< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » zwangerschapsgym: waar???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
zwangerschapsgym: waar???
27/11/2007 @ 16:17
irincos

Online Status Bekijk profiel
Hallo weer,

Vraagje: waar gaan jullie naar zwangerschapsgym en met wie zou ik contact moeten opnemen hiervoor? Ik ben woonachtig in antwerpen en tot nu toe vond ik bijna niks op vrouw-en-kine.be, alles is ver van thuis, de groepen zijn al begonnen, individuele begeleiding klinkt niet zo leuk... Ideeen?

Hartstikke bedankt,
Irina

[Laatst gewijzigd door irincos - 27/11/2007 @ 16:18] - Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 16:30
lies

Online Status
Irina,

Ikzelf ga naar zwangerschapszwemmen 1x per week. Dat wordt georganiseerd in het stedelijk zwembad. Misschien doen ze dat ook in het zwembad vlakbij jou?
Het is een kinesiste die de lessen geeft en ik ben heel tevreden. Echt goed voor de buik en leren ontspannen. Met partner.

Of je zou eens moeten informeren bij een aantal kinesistes bij jou in de buurt. Misschien is één van hen daar mee bezig?

Groetjes
Lies

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 17:12
irincos

Ik was van plan morgen naar het zwembad te gaan, juist met dat idee in het achterhoofd, en anders gewoon om een paar rondjes te zwemmen. Het moeilijke lijkt te zijn om aan adressen van kinesisten te komen :) .

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 09:22
greet

Online Status Stuur bericht
hoi irina ,

ik ben ingeschreven voor de prenatale lessen in de klniek waar ik ga bevallen. ik begin er 9 januari mee , zijn 4 avonden , met partner , aangeraden door de gyn. doen ze dit niet in de kliniek waar jij gaat ?
verder ga ik 2 of 3 keer naar de kiné gaan voor de bevalling en de rest van de reeks erna doen , want zij vind de postnatale zeker zo belangrijk om alles terug op zijn plooi te krijgen.

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 12:07
irincos

Hallo Greet,

Jawel, ze doen het wel in het UzA, maar de groepslessen beginnen pas in Januari en dat is te laat voor mij en voorlopig werk ik 5 dagen per week in Brussel, dus ik kom pas om 6.30 thuis en het is nog 40 minuten naar de UzA... een beetje ver. Ik heb een afspraak gemaakt bij een kine in de buurt, hopelijk is dat genoeg. ik vind het alleen jammer dat ik geen mensen zal ontmoeten die ongeveer even ver zijn.

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 22:10
greet

dat is idd wel spijtig ja .
hopelijk heb je genoeg aan de oefeningen bij de kiné.

veel plezier in elk geval nog met de zwangerschap en succes met de bevalling !

btw , 40 min van de kliniek ... ga je daar ook bevallen ? hopelijk heb je tijd genoeg dan eens het begint

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 10:58
irincos

Daar heb je ook wel gelijk in. Maar... 40 minuten met de bus, een taxi zou het in veel minder moeten doen... hoop ik :) .

Link naar deze reactie
30/11/2007 @ 17:00
greet

ik hoop het ook voor jou

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]