< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Abortus 6 nov

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/11/2007 @ 15:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ga je nu je banner eens wegdoen want je blijft een mes steken in sommige dames hun rug !

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:13
kloef

ah kunnen we da nie melden hier wa voor een mens da es en da ze ier zit te liegen en zo ga da nie??
echt moest ik ze tegen komen e weet nie ze wa ik zou doen!

ze verdient geen kind echt nie !!!!!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:14
ingkie

hallokes,

ik snap het totaal niet dat je ooit abortus kunt laten doen. ik zou het nooit van mijn leven doen. een kind daar kies je met twee voor of je nu nog een opleiding volgt of niet. dat kan je zelfs als je een kind hebt. als je kan werken en kinderen opvoeden dan gaat leren en kinderen opvoeden toch ook. mijn vorige zwangerschap was een miskraam en daar zie je al serieus van af. maar een kindje dat in je buik leeft en dat laten sterven dan zou ik nooit over mijn hart kunnen krijgen.

Trouwens als je ervoor al wist dat je bezig was met zwanger worden dan was de kans wel groot dat je zwanger was en met de pil moet je nog 3 maanden voorzichtig zijn voorlalleer ze veilig is.

ik snap echt niet dat sommige mensen abortus laten doen dan ben je het gewoon niet waard om een kind op de wereld te zetten.

sorry ma ik kan me daar echt kwaad in maken. en mijn kleine in mijn buik percies ook nu is voortdurend aan het schoppen.

groetjes
een trotse fiere zwangere mama in spé
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:16
fie barbiez

je wilt eerst bewust zwanger geraken.dan weer niet meer zwanger worden.opeens ben je dan zwanger en dan doen je abortus.wilde jullie wil echt een kindje.jullie kinderwens kon zeker niet heel groot zijn we.wat je schrijft is ook nie juist he.mety een kindje kan je wel nog diploma halen hoor.er zijn zoveel jonge moeders die een kindje met school kunnen combineren.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:19
Lisa

niet meer reageren
Ik denk dat het 1 grote commediante is, eerst abortus omwille van ex?? vriend, dan nu gaat alles terug goed tussen hen? zwanger willen worden, dan een accidentje??

1 leugen, ik denk dat we best niet meer reageren, ze wil niet liever dan populair zijn en aandacht!

Laten we dit forum sluiten!!

Lisa
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:23
fie barbiez

das een heel goed idee.ze is het nie waard om zo veel te reageren op haar forum.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:37
sterretje

....lol...bellen naar die kliniek in Maastricht haha...

en wat dan vragen?

"excuseer, is hier een mevr. carla geweest?"

dan weet je toch helemaal niet waar je mee bezig bent...zo'n plaatsen zijn juist uiterst discreet en er is wel degelijk psychologische begeleiding zowel voor als na....

dit stond trouwens op hun website :
"Bij behandelingen boven 16 dagen overtijd schrijft de wet een bedenktijd van vijf dagen voor. Dit betekent dat pas vijf dagen na een gesprek met een arts de behandeling kan worden uitgevoerd. De arts kan de behandelend arts zijn, maar ook een (verwijzend) arts uit uw eigen omgeving. De behandelend arts kan besluiten of er een reden is om van de vijf dagen termijn af te wijken."

ik ga hier niet verder meer overtypen van hun website alleen al omdat ik zo mensen pijn doen dit deze behandelingen hebben moeten ondergaan... maar de geïnteresseerden moeten waar eens gaan googelen.

gewoon nog efjes kort vermelden dat de behandeling met volledige sedatie en dergelijke bij hen pas vanaf 11weken zw. wordt gedaan!
dat de "nevenwerkingen" van misselijkheid en diarree worden vermeld onder de abortuspil en "navloeien" bij de andere behandelingen...

hoe vreemd toch allemaal

ik zou graag dit topic gesloten zien want er klopt geen iota van. Iemand die weet hoe dit moet?

