Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/11/2007 @ 15:10 ![]() | ga je nu je banner eens wegdoen want je blijft een mes steken in sommige dames hun rug ! |
| 08/11/2007 @ 15:14 ingkie | hallokes, ik snap het totaal niet dat je ooit abortus kunt laten doen. ik zou het nooit van mijn leven doen. een kind daar kies je met twee voor of je nu nog een opleiding volgt of niet. dat kan je zelfs als je een kind hebt. als je kan werken en kinderen opvoeden dan gaat leren en kinderen opvoeden toch ook. mijn vorige zwangerschap was een miskraam en daar zie je al serieus van af. maar een kindje dat in je buik leeft en dat laten sterven dan zou ik nooit over mijn hart kunnen krijgen. Trouwens als je ervoor al wist dat je bezig was met zwanger worden dan was de kans wel groot dat je zwanger was en met de pil moet je nog 3 maanden voorzichtig zijn voorlalleer ze veilig is. ik snap echt niet dat sommige mensen abortus laten doen dan ben je het gewoon niet waard om een kind op de wereld te zetten. sorry ma ik kan me daar echt kwaad in maken. en mijn kleine in mijn buik percies ook nu is voortdurend aan het schoppen. groetjes een trotse fiere zwangere mama in spé ![]() |
| 08/11/2007 @ 15:19 Lisa | niet meer reageren Ik denk dat het 1 grote commediante is, eerst abortus omwille van ex?? vriend, dan nu gaat alles terug goed tussen hen? zwanger willen worden, dan een accidentje?? 1 leugen, ik denk dat we best niet meer reageren, ze wil niet liever dan populair zijn en aandacht! Laten we dit forum sluiten!! Lisa |
| 08/11/2007 @ 15:23 fie barbiez ![]() | das een heel goed idee.ze is het nie waard om zo veel te reageren op haar forum. |
| 08/11/2007 @ 15:43 Mvr.Carlaa ![]() | sluit die forum maar, Leugen serieus he, Liegen over een abortus totaal niet maak het maar eens mee dan piep je echt wel anders, doei |
| 08/11/2007 @ 15:43 Lucienne ![]() | en..............sluiten maaaaaaarrrrrr dit topic. dit heeft geen enkele zin meer om verder te discussieren!!! |
| 08/11/2007 @ 15:46 titte ![]() | maak het maar eens mee.. je hebt het zelf gewild, dan moet je er maar mee omgaan. |
| 08/11/2007 @ 16:01 ano | 'En ik was vastbesloten om het te houden, Het groeiden in mij het was van mij, en ook van hem, Ik heb goed nagedacht gesprekken gehad bij fiom en het standpunt bleef k wou het houden - En hij een abortus,' Dit zeg je in je eerste bericht. In een later bericht lees ik dat je vriend je niet gedwongen heeft tot abortus. Ik zou ook helemaal niet meer op vakantie willen vertrekken met iemand die me tot zoiets 'gedwongen' heeft. Maar goed... Sorrie...ik geloof je niet meer. Het is ook het beste om je banner te verwijderen, want ik vind het nogal dégou om die nu te laten staan. Sorrie dit is mijn mening. En ik vind dit onderwerp hier in dit deel van het forum ongepast. Groeten |
| 08/11/2007 @ 16:34 Esther en K3 ![]() | HALLO! Niet reageren is de boodschap, zullen we ons daar even met z'n allen aan houden?! Alles is al gezegd, nu is het klaar. |
| 08/11/2007 @ 16:38 kloef ![]() | sluit aub dit topicje en da ze stopt mee haar leugens en dikke zever echt word kotsmisselijk van da mens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Abortus 6 nov