< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie ook gestopt met pil in mei 2007?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie ook gestopt met pil in mei 2007?
02/10/2007 @ 08:33
Lotte79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik ben in mei 2007 gestopt met de pil en zit ondertussen al aan ronde 5. Nog niet zó heel lang, maar begin met toch wat zorgen te maken. Laatste ongi waren een echte teleurstelling. Ik moet er wel bij zeggen dat we niet zo voor het verplichte om de dag klussen zijn dus misschien dat het daar wel aan ligt?
Ik vroeg mij af of er nog dames zijn die rond mei 2007 met de pil gestopt zijn en wie er al zwanger is en wie nog niet?

Lotte

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 11:05
Nens

Online Status Stuur bericht
Hoi Lotte,

Ik ben ook in mei gestopt met de pil. We zijn van de zomer ver weg op vakantie geweest (Zuid-Amerika) en ik wilde daar niet zwanger zijn, dus hebben we het tot de zomervakantie met regenjassen gedaan. Vanaf augustus er serieus voor gegaan, maar ook nog niks hoor. Ik heb het idee dat de hormonen van mijn pil nu pas uitgewerkt zijn. Deze ronde dacht ik (hoopte ik)echt dat ik zwanger was. Vanaf mijn eisprong tot aan mijn ongesteldheid enorme gespannen en pijnlijke borsten. Daarbij had ik ook veel krampjes in mijn baarmoeder. Maar helaas, toch ongesteld geworden. Het duurt gemiddeld een half jaar voordat je pil geheel is uitgewerkt. En als je pil helemaal is uitgewerkt dan is de kans op bevruchting groter.

Groetjes Nens

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 11:32
Lotte79

Hey Nens,

Blij hier een lotgenootje teken te komen. ja, mijn ongi waren vorige maand ook een grote teleurstelling. Niet dat ik overtuigd was wel zwanger te zijn, maar ja, ik hóópte er wel erg op.
Bovendien zijn 3 van mijn beste vriendinnen zwanger en dat allemaal binnen de 2à3 maand. Dan heb ik zoiets van: "waarom ik niet??" Vooral omdat ik altijd diegene was die heel erg met kindjes krijgen bezig was.

Nu ja, gewoon "geduldig" proberen afwachten en véél klussen zeker?

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 11:56
Nens

Ik herken het, ineens lijkt iedereen om je heen zwanger te zijn en kindjes te hebben.
Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig. De ene cyclus duurt vaak 28 dagen en dan de cyclus erna ongeveer 24 a 25 dagen. Dit gaat al vanaf mei zo. Om en om.
Deze maand viel het mij ook behoorlijk tegen. Ik had eigenlijk pas vandaag ongesteld moeten worden maar ik werd het dus zaterdag al. Mijn vriend en ik dachten/ hoopten dat het raak zo zijn. Ik had zoveel krampjes gehad, iedere avond een opgeblazen onderbuik en enorme gespannen en pijnlijke borsten. Helaas, helaas!!! Bij alles wat ik deed en at dacht ik aan het eventuele kleintje in mijn buik.
Viel dat even tegen zaterdag! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik er deze ronde wat minder druk mee bezig ga zijn. Die verschijnselen zeggen helemaal niks. Er zijn zat meiden zwanger zonder enige verschijnsel. Ik laat me niet meer gek maken. Hahahaha. Kunnen we over een half weekje weer gaan klussen (dat is wel weer het voordeel ervan)
En Lotte, als het deze maand raak is kun je het onder de kerstboom aan familie vertellen, dat is pas gaaf!

Hoe vaak klussen jullie? Ook om de dag?

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 12:10
Lotte79

Hey Nens,

Ja, ik zie het mij ook al onder kerstboom vertellen. Zou super zijn...

Mijn cylus is ook niet regelmatig. Tot nu als volgt: 28 -25 -28 -31 -27.

Tja, en dat klussen: te weinig naar mijn idee. Ik zou liefst om de dag klussen, maar mijn mannetje vind dat allemaal véél te geforceerd. Dus tot nu toe meestal maar een 2tal keren in de vruchtbare periode. en erbuiten meestal maar 1x/week. Tja, meer klussen zou onze kansen vergroten, maar ja, je moet met 2 willen hé... Klussen jullie om de dag?

Ik ken dat gevoel van alles in functie van "als je zwanger zou zijn". Dat deed ik in het begin ook, maar nu al véél minder.

