< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!
21/11/2007 @ 21:06
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Veerle, welkom en gefeliciteerd met je dochter. Amai dat is al flink van haar, nu al doorslapen. Ik moet eerlijk bekennen, Jolien sliep ook al heel snel door, nu slaapt ze tot 7.30 meestal door en dat is toch een zaligheid (hoewel echt uitslapen tot 9 uur er niet meer inzit.

Martientje, ook welkom, maar jou ken ik al van het andere topic.

Eva, jammer dat je dochter nog niet doorslaapt, moet best vermoeiend zijn nu met je zwangerschap. Wij hebben Jolien ook al enkele keren in bed genomen en dan slaapt ze binnen de 5 min, maar enkel als ze last had van de tandjes, voor de rest nooit problemen.

Wendy, ik ben heel tevreden over Lannoey, alleen momenteel lange wachttijden tot 8 weken voor je een afspraak hebt in Imelda. Daarom ga ik ook soms bij Baeckelandt, over hem ben ik ook heel tevreden. Ze hebben ook oor naar de mens achter de patient en dat vind ik toch belangrijk.
In de kinderplaneet zijn we niet meer bij de Sint geraakt, hopelijk lukt het ons op het Sinterklaasfeest van mijn vriend zijn werk, want ben ook wel benieuwd hoe ze op die man met lange baard gaat reageren.
Amai, Felix heeft toch wel een engelbewaarder in de kribbe, want zo alleen op de vensterbank kruipen.
Een goed eetadresje, meestal gaan we iets eten in De Marché in Sint Katelijne Waver ofwel Antwerpen. En iets dichter bij huis den triangel op 200 meter van ons deur in Groot Lo.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 09:40
Eva

Ons dochtertje slaapt nog steeds in haar bedje en vannacht hebben we ze ook niet gehoord! Ben echt blij dat we hebben doorgebeten.
Heb gisteren naar de gynae mogen bellen voor mijn bloedresultaten ivm risico op syndroom van Down en alles is prima. Dus nu is het weer aftellen naar de volgende echo!

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 11:51
Veerle

hey Eva

altijd een geruststelling als je goed nieuws krijgt ivm bloedresultaten he. Ik was steeds kei-zenuwachtig als ik moest bellen voor een resultaat, of als ik in de wachtzaal zat, ook al voelde ik ons meisje goed, toch die zenuwen. Raar he.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 13:29

Goed zo Eva, nu kan je weer lekker verder genieten !

Oh als ik al die verhalen hier lees van die zwangere mama's krijg ik altijd weer zin in nog een baby'tje...maar mijn gezond verstand weet wel beter....3 is meer dan genoeg !
Ik zal jullie wat mee volgen, dat is ook al leuk

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 15:53
wendy

Hallo iedereen,
Na een helse week even wat tijd vrij op het werk om wat bij te pennen.
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het leven eindelijk terug zijn gewone gangentje. Vorige week is ons klein venteke verschrikkelijk ziek geweest. Hij had een infectie op de luchtwegen, met hoge koorst. Echt zielig.
Ik was op controle geweest bij de huisdokter; een te lage bloeddruk en een infectie op de urinewegen. Een tweede staal moeten binnenbrengen, een paar dagen moeten wachten ... uiteindelijk bleek alles ok te zijn. Een stressie, slapeloze week dus. hihihi ... blij dat alles over is.
Hopelijk bij jullie geen zieke kindjes?
Ik heb geen idee want te kopen voor de Sint. Wat kopen jullie voor jullie schatjes?
toedeloe,
Wendy
Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 19:14
Eva

Hey Wendy, echt wel zielig zo'n ziek kindje. Tot nu toe hebben wij geluk met ons dochtertje. Ben nog maar 1 keer naar de dokter geweest en die heeft toen een hoestsiroop voorgeschreven die ik eigenlijk ook zo bij de apotheek kon gaan halen. Had toen zelf al eentje ervoor gaan halen maar van een ander merk. Ben gewoon dat blijven geven en ze is toen toch ook genezen. Voor Sinterklaas hebben wij een houten tafeltje met stoeltjes van Nijntje gekocht.
Martientje, 3 kindjes is al wel wat hè. Stiekem denk ik vaak aan 3 maar ik zal eerst maar zien dat ik het overleef met 2. En echt plaats voor 3 hebben we niet. Dan zouden er sowieso al 2 een kamer moeten delen, wat mijn man als argument gebruikt om bij 2 te stoppen. We zullen wel zien.

