zelf gemaakt. Als je wil stuur ik het je door. Groetjes Marijke |
| 05/11/2007 @ 15:56 | doopboekje Ik had graag ook ideetjes voor de doop van mijn dochtertje gekregen. Wie helpt mij? |
| 20/11/2007 @ 18:17 Marijke (niet ingelogd) | Onze Vince is heel braaf geweest in de kerk, hij heeft wel heel effekes de akkoestiek van de kerk getest, maar t was maar heel kort... K ben blij dat je toch iets kon doen met het boekje. Groetjes Marijke |
| 20/11/2007 @ 18:17 Marijke (niet ingelogd) | Onze Vince is heel braaf geweest in de kerk, hij heeft wel heel effekes de akkoestiek van de kerk getest, maar t was maar heel kort... K ben blij dat je toch iets kon doen met het boekje. Groetjes Marijke |
| 21/11/2007 @ 13:23 | Marijke, Kan je jouw doopboekje misschien ook eens naar mij doorsturen? mijn dochtertje Stien wordt op 9 december gedoopt en ik ben ook bezig met zelf een boekje samen te stellen, maar ik had graag nog wat inspiratie gekregen. bedankt alvast joke_vantomme@hotmail.com |
| 21/11/2007 @ 15:58 K. | doopboekje Zou je het boekje eventueel ook naar mij willen doormailen ? Alvast bedankt ! kaatdegeest@hotmail.com |
| 21/11/2007 @ 16:02 Ante |
| 21/11/2007 @ 20:17 Marijke ![]() | Het is doorgestuurd naar iedereen. Groetjes Marijke |
| 22/11/2007 @ 08:03 wiezewase ![]() | hoi, ik heb het boekje van gerben ook naar jullie gestuurd groetjes ![]() |
| 21/12/2007 @ 08:18 | Hallo! Ik wou jullie nog eens bedanken voor jullie doopboekje. Ik heb het goed kunnen gebruiken om een toffe viering samen te stellen. Stien was echt heel braaf, ze straalde. Ze genoot van alle aandacht rond haar. Het is echt een flinke meid. bedankt Joke |
| 23/01/2008 @ 15:28 | Doopboekje Hallo, wij zouden ook graag ons doopboekje zelf maken. Zouden jullie jullie doopboekje ook naar mij kunnen doorsturen? Zo kunnen we al eens kijken hoe jullie het gedaan hebben. Alvast bedankt voor de reacties. ![]() |
| 06/02/2008 @ 15:35 Tiny | doopviering Hallo iedereen, Ik ga mijn dochtertje Emma (geboren 29/08) laten dopen begin april. Ik zou ook graag het boekje van mijn doopviering zelf maken. Heeft iemand ideetjes? groetjes |
| 09/04/2008 @ 10:24 | Hallo allemaal, onze zoon wordt 27 april gedoopt en ik wil toch wel graag zelf het doopboekje maken (ik ben een beetje laat maar ik ga er gewoon voor) zouden jullie mij een voorbeeld van jullie doopboekje willen doormailen?? dan kan ik daar ideeen van krijgen. Alvast heel erg bedankt. groetjes Angelique |
| 18/08/2008 @ 23:08 | hallo lieve mama's ik ben voor de 7 x zwanger , en beval strakjes van ons 6e kindje daar ik al een zeerdruk huishouden heb wil ik aan de doopboekjes beginnen daar ik er straks bitterweinig tijd voor zal hebben eens nr 6 geboren zal zijn. ik heb bij de jongste 2 ook mijn boekjes zelf gemaakt maar helaas werkt mijn cd niet meer waar alles opgeslaan stond en wil trouwens niet dezelfde teksten als bij de andere 2 dus lieve meiden, wie wil er zijn doopboekje ook eens doormailen, zou je me een groot plezier mee doen. vandesteene_@msn.com mag het op binnenkomen, hoop op redelijk wat reacties. zodat ik aan de slag kan gr kristel mama van Amber, Alyssia Phoebe, Axel, Aleandro Yaël,Amarylis en Ake in spe |
| 22/08/2008 @ 23:15 | doopboekje ik heb een vraag op welke site kan je zelf een doopboekje maken met foto's en leuke teksten |
[Reageer]

doopboekje zelf maken

ik hoop alleen dat gerben niet te veel weent want het is rond zijn etenstijd. hij is vorige week veranderd van tijdstippen.