[Laatst gewijzigd door Lotte79 - 02/10/2007 @ 12:15] - Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 12:45
Nens

In de vruchtbare periode doen wij het om de dag. Mijn vriend vindt het super, die zou het het liefste iedere dag doen. (ook buiten mijn vruchtbareperiode om. Hahaha) Normaal gesproken doen wij het 2 a 3 keer in de week. Maar jullie hebben wel gelijk hoor dat het anders te geforceerd wordt. Je moet doen waar je je goed bij voelt.
Omdat mijn cyclus niet helemaal goed loopt weet ik niet precies wanneer mijn eisprong is. We nemen het zekere voor het onzekere en doen het gewoon wat vaker.
Ik heb het nog even opgezocht mijn cyclus verliep tot nu toe zo:
24-28-26-28-25

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 13:15
Lotte79

Ik wou dat ik mijn vriend ook zo makkelijk kon overtuigen voor om de dag...
Nu ja, gisteren heb ik hem alvast kunnen verleiden en ik zal mijn geluk nog wel een paar keer beproeven deze week. Ik volg zo een beetje mijn cervixslijm en baarmoedermond om mijn vruchtbare periode te bepalen en het lijkt erop dat die toch al begonnen is...

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 14:00
Nens

Nou meid,
Dan zit er maar een ding op: je vriend zodanig verleiden dat hij geen nee meer KAN en WIL zeggen. (Ik weet het...ik heb makkelijk praten met mijn aanstaande die altijd wel wil)
Aanstaande vrijdag ga ik trouwen. Ik ben nu dan ook vrij om nog veel dingen voor te bereiden. Heerlijk hoor.

Groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 14:21
Lotte79

O proficiat!! Ik ben getrouwd in mei. Is echt een superdag. Geniet ervan met volle teugen.
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
En hoe lang zijn jullie al samen?

Ik ben 28j en wij zijn al meer dan 10 jaar samen.

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 14:37
Nens

Ik ben 26 (sinds gisteren) en we zijn ruim 8 jaar samen.

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 15:13
Lotte79

Nog een keer proficiat dan voor je verjaardag !

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 15:21
Nens

Hihihi, bedankt!
En jij gefeliciteerd nog met je trouwdag!

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 20:59
Lotte79

Niemand anders die bezig is vanaf mei 2007? Kan toch niet dat we maar met 2 zijn zeker?

[Laatst gewijzigd door Lotte79 - 02/10/2007 @ 21:00] - Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 11:21
Nens

Nee, dat lijkt mij ook wat onwaarschijnlijk!

Bij jou beginnen morgen officieel je groene dagen.Die van mij zijn nog zo ver weg!! Ik vind het wel spannend allemaal. En jij?
De zijn eindelijk weg bij mij. Gelukkig maar. Ik had ook niet zo'n zin om de op bezoek te hebben op mijn trouwdag.
Dan nog een klein weekje en dan mag ik er ook weer voor gaan.
Meid, zet m op deze dagen

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 11:55
Uttentutje

Online Status
hey,
gestopt begin juni, maar moest eventjes twee weken herbeginnen om operatie te ondergaan. na een jaar vol gesukkel, pijn, overgeven, ziek zijn, niet meer kunnen wandelen is dan alles in orde gebracht... dus jah, in augustus op controle geweest en was in orde, startschot voor nieuwe wending in mijn leven he...
allemaal succes.... moge de dikkopkes en dergelijke hun werk doen

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 12:54
florrie

Hallo,

Ik ben ook gestopt in mei. Ondertussen ook al aan ronde 5 en ik herken mezelf in de verhalen. Iedereen rondom mij is zwanger. Om zottekes van te worden. En elke maand maar afwachten en dan telkens weer die teleurstelling
Maar we blijven proberenGelukkig doet mijn ventje daar ni moeilijk over. Zoals de meeste heeft hij ook zoiets van hoe meer hoe liever
Blij dat er nog lotgenootjes zijn!

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 16:09
Schorpioentje73

hoi
ik ben ook in mei gestopt met de pil
in tegenstellig tot vorige keer (was toen van de 1e ronde al zwanger) duurde het nu ook iets langer
bijna ieder maand voelde in me bij vlagen misselijke en dacht van, ja is zover, maar was ook 5 maanden een teleurstelling
deze week dus eindelijk positief getest

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 21:59
Lotte79

Lange tijd niet op dit topic geweest. Ondertussen positieve zwangerschapstest gehad, maar zoals je aan mijn banner kan zien is dat niet goed afgelopen. heb op 6weken een miskraam gehad en ga dus nu door naar ronde 6...

Link naar deze reactie
01/12/2007 @ 11:35
lydia_1982

Hallo,

ik ben ook in mei gestopt met de pil. Op 31 mei om precies te zijn. Gisteren heb ik een positieve test gehad. Ben dus super blij. Hoop dat alles goed blijft gaan. Mijn cyclus bleef uiteindelijk hangen op 34 dagen. Ik voel me verder goed. Af en toe alleen het beetje dat gevoel van misselijk zijn, maar hoef niet over te geven ofzo. Borsten zijn ook nog niet zo gespannen. Voel het af en toe wel. Dit had ik bij de eerste wel. Maar bij hem was ik weer niet misselijk. Nou gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn, en veel succes voor de mensen die het nog aan het proberen zijn.

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]