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 22:09
Petra

Hallo,

Wendy, toch zielig als je ventje zo ziek is, gelukkig is hij nu terug beter. Hier hebben we ook niet zoveel last van de ziektekiemen, af en toe een snotvalling bij Jolien, maar dat hoort erbij denk ik als ze naar een kribbe gaan.
Voor de sint weten we het nog niet, bij de grootouders krijgt ze het huisje van moby en bij de peter een badspeeltje en de rest weten we zelf niet. Voor haar verjaardag heeft ze van V-tech de telefoon gekregen en van playskool dat ding dat ballen omhoogblaast (en nog veel meer) maar dat is momenteel haar favoriete speelgoed.

Eva, toch een geruststelling een goed resultaat bij de bloedname. Vrijdag moet ik voor de uitgebreide suikertest gaan, zie er enorm tegenop, want de vorige keer was ik er echt niet goed van.

Martientje, toch geen vierde? Kan best geloven dat drie al meer dan druk genoeg is. Onze wens ik ook drie, eigenlijk meer die van mijn vriend, maar eerst afwachten hoe dat met twee kindjes zal zijn.

Veerle, hoe is het met jullie kleine meid, zijn jullie het al een beetje gewoon? want het is toch een hele verandering.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 10:44
Veerle

Goeiemorgen!

Petra, 't is inderdaad een hele verandering zo een kleintje in huis. Maar zo na 3 jaar wachten op dit kleine wondertje, zijn we al helemaal verkocht zenne .
Ene, 't is een gemakkelijk kindje. Ze huilt ni te veel, slaapt goed, eet goed. We mogen niet klagen. Alleen 's avonds moet ze precies bij mij liggen in de zetel, anders krijgen we een concert .

Voor jou vrijdag succes met de suikertest. Had je bij je vorige zwangerschap er last van? Is iets wat ik niet heb moeten laten doen...

Wendy, goed dat de vieze beestjes wegzijn.

Voor de sint hebben we een aantal kleine speeltjes voor ons meid gehaald. Ze zal het nog wel niet beseffen, maar kunnen het toch niet laten om haar een beetje te verwennen he.

Martientje : kan het geloven dat 3 kindjes al zwaar genoeg is. Maar je krijgt er veel voor in de plaats he...

Are, ga nog een beetje opruimen se.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 11:27

3 kindjes is soms wel zwaar maar over het algemeen heb ik niet te klagen hoor. Het zijn brave meisjes .
Soms vraagt men mij wat het moeilijkste was : van 1 naar 2 of van 2 naar 3....Wel, wij hebben bewust lang gewacht tussen 1 en 2 dus van 1 naar 2 ging eigenlijk vanzelf. Tussen 2 en 3 zit ook bijna 3 jaar maar toch is het natuurlijk iets meer werk hé.... Wat het belangrijkste is is dat je je aandacht goed verdeeld over de 3 want daar zijn onze dochtertjes wel gevoelig voor. Dat voelen we soms bij de oudste...en ze zegt dat ook eerlijk tegen ons. Maar al bij al begrijpt ze wel dat we nog veel moeten bezig zijn met de jongste omdat die nog ni veel alleen kan.

Geniet maar van jullie baby'tjes want ze zijn zo vlug groot.

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 11:43
wendy

Hallo iedereen,
Hier gaat alles prima, mag ook een keer hé hihihi.
Mijn buikje begint al wat te bollen, leuk leuk. Tijd om te gaan shoppen!!!Joepie!!!!
Vorige keer heb ik ook een suikertest gehad, vond het ook niet zo een prettige ervaring. Eerst dat vieze papje en dan het bloedprikken om de zoveel tijd. Weet niet of ik dit nu terug ga krijgen. Ik mag pas terug op controle op 17/12 voor de 20 weken echo. Spannnend! Ben erg benieuwd of Felix er een broertje of zusje bij krijgt.
Eig. vraag ik me ook wel af hoe het verschil gaat tussen 1 en 2 kindjes, waarschijnlijk pakken drukker, maar dat nemen we er graag bij. Felix was een goede slaper, hopelijk is hummeltje twee ook zo.
Stiekem hoop ik soms ook op 3 kindjes, maar laat ons al beginnen met 2. Mijn man is zelfstandige dus de meeste huishoudelijke taken zijn voor mij, dus ook de zorg om de kindjes.
Ik hoop zondag te kunnen gaan zwemmen met Felix, het is lang geleden en ben erg benieuwd naar zijn reaktie.
Ziezo dames, nog een fijne dag allemaal en tot gauw!
wendy
Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 12:19
Eva

