Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2007 @ 19:00 It's me | Hoi meiden Fijn om jullie verhalen te horen. Proficiat met jullie zwangerschap... spannend allemaal he. Ho echt.... geniet ervan zou ik zo zeggen!!! Ik zit momenteel in mijn vruchtbare periode... dus das weer leuk klussen he, en dan hopen op een wondertje .... Groetjes |
| 21/11/2007 @ 14:49 It's me | Hoi meiden, hihi, wel grappig het, dat jullie samen zwanger zijn, maar vooral leuk volgens mij. Groetjes! |
| 22/11/2007 @ 03:42 Anke ![]() | Het is zeker voor een goed doel. En als het bij die kwaaltjes blijft... prima! |
| 24/11/2007 @ 15:33 It's me | Hallo allemaal, wat is er hier weer veel verteld. Heb net een heel lees-inhaalmanoeuver gedaan. Wel fijn om al die leuke ervaringen en positieve reacties te horen. @ anke: fijn dat je al een echo hebt gehad he, das toch weer die extra bevestiging he. @ Lil Kim: hoh... dat wordt nog spannend afwachten he, tot 7 december, maar wel een leuk (laat) sinterklaas geschenk he ![]() Wij zijn hier nog deftig aan het klussen... Ben wel benieuwd en hoop er natuurlijk heel erg op. Zeker als ik jullie blije tekstjes zo allemaal lees. Ik hoop echt dat ik me binnenkort bij jullie mag aansluiten en het ook van de daken kan schreeuwen (ale, tegen jullie toch, want voor de familie en zo zouden we het toch nog stil houden) Over twee weken zou ik normaal mijn moeten krijgen, kan eigenlijk al niet wachten, met de hoop dat ze uitblijven natuurlijk. Ale, de Sint zou voor ons dan toch een heel fijn kadootje in petto hebben he ![]() We zullen wel zien... en stiekem al maar wat dromen en dik duimen he. Groetjes It's me |
| 24/11/2007 @ 18:37 lieke | Hey, Vandaag een heel ontspannen dagje gehad!! Gisteren te hard gewerkt, ik was stikkapot! Maar ja, vandaag al wat kunnen recupereren... Ik heb vandaag mijn eerste cadeautjes gehad!!! nu al Mijn liefste vriend heeft zijn mond niet kunnen houden en zo ondertussen weet de naaste familie het al!!! Maar da s echt een fijn gevoel hoor... Ik ben nadien ook tegen iedereen gaan vertellen dat het nog pril is en dat er rekening mee dient gehouden te worden dat er nog vanalles mis kan gaan... Ben ook al op zoek naar kinderopvang!!! NU AL, ja ik weet het maar het is nodig want zelfs nu al vind ik er geen voor november 2008!!!! ERG HE! Hoe zit dat in Nederland eigenlijk, Anke? En ik merk dat ik een foutje gemaakt heb de vraag die ik vorige keer stelde was eigenlijk voor Lil'Kim bedoeld, nl: Hoe komt dat jij een afspraak hebt op 6 weken? mijn huisarts zei dat dit normaal niet gebeurd in België maar dat je het altijd kan proberen... Ik heb dus ook geprobeerd om een te krijgen op 8 weken, en ik heb een afspraak!! Ja wachten tot week 12 vond ik echt wel lang!!!! @it's me: we zullen zeker duimen voor jouw!!! Groetjes, Lieke |
| 25/11/2007 @ 09:43 Lil'Kim ![]() | Proficiat Maike!!!!! Geniet er maar van! Groetjes Kimmy |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?
Man man, het voelt goed he... Ik heb daarnet gebeld met de huisarts, ze wist al zeker dat ik zwanger was maar ik moet rond 16uur eens terugbellen om te horen hoever we al zitten... Dus die duimen mogen nog wat langer blijven werken... 

Ik heb het nog altijd bij vlagen zo warm en ik voel me ook vroeger moe op mijn werk.
moeten krijgen, kan eigenlijk al niet wachten, met de hoop dat ze uitblijven natuurlijk. Ale, de Sint zou voor ons dan toch een heel fijn kadootje in petto hebben he
. Ik heb hééééél goed geslapen en vandaag ben ik gaan shoppen met mijn vriendin. Zij en haar partner en mijn ouders zijn de enige die het weten. Toen ze hier aankwam had ze ook een cadeautje mee! Zo'n tof pakje met wantjes, kousjes en een mutsje
Pas toen drong het zo echt tot mij door: ik word mama! Van mijn ouders kreeg ik een kaartje en een eerste knuffel. Ik kan al niet wachten om het aan iedereen te vertellen...