[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/11/2007 @ 11:05 Marge | Hey, Wie van jullie is ook nog steeds misselijk? Ik ben het zo beu! Duurt echt de hele dag door en nog steeds geen greintje beterschap... Voor diegenen bij wie het al voorbij is, wanneer is het gestopt? Groetjes, Marge |
| 07/11/2007 @ 14:18 Marge | Na een vreselijke vijfdaagse (van donderdag tot en met maandag) waarin ik CONSTANT misselijk was, vaker moest overgeven, hoofdpijn had, enzovoort... voel ik me sinds gisteren terug een stuk beter! Zou dat het begin van het einde zijn? Ik hoop het alvast. ![]() En laat ons hopen dat we er nu allemaal bijna vanaf zijn zodat we echt kunnen beginnen genieten van het wondertje in onze buik... |
| 23/11/2007 @ 20:28 Marge | Ik moet er ook nog steeds voor zorgen telkens op tijd iets te eten. Anders word ik misselijk en ook bij mij soms tot kokhalzen (of uitzonderlijk overgeven) toe... |
| 26/11/2007 @ 20:57 | misselijk Hoi, Ik ben ook één van de pechvogels die alles van misselijkheid en overgeven afweet. Ik was op 6 weken misselijk en moest af en toe overgeven. Op 7 weken deed ik niks al overgeven en kon ik amper eten of drinken binnenhouden. Medicatie (postafene) hielp er niet tegen. Op 11 weken ben ik in het ziekenhuis beland, uitdroging. Maar vanaf toen is het ook stilaan beter gegaan omdat ik andere medicatie (zetpillen) kreeg tegen misselijkheid en overgeven en die hielp gelukkig wel. Ik was volledig uitgeput. Nu ben ik bijna 18 weken en gaat het wat beter, maar nog steeds een paar keer per week overgeven en af en toe misselijk, ondanks 2 zetpillen per dag. Dus volhouden, het is echt niet leuk om zo zwanger te zijn, maar we moeten iets over hebben voor die kleine wezentje hé. Groetjes en veel succes en moed iedereen. Ann |
| 26/06/2008 @ 16:35 | kokhalzen Hallo ik ben nu 11 weken zwanger, ik heb helaas ook last van kokhalzen, mijn maag wordt dan zwaar, trekt samen en dan kokhalzen, over het algemeen maar 2 keer achter elkaar! Heeft iemand een tip hoe je dit kunt oplossen? En heeft iemand dit de hele zwangerschap gehad? |
[Reageer]

Nog steeds misselijk