Hey Wendy, mijn volgende echo is ook op 17/12, om 18u dan kan mijn man eindelijk mee. Bij deze zwangerschap is hij nog niet kunnen meegaan naar de gynae. Tegen dan ben ik bijna 18 weken. Ik hoop dat de gynae dan met zekerheid het geslacht kan zeggen. Ga jij het hier meedelen met ons of niet? Deze keer gaan wij het trachten te verzwijgen voor familie en vrienden. Hier op het forum wil ik het wel kwijt. Moet er ergens kunnen over praten! De gynae dacht vorige keer dat het een is. Ik ben echt zo benieuwd of het echt zo is!
Hoe oud is Felix eigenlijk? Waarom maak je geen banner? Ik probeer mij op voorhand zo weinig mogelijk druk te maken in hoe we het allemaal gaan organiseren als er 2 kindjes zijn. Er zal veel afhangen van het karaktertje van het 2de! Mijn dochtertje slaapt bv pas nu gans de nacht in haar eigen bed. Ze heeft nooit overdreven veel geslapen in de dag. Nu slaapt ze tijdens de dag nog 2 uurtjes na het middageten. Laat ons hopen dat het 2de wel een gemakkelijke slaper gaat zijn.
Wij gaan normaal gezien elke donderdag zwemmen. Allez ja, wat in het water hangen. Nu doen we ze al bandjes aan en kan ze zelf in het zwembad rondstappen. Wel een grappig zicht hoor, ze kan net met haar teentjes aan de grond Als ze haar mond openhoudt en het water klotst wat dan krijgt ze een slokje naar binnen
Maar meestal zit ze eigenlijk op de trapjes met haar eendjes te spelen.

Link naar deze reactie
30/11/2007 @ 10:30
Wendy

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
Waar gaan jullie zwemmen met jullie kleine schat? Wij zijn in het verleden al een paar keer naar de waterperels geweest in Lier. Lekker warm! We hebben toen 2 uur zitten plonsen. Super!
Gisteren zijn we naar Nigel Williams geweest, heel goed, grappig, ... voor diegene die de kans hebben om ergens te gaan kijken, zeker doen! Felix was bij oma dus heb ik vanmorgen tot 8.30 kunnen slapen, zalig!!!!!
Hebben jullie grootse plannen voor het weekend? Ik ga morgen nog een dagje werken en zondag zien we wel.
Ben erg benieuwd naar de echo in december, hoop dat alles goed is en we het geslacht kunnen zien. Kan ik verder zoeken met namen, etc.
Ziezo, de berg strijk roept.
Tot later!
Groetjes,
wendy

Link naar deze reactie
01/12/2007 @ 19:44
Eva

Wij gaan zwemmen in Aarschot. Vandaag thuis gebleven. Mijn ventje heeft verder gewerkt aan de kamers boven. Hij is nu trouwens nog bezig. Zal zo blij zijn als we ze in gebruik kunnen nemen! Morgen gaan we naar mijn neef die verjaart. Hij is de peter van Jenna en heeft ons uitgenodigd voor een stukje taart. Niet slecht hè.
Ik kijk er ook naar uit om een bevestiging te krijgen omtrent het geslacht, dan kunnen we al wat gaan wennen aan de naam.

[Laatst gewijzigd door Eva - 01/12/2007 @ 19:45] - Link naar deze reactie
02/12/2007 @ 11:44
Lindeke

Hey Wendy,

Proficiat wist niet dat je terug zwanger was van een tweede kindje!Super!!

Wij zijn ook terug begongen voor een tweede kindje,omdat het met ons Anoukje ook zo lang geduurd heeft hebben we zoiets van...laat maar komen

Nu deze cyclus was het niks...heb van gisteren mijn

Hop naar de tweede cyclus...

Groetjes,

Lindeke en Anouk

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 21:21
Petra

Hallo,

Lindeke, ik wist niet dat jullie ook reeds voor een tweede gingen, had al wel je banner zien staan, maar dacht dat het gewoon ter info was. Ik wens jullie in elk geval al veel succes, en wie weet is het net als bij ons deze keer veel sneller raak.

Veerle, ik begrijp wat je bedoelt met na drie jaar wachten ben je helemaal verkocht. Blijkbaar hebben jullie ook een hele weg afgelegd, bij ons heeft het 2,5 jaar geduurd eer we zwanger waren van Jolien. Dat was ook de reden waarom we snel aan een tweede begonnen, maar deze keer was het in de tweede ronde al raak. Ben jij ook ergens in behandeling geweest? Wij waren in behandeling in UZ Leuven en daar hebben ze via een kijkoperatie ontdenkt dat ik endo heb, wat een zwangerschap dus bemoeilijkte.

