Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2007 @ 15:53 wendy | Hallo iedereen, Na een helse week even wat tijd vrij op het werk om wat bij te pennen. Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het leven eindelijk terug zijn gewone gangentje. Vorige week is ons klein venteke verschrikkelijk ziek geweest. Hij had een infectie op de luchtwegen, met hoge koorst. Echt zielig. Ik was op controle geweest bij de huisdokter; een te lage bloeddruk en een infectie op de urinewegen. Een tweede staal moeten binnenbrengen, een paar dagen moeten wachten ... uiteindelijk bleek alles ok te zijn. Een stressie, slapeloze week dus. hihihi ... blij dat alles over is. Hopelijk bij jullie geen zieke kindjes? Ik heb geen idee want te kopen voor de Sint. Wat kopen jullie voor jullie schatjes? toedeloe, Wendy |
| 29/11/2007 @ 11:43 wendy | Hallo iedereen, Hier gaat alles prima, mag ook een keer hé hihihi. Mijn buikje begint al wat te bollen, leuk leuk. Tijd om te gaan shoppen!!!Joepie!!!! Vorige keer heb ik ook een suikertest gehad, vond het ook niet zo een prettige ervaring. Eerst dat vieze papje en dan het bloedprikken om de zoveel tijd. Weet niet of ik dit nu terug ga krijgen. Ik mag pas terug op controle op 17/12 voor de 20 weken echo. Spannnend! Ben erg benieuwd of Felix er een broertje of zusje bij krijgt. Eig. vraag ik me ook wel af hoe het verschil gaat tussen 1 en 2 kindjes, waarschijnlijk pakken drukker, maar dat nemen we er graag bij. Felix was een goede slaper, hopelijk is hummeltje twee ook zo. Stiekem hoop ik soms ook op 3 kindjes, maar laat ons al beginnen met 2. Mijn man is zelfstandige dus de meeste huishoudelijke taken zijn voor mij, dus ook de zorg om de kindjes. Ik hoop zondag te kunnen gaan zwemmen met Felix, het is lang geleden en ben erg benieuwd naar zijn reaktie. Ziezo dames, nog een fijne dag allemaal en tot gauw! wendy |
06/12/2007 @ 13:56 ![]() | Lindeke, Ik heb op je Anoukske gestemd se...Laat ons weten of ze gewonnen heeft hé ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

.
.
is. Ik ben echt zo benieuwd of het echt zo is!
Als ze haar mond openhoudt en het water klotst wat dan krijgt ze een slokje naar binnen