< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwanger worden...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwanger worden...
18/11/2007 @ 13:12

Ik verbaas me een beetje over de mensen hier, die een forum beginnen over wie wil er dan en dan een kindje. Net of je kan kiezen? Het is een wonder als je al een kindje kan en mag krijgen.Je stopt me de pil om te hopen dat het je gegunt is. En of dat nu in December is of in de Zomer. Maakt het uit? Beetje vreemd. of ligt het aan mij?
Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 14:55
jokske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik denk dat iedereen wel een voorkeur heeft, wanneer ze een kindje willen.
Ik zelf heb nu al een winterkindje en zou nu wel een zomerkindje gewild hebben.
Maar ja, kijk ik zal dan wel snel zwanger moeten worden....
Moest het nu toch een winterkindje zijn zou ik daar absoluut niet treurig om zijn hoor.
Het voornaamste is dat het gezond is natuurlijk.
Ik den dat het een beetje is gelijk er een keuze is tussen jongen en meisje krijgen en een zomer of winterkindje krijgen.

Ik denk dat de meeste mensen toch wel een voorkeur hebben hoor!

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 14:56
Karen

Hoi Donna!

Ik spreek namens vele op het forum denk ik. Ik kan me je verbazing voorstellen als het werkelijk zo zal zijn zoals jij het omschrijft in je berichtje.

Maar ik denk dat je het verkeerd begrijpt, de meeste dames hier hebben het namelijk over (of leven samen naar) het moment dat ze zich kunnen testen of ze wel of niet zwanger zijn .. de beroemde NOD-dag en niet het moment dat ze een kind 'nemen'. Dat moment bestaat namelijk niet zoals je zelf ook al impliceerd. Er zijn ook dames die samen met hun partner een bepaalde periode hebben afgesproken om voor het eerst zonder anticonceptie te vrijen en (weer) gaan proberen zwanger te geraken en dat hoeft niet perse direct te zijn natuurlijk ... dat kan wegens bepaalde redenen ook pas in de zomer van 2008 zijn. Wat is daar mis mee?

Het draait hier allemaal om hoop en verlangens en het samen delen daarvan + natuurlijk het uitwisselen van informatie en ervaringen. Wij zijn ons er (bijna) allemaal van bewust dat je niet zomaar een kindje neemt .. want (bijna) iedereen hier heeft al ervaren dat het namelijk niet zo werkt. Dit door de vele malen dat ze een negatieve test hebben gehad, of zelfs een miskraam of nog erger.

Je hoeft je dus niet te verbazen over ons .. wij zijn namelijk net als jij .. wij hebben ook de hoop dat we (zo snel mogelijk) zwanger mogen raken.

Daarnaast is het hebben van wensen helemaal niet verkeerd. Dit is een forum waarop je die wens mag uitspreken .. waarop we naar elkaar proberen te luisteren en zelfs wellicht mede-wens- genootjes vinden.

Ik wens je hier veel plezier!
Groetjes,
Karen

[Laatst gewijzigd door Karen - 18/11/2007 @ 15:02] - Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 14:59
reb

hey donna,

de meiden drukken hier gewoon hun wens uit! Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden! Maar ik denk niet dat hier veel mensen zijn die enkel een kindje dan of dan willen! Maar als je bijvoorbeeld al een winderkindje hebt, kan de gedachte, om deze keer een zomerkindje te hebben, wel heel leuk zijn! Daar is toch niets verkeerds mee?
Een kindje krijgen is een wonder, en we mogen dankbaar zijn dat we dit wonder mogen beleven! Ik denk niet dat hier iemand is die daarvoor niet dankbaar is!

Ik veronderstel dat jij ook wacht op een wonder? Wel ik wens je alvast veel succes en ervoor dat je wens zo snel mogelijk in vervulling kan gaan!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]