Eva en Wendy, wel grappig dat jullie beiden op 17 december naar de gyne moeten, wie weten komen jullie elkaar wel tegen. En jullie willen het geslacht weten, bij ons blijft het een verrassing tot met de bevalling.

Hier een druk weekend achter de rug. Vrijdag afgesproken met ex-collega's en dat is heel laat geworden, gelukkig hadden we het reisbedje mee, zodat Jolien toch goed heeft kunnen slapen.
Zaterdag gaan winkelen, vrienden gaan helpen bij een verhuis en daarna naar mijn ouders voor Jolien haar sint.
Zondag naar het Sinterklaasfeest van mijn vriend zijn werk en later bij zijn ouders het kadoke van de sint gaan ophalen.
Jolien was dan ook vandaag volledig uitgeteld, maar ze is weer verwend geweest door de sinten.
Zal toch blij zijn als we al de feestdagen voorbij zijn en het terug wat rustiger wordt zodat we ons 100% kunnen bezighouden met de voorbereidingen van ons tweede kindje.

Groetjes
Petra

[Laatst gewijzigd door Petra - 03/12/2007 @ 21:23] - Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 10:32
Lindeke

Hey Petra,

Ja is nog niet zo lang geleden beslist dat we voor een tweede gaan,bij ons Anoukje heeft het ook 15 maand geduurd door mijn tweehoornige baarmoeder!Daarmee....weet ge er is ook nu minder stress...de eerste keer was er meer stress,het duurde lang,die onzekerheid of er niks mis is enzo dat is nu wel minder!!Ben eens benieuwd!
Ja hier is ons Anoukske ook al flink verwend geweest door de Sint!Vrijdag is de Sint naar de creche geweest en heeft ze dus hen ook voor het eerst gezien!Ze had helemaal geen schrik tot ze op de schoot zat van de Sint toen zijn er wel traantjes gevallen!!

Hebben jullie goesting om te stemmen op ons Anouk?Ik heb ze eens ingeschreven voor baby van de maand!Ze staat op de 2de pagina de 1ste foto!
Zou leuk zijn als ze won
Hebben jullie dat ook al eens gedaan??

Greetz,

Lindeke en Anouk

[Laatst gewijzigd door Lindeke - 04/12/2007 @ 10:32] - Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 13:15
Veerle

Petra : tja ons Elise is er gekomen dankzij ICSI. Bij ons zijn de zwemmertjes niet goed. Zijn in behandeling geweest in Life Leuven. En uiteindelijk de 2de poging was de goeie. Maar dus vooraf heel de MMM doorgesparteld.
Enfin, nu hebben we nog 10 cryokes in de vriezer zitten. Maar voorlopig zitten ze daar nog goe zenne. Weet nog ni of we voor een tweede gaan gaan. Eerst nog wa van ons poppemieke genieten en dan zien we wel...

Groetjes!

Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 13:56

Lindeke,

Ik heb op je Anoukske gestemd se...Laat ons weten of ze gewonnen heeft hé

Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 17:22
Lindeke

Hey Martientje,

Super bedankt om te stemmen
Ik laat zeker iets weten hoor...

Zaterdag vertrekken we met ons drietjes op vakantie!
We trekken naar Spanje met de mobilhome helemaal naar Benidorm daar verblijven we dan 3 dagen en dan zo naar Barcelona en dan komen we op ons gemak terug naar huis!
Als alles goed meevalt zijn we de 24ste December terug thuis!

Dus jullie zullen een tijdje niks van mij horen!!

Lieve groetjes,

Lindeke en Anouk

Salukes

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 10:20
Wendy

Online Status Bekijk profiel
Hallo iedereen,
Hoe gaat het met jullie? Hier alles prima, ik voel mijn klein hummeltje af en toe al een keer stampen in mijn buik, een zalig gevoel. (nu toch nog, binnen een paar maand zal het heeel anders aanvoelen)hihi
Lindeke, ik hoop dat je deze keer snel zwanger mag zijn! Geniet van je vakantie! Wij zijn in augustus naar Barcelona geweest, het is echt de moeite.
Om zwanger te worden van Felix heeft het 2 jaar geduurd en nu was het op een paar maand raak! Ik hoop voor jou op hetzelfde.
De Sint is bij Felix geweest en het viel in de smaak wat hij gebracht heeft. Gisteren heeft hij er heel de dag mee gespeeld. Zaterdag nog een Sinterklaasfeest bij zijn tante en dan kunnen we weer aan de kerstboom gaan denken.
Was gisteren even bij Van Gastel, jongens, jongens wat een drukte, ben er gewoon gaan lopen ... hihihi
Dames ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend tegemoet gaan. Geniet van jullie kleine schatten, buikjes, ....
Daaag
Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >