Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/11/2007 @ 16:44 Joke@work | Hi ! sophie, duimen voor een goed resultaat !! Wanneer weet je de uitslag ?!? Geniet nog super van je weekend (met bibje) en alvast héél veel succes maandag !!! Kathy, thanks voor de tip ! Ik ben nog nooit (voor mezelf dan) bij een homeopaat geweest ... wel bij een neuroloog. (nog betablokkers genomen) Heb nog een verwijsbrief van de gyn voor de neuroloog. Momenteel weer last van, maar niet in zo'n erge mate (oef) pff. Zal typisch door die hormoontjes komen hé. Ons 'chef' vandaag ook ingelicht ! Ik geniet er zooo enorm van ! (wel weer misselijk, komt pas laat op deze keer hahahaha) Gaan fitnessen Kathy ? tof ! Waar ga je dan ?! Ik ging steppen in Odk en ben ook al naar de dynamic in diksmuide geweest (vorig jaar). Morgen trouwfeest wiehoew en volgende week fulltime werkweekske. Dikke knufs en fijn weekend ! Joke xxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

mama's uit omgeving lo-reninge(west-vlaanderen)

! Super, dan toch spontaan gekomen?! Trouwens, ik vind Amy een hele leuke naam! Hoe reageert grote broer? Niet te jaloers?
hihi, grappig ! (dat gebeurt hier ook nooit) GENIET er maar dubbel en dik van en laat jullie maar niet storen haha ! 

ik hoop maar dat het tijdelijk is en dat het niet mijn hernia's zijn die weer van zich laten horen. Mag er niet aan denken, want ik ben al van april tot augustus thuisgeweest voor mijn rug en nek. Hopelijk is het gewoon van slecht te liggen vannacht of zo. 

Alles ok met jullie? Zijn er nog waar de sint vorig weekend gekomen is? Bij ons was het zaterdagochtend zo ver. Een werkbank voor Ralf en een keukentje voor Elin. Allebei dolgelukkig. Zondag mochten ze dan mee naar het feestje van mijn werk. Maar omdat Elin ziekjes was, niet lang kunnen blijven. Cadeautjes waren ook wat ontgoochelend... ze zien er nauwelijks naar. Maar ja, is natuurlijk ook veel op een korte tijd.