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:41
Mvr.Carlaa

Online Status Stuur bericht
nee hoor d'r wordt ook met 6 weken al wat gedaan, En ik heb gewoon een lichte narcose gekregen, ik ben niet de enige ken nog 2 meiden een was 7 weken en de anderen 10 ook lichte narcose, En je hebt een plaatselijke verdoving,

maar goed ik ga niet verder discuseren, je verhaal kwijt is verboden krijg je meteen comentaar erop en dit en zus en zo,

Weten jij het beter dan ?, Als je daar heen gaat kies je ook voor een narcose als dat een keuze van jou was, Je kan nu makelijk praten maar als je het mee maakt piep je anders
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:43
Mvr.Carlaa

sluit die forum maar, Leugen serieus he,

Liegen over een abortus totaal niet maak het maar eens mee dan piep je echt wel anders,

doei
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:43
Lucienne

en..............sluiten maaaaaaarrrrrr dit topic.
dit heeft geen enkele zin meer om verder te discussieren!!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:45
titte

sluit dit topic maar gewoon en verban haar van de site, zo iemand is het niet waard om gehoord te worden, hoe kun je een levend wezen zomaar dood doen omdat het niet de gepaste moment is? ik snap het echt niet. dan moet je niet proberen om zwanger te worden, er zijn zoveel mensen die geen kinderen kunnen krijgen en jij laat het gewoon weg doen, heel er en zielig vind ik.

Vermoedelijke bevalling op 21/04/2008.
Al 64 weken en 1 dag zwanger (160.69% ver), nog 24 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:46
titte

maak het maar eens mee..
je hebt het zelf gewild, dan moet je er maar mee omgaan.

Vermoedelijke bevalling op 21/04/2008.
Al 64 weken en 1 dag zwanger (160.69% ver), nog 24 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:01
Esther en K3

Dit kan zo niet jongens.

Ik ga me niet in de discussie mengen. Wel heb ik Eva met spoed verzocht deze topics te verwijderen.

Graag zie ik het tot die tijd stil hier, voordat er gericht berichten verwijderd moeten worden.

*Esther
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:01
ano

'En ik was vastbesloten om het te houden, Het groeiden in mij het was van mij, en ook van hem,
Ik heb goed nagedacht gesprekken gehad bij fiom en het standpunt bleef
k wou het houden - En hij een abortus,'

Dit zeg je in je eerste bericht.
In een later bericht lees ik dat je vriend je niet gedwongen heeft tot abortus.
Ik zou ook helemaal niet meer op vakantie willen vertrekken met iemand die me tot zoiets 'gedwongen' heeft.
Maar goed...
Sorrie...ik geloof je niet meer.

Het is ook het beste om je banner te verwijderen, want ik vind het nogal dégou om die nu te laten staan.
Sorrie dit is mijn mening.
En ik vind dit onderwerp hier in dit deel van het forum ongepast.

Groeten
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:26
Cindy

Vind het ook vreemd dat je voor een opleiding je baby weg laat halen eerlijk gezegt, terwijl jullie er eerst voor aan het klussen waren.
Zelf zit ik nog op een deeltijd opleiding, dus dat vind ik persoonlijk geen geldige reden op deze manier.

Het is niet zo dat ik zo fel ben tegen abortus of wat dan ook, maar twijfel heftig aan je verhaal. Je stoot op deze manier erg veel mensen voor hun gezicht wat gewoon erg jammer is. Onnodig mensen kwetsen kan gewoon niet...

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:34
Esther en K3

HALLO! Niet reageren is de boodschap, zullen we ons daar even met z'n allen aan houden?! Alles is al gezegd, nu is het klaar.
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:38
kloef

sluit aub dit topicje en da ze stopt mee haar leugens en dikke zever echt word kotsmisselijk van da mens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Laatst gewijzigd door kloef - 08/11/2007 @ 16:44] - Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:40
Ellen'tje

het is idd erg wat ze zegt
maar verlaag je toch niet tot zoiets
met schelden haal je niets uit hoor
en dat ze niet meer zwanger raakt , dat wens je je ergste vijand nog niet !!!!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:42
Esther en K3

Kloef ik ben er mee bezig! Geloof het of niet, Eva en Steve hebben naast het onderhouden van deze site ook nog een betaalde baan hoor!!! We zijn ermee bezig en ik heb een vriendelijk verzoek geplaatst!!
[Laatst gewijzigd door Eva - 20/11/2007 @ 12:08] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina